Deniz Kabuğu

22.6K 634 286
                                    

Lütfen bol bol yorum😶

Başlıyoruz 🏖️
______________________________________

Diğerleri Beren'le tanışma faslını bitirip plaja gitmek için yola koyulduklarında Arda bana söylediği gibi yanımda kalıp Beren'in valizlerini yukarı çıkarmamıza yardım etti ve hep birlikte salona geçip koltuklara attık kendimizi.

Beren aparta göz gezdirirken "Çok güzelmiş.." dedi heyecanla. "Ama ben nerede kalıcam?"

Bildiğiniz üzere bizim apart 2+1'di ve odalar iki kişilikti..

Dizlerimi karnıma çekip kollarımı bacaklarıma dolayarak "Ayarlarız.." dedim. "Odalar geniş zaten. Melis ve benimle kalırsın."

Beren söylediğime kafa salladıktan sonra göz ucuyla Arda'ya bakıp "Sen niye geldin enişte ya..?" dedi. "Sen varsın diye dedikodu yapamıyorum."

Ben Beren'in "enişte" demesinin şokuyla gözlerimi aralarken Arda yalnızca gülüp "Ben varken yapamıyor musun?" dedi. "Merak etme, sır çıkmaz benden.."

Beren benim ölümcül bakışlarımı görmezden gelip omuz silkerken "Olsun." dedi Arda'ya. "Arkadaşların hakkında yapıcam dedikoduyu, utanıyorum sen varsın diye!"

Arda bu sefer kahkaha attı ve "Acaba hangisine düştün..?" dedi alaycı bir şekilde ama bunu kötü niyetle yapmamıştı.

Beren de salak bir kız değildi ve yanlış anlamamıştı zaten. Sadece gözlerini kaçırıp "Düşmek değil ya.." dedi. "Sadece, şu son tanıştığım çocuğu merak ettim."

Adının "Alaz" olduğunu bal gibi biliyordu ama fazla ilgileniyor gibi görünmek istemediği için böyle konuşuyordu, buna emindim. Çünkü iyi tanıyordum Beren'i..

Ben ağzımı açmaya fırsat bulamadan "Haa.." dedi Arda. "Alaz'ı diyorsun. Yalnız, sana kötü bir haberim var.. Onun Buket'le arasında bir şeyler var sanırım." Sonra bana döndü onay almak ister gibi. "Bugün sabah Buket'in üstünde Alaz'ın gömleği vardı, görmedin mi?"

Görmüştüm ve bunu henüz Buket'e sorma fırsatım olmamıştı ama muhtemelen Arda'nın söylediği gibiydi. O yüzden üzülerek baktım Beren'e.

"Evet, sanırım öyle.."

Yüzünde ufak bir hüzün belirse de gülümseyip "Öyle mi?" dedi. "Şey.. Ben, bana öyle bakınca.. Düşünemedim.. Yanlış anladım sanırım, umarım mutlu olurlar."

Beren bunu söylediğinde Arda'yla birbirimize baktık ama Beren umrunda değilmiş gibi gülmeye devam edip "Ee?" dedi. "Biz neden evde kaldık peki? Plaja gitmeyecek miyiz?"

Derin bir iç çekip "Daha yeni geldin.." dedim Beren'e. "Dinlenmek istersin diye düşündüm."

Bu cevabıma omuz silkip "Saçmalama..!" dedi. "Ben buraya yatmaya gelmedim, denize girelimmm!"

Beren'in tepkisine gülüp bakışlarımı Arda'ya çevirirken "E iyi o zaman.." dedim. "Gidelim.."

🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️🏖️

~Alaz'ın anlatımıyla~

Ellerim anlamsız bir şekilde yerdeki kumlara şekil çizerken tam önümde beliren gölgeyle doğrulup kafamı kaldırdım ve karşımda gördüğüm kahverengi gözlerle tekrar eğdim kafamı.

Onu görünce tuhaf hissediyorum çünkü..

Yaşanan şeyler hem kafamı, hem de kalbimi karmakarışık etmişti ve ben ne yapacağımı bilmiyordum artık.

Ona "Benimle konuşma." dememe rağmen karşımdaki şezlonga oturup "Alaz.." dedi Buket. "Baksana bana.."

İstemeye istemeye bakışlarımı ona çevirdiğimde gülümsemeye çalışıp "Napıyorsun?" dedi çok umrundaymış gibi.

Yaz Yağmuru (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin