Ödül

21K 573 143
                                    

Slm alikimmm.. Henüz işlerim bitmiş sayılmaz ama sizi daha fazla bölümsüz bırakmiyim dedim..

Bide..

LAN ŞAKA MAKA BEN SİZİ ÖZZLEDİM HE WMKZJAKZKAZLMSMS (3 gün ilgisiz kalınca Feriha)

Önceki bölümü yazarken ruhumu teslim etmek üzere olduğum için (yazın ortasında baya böyle boğaz ağrılı, mide bulantılı türden hasta olmayı becerdiğim için) size "MAKARNA YARIŞINI KİM KAZANIR?" demeyi bile unutmuşum. Okumaya başlamadan alalım tahminleri ^_^

Cok konustum hadi baslayak.. 💙

______________________________________

Söylediğim şeyle birlikte herkes yemek yemeye koyulduğunda bende dolaptan bir tabak alıp bir tarafına domatesli, bir tarafına köz biberli makarnadan koydum azar azar ve çekmeceden iki tane çatal çıkarıp Arda'ya seslendim.

"Gel bizde bakalım tadına."

Yanıma gelip tezgaha yaslandığında çatalın birini ona uzattım.

Sırf merakımdan önce Arda'nın yaptığı makarnanın tadına baktım ama onu yedikten sonra kendi yaptığımın tadına bakasım gelmedi açıkçası.. Harbi harbi güzel yapmıştı şerefsiz.

Yine de tadı kötüymüş gibi yüzümü buruşturdum.

"Kesin ben kazandım.."

Arda numara yaptığımı biliyormuş gibi sırıtıp "Görürüz.." dediğinde bakışlarımı diğerlerine çevirip "Eee?" dedim. "Değerlendirmeleri alalım şeflerim."

Hepsi hala yemeye devam ederken Alaz'la Beren aynı anda ellerini kaldırıp "Elçin." dediler ve anlaşmış gibi senkronize bir şekilde bunu yaptıkları için birbirlerine baktılar şaşırarak.

Bense kahkaha atıp "İlk iki oy benim oldu bile, nabeeerrr!" dedim Arda'ya şımarıkça.

Arda elindeki çatalı bırakıp "Daha 6 kişi var." dediğinde omuz silkip "Banane." dedim. "Onları da alırım, rahat ol."

Arda bana göz devirdiğinde kıkırdayarak diğerlerine döndüm tekrar.

"Valla aşkım, kusura bakma ama, ben Arda'yı seçiyorum ya.." dedi Sinem dudağını büzüp. "İnanılmaz güzel yapmış. Ama seninki de güzel tabi.."

Sinem bana mahcup bir ifadeyle bakarken kafamı iki yana sallayıp "Allah senin gibi arkadaşı.." dedim şakayla. Sonra Melis'e döndüm.

"Sen?"

"Tabiki seni seçiyorum aşkım." dedi Melis kollarını masaya dayayıp. "Mis gibi olmuş, eline sağlık."

Gözlerim Atakan'ı bulduğunda "Arda." dedi net bir şekilde. "Seninki de güzel ama ben Arda'nın yemeklerine alışmışım, daha güzel geliyor.."

Melis Atakan'a göz ucuyla bakıp "Aman!" dedi tripli bir şekilde. "Arkadaşın diye seçtin, bilmiyoruz sanki!"

"Yoo.." dedi Atakan. "Ne alakası var yavrum. Ona bakılırsa sende Elçin'i o yüzden seçtin o zaman.."

Melis ona gözlerini devirip önüne döndüğünde "Bende Arda'yı seçiyorum." dedi Tuğra. "Eline sağlık kardeşim."

Melis yine sızlanmaya başlayıp kolunu Atakan'ın karnına geçirdi.

"Of Atakan ya! Şuna bak! Tüm çiftler aynı şeyi seçiyor, zevkleri aynı. Biz niye bu kadar zıttız seninle ya??!"

Melis'in her fırsatta huysuzluk yapacak bir şey bulmasına gülerek Çağan ve Fatih'e çevirdim bakışlarımı.

"Şuan durum 3-3. Durumu eşit devam ettirebilir veya kazananı belirleyebilirsiniz.."

Fatih bu sorumluluğu almak istemiyormuş gibi Çağan'dan önce davranıp "Arda." dedi. "Arda'yı seçiyorum ben."

Yaz Yağmuru (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin