Ne Ölmesi Bayılmışım Amk

11.3K 470 183
                                    

Başlık bana ithafen.. ______________________________________

~Alaz'ın anlatımıyla~

Gözlerimi alarmımın rezalet sesiyle yavaş yavaş araladığımda bir anlığına nerde olduğumu ve ne yaptığımı tamamen unutmuştum ama kollarımın arasında huzurla uyuklayan Beren'i görünce hatırlamaya başladım herşeyi.

Bu yatakta, onunla sevişmiş, sonra da birbirimize sarılıp uyumuştuk..

Ve çıplak vücudu kollarımın arasındayken huzursuz olmamın imkanı yoktu..

Aslında, alarm bir tık huzur bozuyordu ama onu da Alya için kurmuştum. Üst katta tekti ve Arda bana emanet etmişti onu. O yüzden şikayet edemezdim..

Yerimden doğrulup komodine uzandığımda telefonun alarmını Beren uyanmadan kapatıp sonrasında WhatsApp'a girdim ve hızlıca bir mesaj yazdım Alya'ya nasıl olduğuna dair.

Bir kaç dakika sonra ise iyi olduğunu, bir sorun olmadığını belirten bir mesajla dönüş yapınca rahat bir nefes alıp tekrar bıraktım telefonu.

Tabi tüm bu süre boyunca biraz fazla hareket etmiştim sanırım çünkü Beren olduğu yerde kıpırdanmaya başladı ve "Alaz.." dedi mırıltıyla.

Koluma doladığı ellerini okşayıp "Bebeğim.." dediğimde ise gözleri kapalı olmasına rağmen hafifçe gülümseyip "Mmm.." dedi. "Çok güzel kokuyorsun."

Yine uykulu muydu yoksa içinden geldiği için mi söylemişti bilemiyorum, ama bende güldüm aynı şekilde.

Sonra eğilip minik bir öpücük bıraktım dudaklarına.

"Uyan artık uyuyan güzel.."

"Uyuyan güzel mi?"

"Evet.. Gerçi, o senden az uyuyordur herhalde.."

Son söylediğime kıkırdamaya başladığında dün geceki kadar uykulu olmadığını anlayıp beline doladım kollarımı.

O da karşılık olarak boynuma sarıldı ve "Çok uyumadım." dedi. "Bu az uyumuş halim.."

Bir süre orada öylece uzanıp buna güldükten sonra üzerindeki örtüyü yavaşça çekiştirip "Neyse.." dedim artık kalkmamız gerektiğini düşünerek. "Şimdi doğru duşa.."

Çekiştirdiğim örtüyü tutup "Yaaa!" diye sızlanmaya başladığında yanakları pembeleşmişti. Sanki az önce görmemiştim vücudunu..

"Çekme Alaz ya!"

"Artık duşa girmeliyiz ama."

"Bir de beraber mi giricez???"

Buna niye bu kadar şaşırdığını anlamasam da "Evet." dedim. "Napıcaz başka?"

Omuz silkip sımsıkı sarıldı örtüye.

"Olmaz."

"Nedenmiş?"

Bir süre sessiz kaldı, cevap vermedi.

Bende çenesini tutup kendime çevirdim yüzünü nazikçe.

"Neden olmaz?"

Muhtemelen utanıyordu ama dile getirmekten çekinip "Günah!" dedi dalga geçerek. "Yanarız ha!"

Söylediğine gülerken "Yanıyorum zaten.." dedim saçlarını öpüp. "Gerçek sebep ne, sen onu söyle."

Yine sustu.

Bende iç çekip "Zaten gördüm vücudunu.." dedim huysuzca. "Ne diye çekiniyorsun?"

Yanakları daha fazla kızarırken "Evet ama.." dedi. "Yani, bilmem. Sen beni gördün de, ben seni görmedim.."

Yaz Yağmuru (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin