1M Özel Bölüm (Tabi Efendim)

16.4K 606 293
                                    

______________________________________

Arda'ya kafa sallayıp odadan çıktıktan sonra cebimden telefonumu çıkarıp rehbere girdim ve doğruca "F" harfine inip "Fatih'inki" yazısını bulup tıkladım üstüne.

Evet Ömer'i böyle kaydetmiştim çünkü bu durum sebepsizce çok hoşuma gidiyordu. Fatih muhtemelen ona karşı ilgi duymayacaktı ama yine de ben Ömer'e böyle demeye devam edecektim.

Telefon ikinci çalışta açıldığında Ömer'in "Buyrun?" diyişiyle düşüncelerimden sıyrıldım ve numaramın onda kayıtlı olmadığını hatırlayıp biraz uğraşmanın fena olmayacağını düşünerek "Merhaba, iyi günler.." dedim. "Ben Ömer beyle görüşecektim.."

Sesimi tanımıştı muhtemelen ama bozuntuya vermeden "Hm, öyle mi?" dedi. "Hangi Ömer acaba, nasıl birisi??"

Salona doğru yürürken gülmemeye çalışıp "Yani böyle sıska, çelimsiz bir şey." dedim. "Ukala biraz.. Boş yapmayı sever. Tanıyabildiniz mi?"

Bu söylediklerime göz devirdiğine o kadar emindim ki.. Bıkkın bir nefes verdiğini duyunca kıkırdadım.

"Burada öyle biri yok!" dedi trip atar gibi. "Uzun boylu, yeşil gözlü, yakışıklı, elini sallasa ellisiii olan bir Ömer tanıyorum yalnızca. Ukala falan da değil, gayet kibar, mütevazi, tatlı, saygılı, k-"

"Ya taaaamaaaaaammmm!!"

Ömer bu isyanıma sesli bir şekilde güldükten sonra "Tamam tamam." dedi. "Aramana sevindim.. Napıyorsun?"

Görebilecekmiş gibi omuz silkip "Hiç.." dedim. "Beylerle birlikteyiz, takılıyoruz öyle. Sende gelsene!"

"Beyler dediğin, şu geçen bebek yüzümü mahveden hanzo ve ekibi mi?"

Bu söylediğine kahkaha attım.

"Evet, tam olarak onlar.."

"Barıştınız mı yani? Aranız kötüydü.."

Yani.. Sanırım barışmıştık.

"Hıhı.. Hallettik merak etme."

Ömer cevabım üzerine bir kaç saniye sessiz kalıp "Mmmm.." dedi mırıltıyla. "Peki şey, benimki orda mı?"

Fatih'i kastettiğini anlayınca sırıtıp "Burda.." dedim. "Gel işte!!"

Onu göremesemde sesinden heyecanlandığını anlıyordum çünkü neredeyse çığlık atarak "Tammmammm!" dedi. "Ama şey, ben burada tek değilim. Ablam da yanımda, o da gelse sıkıntı olur mu?"

Evde zaten 18271871 kişi kalıyorduk ve 1 kişi daha gelse sıkıntı olmaz diye düşünerek "Saçmalama!" dedim. "Gelsin tabi.."

Sonrasında kaldığımız apartın ismini ve üçüncü katta olduğumuzu söyleyip kapattım telefonu.

Salona vardığımda Fatih ve Çağan hala en son bıraktığım gibi video oyunu oynuyordu. Alaz, Alya ve Beren içeri girmişler, bulmacaya masada devam ediyorlardı. Melis ve Atakan da her zamanki gibi hem didişiyor hem de öpüşüyorlardı ama Sinem'le Tuğra ortalıkta gözükmüyordu.

Merak edip "Şşt!" dedim Melis'e. "Sinem nerde?"

Melis onların yokluğunu yeni fark etmiş gibi etrafına bakındıktan sonra "Bilmem.." dedi. "Görmedim ki!"

O sırada Alaz sorumu cevaplayıp "Odaya geçtiler." dedi. "Onlar herkesin içinde aşk yaşayamıyorlar sanırım, hep ayrı takılıyorlar."

Alaz'ın söylediğine gülümseyip kafa salladım.

"Sinem biraz utangaç.. Yalnız takılmayı da daha çok sever. Ondan sanırım.."

🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️

Yaz Yağmuru (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin