Hellöööö.. Önceki bölümün sonunda burcumu biliyonuz mu diyw sormuştum ve bir iki kişi doğru bilmiş sadece :') Aslan burcuyum arkadaşlar (gelsin linçler ksmwkzmsm)
Başlıyoruz 💙
______________________________________~Atakan'ın anlatımıyla~
Elimi sertçe geri çekerken "Buket!" dedim sinirle. "Kafayı mı yedin? Kendine gel!"
Bu şekilde çıkıştığım için utanır sanmıştım ama bana biraz daha yaklaşıp tekrar tuttu elimi.
"Of Atakan.. Karşı gelme işte! O aptal Melis'i gerçekten sevdiğini söyleme şimdi bana.."
Neden bir anda böyle konuşmaya ve arkadaşını kötülemeye başlamıştı anlam veremiyordum ama "Seviyorum tabiki!" dedim yine sert bir sesle.
Buket bana gözlerini devirdiği sırada arkamda duyduğum sesle o tarafa döndüm telaşla.
"Ne oluyor burada?"
Melis'in hem sinirle hem de şaşkınlıkla bakan gözleri gözlerimi bulduğunda elimi Buket'in elinden kurtarıp "Hassiktir.." dedim içimden. "İşte şimdi boku yedim.."
Ben her ne kadar görmemesi için çabalasam da Melis Buket'in elimi tuttuğunu görmüştü ve yüzünde bize iğrenerek bakan bir ifade vardı bu yüzden.
Hiçbir suçum olmamasına rağmen korkuyla Melis'e bakıp "Bebeğim.." dedim ama o bana değil Buket'e çevirmişti bakışlarını.
Buket herhangi bir telaş belirtisi göstermeyen bir tavırla "Konuşuyorduk." diyip ciddiye bile alınmayacak, umursamazca bir açıklama yaptığında Melis bize doğru bir adım atıp Buket'in gözlerine bakmaya devam etti aynı şekilde.
"Senin konuşmanı sikerim! Ne yaptığını sanıyorsun lan sen?"
Etraftaki insanlar Melis'in bağırarak çıkışması yüzünden bakışlarını bize çevirdiğinde ona doğru yaklaşıp "Melis.." dedim kolunu tutarak ama, geri çekilip kurtuldu ellerimden.
"Sakın bana dokunma Atakan!"
Yaptığımız gürültü yüzünden diğerleri de yanımıza geldiğinde "Ne oluyor?" dedi Sinem merakla.
Melis ona dönüp eliyle Buket'i işaret ederek "Arkadaş sandığımız bu orospu ayaküstü sevgilimi ayartıyor!" dedi öfke dolu bir sesle.
Sonra tekrar Buket'e döndü.
"Yemin ederim parçalarım seni!"
Buket yine umursamaz bir tavırla gülüp "Melis ya.." dedi çok masummuş gibi. "Çok salaksın be sarışınım.. Benim ne işim olur Atakan'la?"
Buket'in göz göre göre yalan söylemesini ağzım açık izlerken "Ne?" dedim şok içinde. "Ne işim olur mu?"
Buket bana omuz silktiğinde Melis bana dönüp "Atakan." dedi. "Bu kız az önce ne söyledi sana? Doğruyu söyle.."
Buket muhtemelen beni etkileyebileceğini ve bu yüzden onun yalanını devam ettireceğimi düşünüyordu ama Melis'e karşı dürüst olup "Senin beni hak etmediğini söyledi.." dedim. "Salak olduğunu, kendiyle daha iyi olacağımızı falan.."
Buket doğruları söylediğim için bana ölümcül bakışlar atarken Melis bir anda ona yaklaşıp yüzüne sert bir tokat geçirince acıyla inleyip yanağına götürdü elini.
"Gerizekalı! Napıyorsun sen??"
Hepimiz şok içinde olup biteni izlerken Buket'in de Melis'e aynı şekilde karşılık vereceğini anladığım için Melis'i kolundan yakalayıp kendime doğru çektim ve "Sakın!" dedim Buket'e. "Sakın öyle bir şey yapayım deme, fena olur.."
Elçin ve Sinem şaşkınlıkla birbirlerine bakarken Melis kollarımdan kurtulmaya çalışarak "Bırak vursun!" dedi. "Vursun da o iğrenç yüzünü nasıl dağıtıyorum görsün sürtük!"
Melis Buket'e göre daha kısa ve ufak tefek bir kız olmasına rağmen bu söylediğini gerçekten yapabileceğine inanıyordum çünkü ben bile zorlanıyordum onu zapt etmekte. Sinirden delirmiş gibiydi..
Elçin üzerindeki şoku atıp Melis'e yaklaştığında "Melis.." dedi benim gibi. "Bir sakin ol.."
Buket kollarını göğsünde birleştirip "Ay olmasın bırakın ya.." dedi alay ederek. "Tutmayın küçük enişteyi!!"
Buket'in dalga geçerek konuşması Melis'i daha çok çıldırtınca ne Elçin ne de ben engel olabiliyorduk artık Melis'e. İkimizin kollarından da kurtulup Buket'in hala kıpkırmızı olan yanağına bir tokat daha geçirdi ve kendisine engel olmasına izin vermeden saçlarından yakalayıp bildiği tüm küfürleri sıralamaya başladı arka arkaya.
Buket acıyla inleyip Melis'in ellerinden kurtulmaya çalışırken aynı şekilde küfür ederek karşılık veriyordu Melis'e ve plajdaki herkes işini gücünü bırakmış bizi izliyordu film izler gibi..
Tam bir rezaletti yani!
Ve bu rezil ortamı daha da rezil yapacak arkadaşlarım vardı benim maalesef..
Çağan ve Fatih'ten bahsediyorum tabiki.. İkisi de diğer herkes gibi kollarını göğsünde birleştirmiş, film izler gibi izliyorlardı olup biteni..
Çağan Fatih'e dönüp "Bence Melis alır.." dediğinde Fatih onu onaylayıp "Amına bile koyar." dedi ve ben o ikisine göz devirip Melis'i tekrar yakaladım kolundan kavgayı ayırmak için.
Elçin'de bana yardımcı olmak için Buket'i tuttuğunda "Abi napıyorsunuz ya.." dedi Fatih. "Kız kavgası ayrılmaz ki!"
"Fatih kes sesini amına koyim." diyip Melis'i tekrar kollarımın arasına aldığımda "Bırak beni!" diye cırladı öfkeyle. "Dokunma bana!"
"Yavrum sakin olur musun?" dedim ama olmayacağını biliyordum tabiki. Göğsü öfkeyle inip kalkarken "Sus Atakan!" diye bağırdı bana ama ona kızmıyordum bu yüzden. Ben olsam bende delirirdim çünkü..
Sonra eliyle Buket'i gösterip "Ben dedim size ama değil mi!?!" dedi hepimize. "Saçma sapan davranışları var dedim! Sinsi orospu!!"
"Yeter be!" dedi Buket aynı şekilde bağırarak. "Sensin orospu, düzgün konuş!!"
Elçin hala Buket'i tutmaya devam ederken öfkeyle ona bakıp "Kes sesini Buket!" dedi. "Ne yaptığını sanıyorsun sen, ha? Ulan kaç yıllık arkadaşımızsın! İnsan biraz olsun utanır.."
Buket bir hışımla Elçin'in kollarından kurtulup "Arkadaşlığınız batsın!" dedi dişlerini sıkarak. "Meraklı değilim sizin gibi varoşlara. Ne haliniz varsa görün!"
Sonra plaj çantasına uzanıp kimsenin yüzüne bile bakmadan çekip gitti.
O giderken Melis arkasından yine küfürler sıraladı ve sonra ellerini göğsüme koyup sertçe itti beni.
"Sende defol!"
Ona benim hiç bir suçum olmadığını söylemek için "Melis.." dedim ama Sinem bana durmamı işaret edip "Şimdi bir şey söyleme.." dedi. "Bırak siniri geçsin, atlatsın şu olayı.. Sonra hep beraber konuşuruz.."
______________________________________
Eveeeeettt.. Size mükemmel ötesi cringe bir bölümle geldim 😌
Böyle kavga sahneleri yazmayı hiç sevmiyorum ve çok rezil geliyor ama bu bölüme gerekiyordu diye yazdım..
İnş beğenirsiniz ve İNŞ BUKET'TEN KURTULURUZ ARTIK..
Hayddinnn bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru (+18)
ChickLitBu kitap ağır cinsellik içerir, rahatsız olacaklar okumasın lütfen!! Ayrıca kitabı can sıkıntısından yazdığım için yazım kurallarına dikkat etmicem. Edebi bişey beklemeyin. Günlük ağızla yazılacak. Konusu🏖️ Kız kıza tatile çıkan 4 arkadaşın kendile...