Hem Öküz Hem De Sapık!

54.7K 934 116
                                    

Söz verdiğim gibi 30 oy olduğu için bölümü yayınlıyorum, iyi okumalar..

Başlıyoruz ☀️💙
______________________________________

Arda nefes nefese kapıya yaslanırken telaşla etrafa bakınıp "Gir içeri." dedi.

18 basamak merdiveni bir kaç saniyede mi inmişti bu az önce?

"Neden ki?" dedim salağa yatarak ama öfkeli görünüyordu bu tepkime. İçeri doğru adım attığında benide içeri girmeye mecbur ettiği için geriye doğru bir adım attım bende. Kapıyı arkasından kapatırken "Bu ne?" dedi bikinimi gösterip.

"Bikini.." dedim. Muhtemelen sinirden kuduruyordu ama bir şey demeden gözlerini kapattı sadece. Bir kaç saniye öylece durup sakinleşmeye çalıştıktan sonra tekrar araladı gözlerini.

"Bununla plaja gitmeyi düşünmüyorsun değil mi?"

Geriye doğru bir adım daha atıp "Hayır tabiki.." dedim. "Bu benim cami kombinim. Tövbe tövbe!"

Bence söylediğim şey çok komikti ama Arda gülmek yerine göz devirmeyi seçti.

"Elçin.. Daha normal bir bikinin yok mu?"

"Yok!" dedim inatla. Ben bugün bu bikiniyle gidecektim o plaja, o kadar!

"Ayrıca sanane?" diye devam ettiğimde Arda yine sakinleşmek ister gibi derin bir nefes aldı.

Bense ölüyordum keyfimden..

Öküzüm benim.. Noldu, kıskandın mı?

"Sanane?" diyişime cevap arayıp muhtemelen söyleyecek bir şey bulamadığı için "İyi.." dedi. "Beraber gidelim o halde, hı? Bizimkileri de çağırayım."

Amaçladığım şeye ulaşmanın zaferiyle gülümseyip "Hm, peki.." diye umursamaz bir cevap verdiğimde Arda arkadaşlarına haber vermek için yukarı çıktı. Bende doğruca odaya koşup Melis'e haber verdim.

"Lan! Bizimkilerde geliyor plaja, beraber gidicez!"

Melis güneş kremini tüm vücuduna boca ederken "Ciddi misin?" dedi. "Ne yaptın da ikna ettin lan?"

"Hiçbir şey.." dedim havaya girerek. "Kendileri gelmek istedi.. Yani Arda."

Melis gülerek "Arda sana yanık herhalde.." dedi. "Çocuk bir kaç saatte yıldırım çarpmışa döndü."

Söylediği şey hoşuma gitse de "Hıı tabi.." dedim. "Ya Atakan? Hoşlandığı kişiyi sorduklarında bir adını söylemediği kaldı!"

İkimizde gülüşmeye başladığımızda "Çok tatlı ya.." dedi Melis. "Sırık gibi bir de! Eriyorum valla!"

"Onu fark ettim." dedim hala gülerek. "Neyse ben Buket'le Sinem'e de haber vereyim, bekle.."

🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️

~20 dk sonra~

Hep bereber plaja yürürken Arda'nın üstümde olan bakışlarını umursamadan Çağan'ın anlattığı şeylere gülüyordum ama göz ucuyla da Arda'ya kaçamak bakışlar atmayı ihmal etmiyordum.

Bikinimin üstüne ince bir plaj elbisesi geçirmiştim ve şuanlık bir sorun yoktu ama plaja varıp üstümdekini çıkarttığımda Arda'nın ne yapacağını çok merak ediyordum.

Neyseki bu merakım uzun sürmeyecekti çünkü apart ve deniz arasındaki mesafe çok kısaydı ve gelmiştik bir kaç dakika içinde.

Kızlar yan yana dizili şezlonglara plaj çantalarını bırakırken diğerleri de üzerlerindeki tişörtleri çıkartıyorlardı.

Yaz Yağmuru (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin