Bölüm Başlıklarının Aq

8.9K 339 134
                                    

Slmcnmler..

Başlıyoruz 🏖️
______________________________________

~Saatler sonra, Elçin'in anlatımıyla~

Elimdeki çarşafı özenli bir şekilde önümde duran yatağa geçirirken Alya'nın beni hem dikkatle hem de yorgunlukla izleyen gözlerine bakıp gülümsedim hafifçe.

Saat gecenin bir yarısı olmuştu ve bugünün telaşından hiç vakit ayıramamıştık Alya'ya..

Hep tek başına oturmuş, ya bulmaca çözmüş, ya da dizi izlemişti.

O halinden memnun gibi görünüyordu aslında ama ben onunla daha çok vakit geçirmek, ona zaman ayırmak istiyordum.

Ne sever, ne yer, ne içer..? Başka nelerden hoşlanır bilmek istiyordum.

Ama o biraz.. Nasıl desem, içine kapanık biriydi sanırım.

Yine de bir gün aramızda güzel bir bağ oluşacağını hissedebiliyordum..

İşim bittiğinde doğrulup "Gel hadi.." dedim Alya'ya ve elimi yatağa vurdum hafifçe.

Bulmaca çözmek onu yormuş gibi duruyordu. Uykulu gözlerini ovuşturduktan sonra sözümü dinleyip yatağa yaklaştı ve yavaşça oturdu üzerine.

Sonra kafasını kaldırıp gülümsedi bana..

Evet, yalnızca küçük bir tebessüm. Ufak bir kızdan, ufak bir tebessüm..

Bunun beni böylesine mutlu etmesi normal miydi?

Değildi sanırım.. Ve bu yüzden olmalı ki bir anlığına ne yapacağımı bilemeyerek eğildim ve minik bir öpücük bıraktım Alya'nın açık kumral saçlarına..

Bunu neden yapmıştım bilmiyordum ama çok utanmıştım o an.

Yalnızca, içimden gelmişti ama, dışarıdan bakınca garip duruyordu sanırım. Ya da, ben öyle sanıyordum..

Çünkü Alya garipsememişti. Sadece devam etti gülümsemeye..

Sonra, o da utanmış olmalı, bakışlarını kaçırdı ve yeni serdiğim çarşafın üzerine bıraktı kendini.

Temiz çarşafın etrafa yaydığı yumuşatıcı kokusu benim bile uykumu getirirken artık odadan çıkmam gerektiğini düşünüp "İyi geceler.." dedim Alya'ya.

Ardından doğruca kapıya yöneldim ve ışığı kapatıp çıktım odadan.

Şuanda beylerin apartındaydım ve geçenlerde olduğu gibi yine kimin nerde olduğu belli değildi. Bazıları alt katta, bazıları buradaydı ve çoktan yatacak yer bulmuşlardı kendilerine.

Ben de Arda'nın odasında, Arda'yla birlikte uyuyacaktım.

Ve dediğim gibi, uykum gelmeye başlamıştı artık. Bugün ruhen yeterince yorulmuştum.

O yüzden vakit kaybetmeden gittim Arda'nın odasına.

Ben girdiğimde Arda yatakta uzanmış, öylece tavanı izliyordu ve beni fark edince hafifçe gülümseyip "Uyudu mu Alya..?" dedi merakla.

Kafa sallayarak cevapladım sorusunu.

Sonra yatağa, Arda'nın yanına attım kendimi..

Arda bundan faydalanıp kollarını belime dolarken "Onunla ilgilenmen çok tatlı, biliyor musun?" dedi bir anda.

Alya'dan bahsediyordu.. Bu onun gözünde tatlı mı görünüyordu yani?

Uzanıyor olmama rağmen omuz silktim.

Yaz Yağmuru (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin