100 bin okunma olmuşuz la
Not: Hikayede ki her bir karakterin farklı özellikleri olduğunu biliyorsunuz. Bu yüzden her olayda hepsinin tepkisi,davranışı farklı olur. Mesela bu bölümde okuyacağınız ufak seks sahnesi, Arda ve Elçin'inkiyle bir değil haliyle.. Bunun bilincinde olarak okumanızı ve yorum yapmanızı istiyorum, umarım anlatabilmişimdir.
Başlıyoruzzz⛱️
_____________________________________Farkındaydım tabiki..
Bende bunu istiyordum deli gibi!
Ellerimi çekip göğüslerimi serbest bırakırken "O zaman neyi bekliyorsun?" dedim inleyerek.
Sonra doğrulup yüzümü duvara döndüm ve kalçamı Çağan'ın karnına değen erkekliğine sürtmeye başladım yavaş hareketlerle.
Zaten göğsüme sürtündüğü için iyice azmıştı ve bu hareketim bardağı taşıran son damla olmuştu onun için.
Ellerini iki yanımdan duvara yasladığında erkekliğini kalçama bastırıyordu ve yine duvarla arasında sıkıştırmıştı beni.
Hareket etmeme olanak sağlamasa da minik sürtünüşlerime devam ettim inleye inleye.
Bikinimi tutup kenara sıyırırken "Sen var ya.." dedi nefes nefese. "Muhteşem bir şeysin."
Duyduğum şeye memnun olarak mırıldandım.
"Hadi içime gir.."
Bir eliyle göğüslerimi okşamaya başlarken diğer eliyle erkekliğini tutup kadınlığımın ağzına dayadı ucunu.
"Şu küçücük amını sikmek için deliriyorum!"
Çağan normalde de diğerlerinden daha küfürlü konuşuyordu, ağzı bozuktu yani ama bunu şuan yapması beni inanılmaz tahrik ediyordu.
Bende ağzımı bozarak "Sik o zaman!!" dedim iniltiyle. "Bende deliriyorum.."
Yüzünü görmesemde tepkime sırıttığını biliyordum.
Kadınlığıma dayadığı erkekliği aniden içime girdiğinde çığlık atmak üzereydim ama Çağan eliyle ağzımı kapatıp "Şşş.." dedi. "Uslu dur."
Uslu dur mu? Nasıl durabilirdim ki??
Çağan kadınlığımı acımasızca becerirken nasıl olacaktı da çığlık atmayacaktım??
Kıvranmaya başladığımda bir elini karnıma dolayıp "Uslu dur diyorum." dedi yine. Sonra ağzımdaki eliyle dudakladımı aralayıp orta parmağını ağzıma soktu yavaşça.
Ona istediğini verip parmağını emmeye başladığımda sanki sert davranmıyormuş gibi daha güçlü girip çıkmaya başladı içime.
Evet çok zevkliydi ama canımda çok acıyordu..
Tekrar kıvranmaya başlayıp ağzımdaki elinden kurtuldum ve "Ahh!" dedim yüksek sesle. "Çağan! Canım acıyor.."
Karnımdaki eli tekrar göğüslerime çıkarken "Gücümü kontrol edemiyorum." dedi hırlayarak. "Senin yüzünden tüm kontrolümü kaybettim."
Söylediği hoşuma gitse de acıyla yüzümü buruşturdum.
"Bu kadar sert olacağını düşünmemiştim.."
Nefes nefese olmasından ve hırıltılarından boşalmak üzere olduğunu anlayabiliyordum.
Kulağıma yaklaşıp "Onu azdırmadan önce düşünseydin." dedi. "Sen kudurttun beni.."
🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️
~Sinem'in ağzından~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru (+18)
ChickLitBu kitap ağır cinsellik içerir, rahatsız olacaklar okumasın lütfen!! Ayrıca kitabı can sıkıntısından yazdığım için yazım kurallarına dikkat etmicem. Edebi bişey beklemeyin. Günlük ağızla yazılacak. Konusu🏖️ Kız kıza tatile çıkan 4 arkadaşın kendile...