D-dostum.. Herkes Alya plajda, Arda'dan uzakta kaldığı için başına bir şey geleceğini düşünüyordur ama yazar, Arda'lar evde seks yapabilsinler diye Alya'yı plajda bırakmıştır 😃🗿🤡🤙🏻
Szkssmdms neyss.. Başlıyoruz💙
______________________________________~Ertesi gün, Ömer'in anlatımıyla~
Oturduğum şezlongtan yavaşça ayağa kalkarken göz ucuyla Fatih'e bakıp "Bana şans dile tamam mı..?" dedim sırıtarak. Dün konuştuğumuz gibi bugün Buket'le yakınlaşacak, hatta ona yürüyecektim. Ve şuan, plajdayken bundan daha iyi bir fırsat olamazdı.
Ablam da görünmüyordu zaten ortalıkta.. Bu yüzden şuan halledecektim bu meseleyi.
Halledeceğim derken, hemen şuan istediğimi elde edemezdim tabi ama, onunla yavaş yavaş yakınlaşıp kaleyi içten fethedebilirdim. Fethetmek demişken, Fatih'im çok bozuluyordu bu duruma ama, ne yapabilirdim ki..? Buket'ten kurtulmanın başka bir yolu yoktu. Ve ben artık gitmesini istiyordum onun.
Fatih yüzüme baygın gözleriyle bakarken "Defol.." dedi tripli bir şekilde. Sadece güldüm ve onun yanından ayrılıp öbür uçtaki şezlonglardan birinde oturan Buket'in yanına yöneldim.
Elindeki magazin dergisine baktığı için beni fark etmedi başta. Yan tarafındaki şezlonga otururken "Şşt!" dedim bu yüzden. Kafasını kaldırıp göz ucuyla bana baktı.
"Bana mı seslendin?"
Kafa sallayıp "Evet." dedim hafifçe gülümseyerek. Sonra elindeki dergiyi işaret ettim. "Napıyorsun?"
Kaşları imalı bir şekilde havaya kalkarken "Niye soruyorsun ne yaptığımı?" dedi. "Napacaksın?"
Bu tavrına daha çok güldüm. "Bir şey yapacak halim yok, sordum öyle.."
Önce belli belirsiz kafa salladı, sonra şüpheyle süzdü beni. Ardından "Hiçbir şey." dedi. "Bu yazın trendlerine bakıyorum sadece.."
Ben de ona kafa salladım. "Güzel.." Sonra göğsümde birleştirdim kollarımı. "Ne diye öyle bakıyorsun bana?"
"Nasıl bakıyorum sana..?" dedi şımarık bir tavırla. Benimle konuşmak istiyor muydu, istemiyor muydu anlamadım.
"Bilmem." dedim. "Sanki konuşmak istemiyorsun." Daha çok kısıldı gözleri. "Daha doğrusu, seninle konuşmamdan rahatsız olmuş gibisin."
Biraz düşünüp omuz silkti. "Yoo.. Rahatsız olmadım da.."
Duraksadığında dirseklerimi dizime yaslayıp öne doğru eğildim. "Eee?"
"Benimle neden konuştuğunu anlamadım." dedi dürüst davranarak. "Ablanla ben.." Ablamdan bahsederken yüzünü buruşturmuştu. "..birbirimizden pek haz etmiyoruz. Ve bunu biliyor olman lazım. Ne diye konuşuyorsun ki benimle?"
Onu haklı çıkarmak ister gibi kafa salladım. "Evet, biliyorum." Sonra gülümsedim hafifçe. "Ama bu seni çekici bulduğum gerçeğini değiştirmez herhalde.."
Önce gözleri şaşkınca aralandı, sonra belli belirsiz bir tebessüm oluştu yüzünde. İnandı mı, inanmadı mı emin değilim, bir şey söylemedi.
O sessiz kalınca konuşmaya devam ettim. "Hem, ablamdan bahsetmenin sırası mı şimdi..?" Bende onun gibi yüzümü buruşturmuştum bunu söylerken.. "Bizi konuşalım."
Sol kaşı havaya kalkarken "Biz?" dedi kinayeli bir şekilde. "Hızlısın bakıyorum.."
Ufak bir kahkaha döküldü dudaklarımdan. "Olabilir." Normalde bu kadar öküz bir erkek değildim ama Buket Çağan gibi erkeklerden hoşlandığına göre öküz seviyordu. Aynı ablam gibi.. Ben de öküz taklidi yapıyordum bu yüzden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru (+18)
ChickLitBu kitap ağır cinsellik içerir, rahatsız olacaklar okumasın lütfen!! Ayrıca kitabı can sıkıntısından yazdığım için yazım kurallarına dikkat etmicem. Edebi bişey beklemeyin. Günlük ağızla yazılacak. Konusu🏖️ Kız kıza tatile çıkan 4 arkadaşın kendile...