Başlıyoruz 💙
______________________________________Sırtını şezlonga yaslarken "Bilmem.." dedi. "Ne anladıysan artık.."
Gözlerim hala şortunda gezinirken baktığımı fark edip sırıttığını anlayınca önüme çevirdim bakışlarımı.
Söylediği şeye de bir şey deme gereği duymadım. Sadece hafiften bir korkmuştum o kadar.
Geriye yaslanıp tekrar gözlerimi kapattığımda sıcağın ve dalgaların sesi eşliğinde kısa bir uykuya daldım o an.
Yazı çok seviyordum. Sıcağı, güneşi, denizi, kumu..
Bir kaç yıldır tatile çıkmamıştım ve bu tatil bana çok iyi gelecekti..
Üzerimde hissettiğim ellerle uykumdan uyanıp gözlerimi araladığımda "Napıyorsun ya?!" dedim başımda dikilen Arda'ya.
Elleri tişörtümdeydi.
"Üstünü düzeltiyorum." dedi sert bir sesle. "Gelen geçen bakıyor Elçin!"
Dediklerini umursamadan "Sen gerçekten sapıksın!" dedim. "Uyurken dokunuyorsun bide!!"
"Tişörtünü düzeltiyordum." dedi tekrar anlamamı ister gibi.
Üstümdeki ellerini itip "Bence abartıyorsun." dedim. "Plaj burası.. Tüm kadınlar bikiniyle geziyor. Gelen geçen bana bakmaz merak etme!"
"Öyle mi?" dedi Arda sinirle. "Herkes bikinili, ha? Ama sana bakıyorlar Elçin! Ben burada senden daha güzel birini göremiyorum çünkü!"
Söylediği şey yüzünden afallayıp aptal bir sırıtışla yüzüne baktım.
"Ne?"
Öküz'üm az önce bana iltifat mı etmişti?
Sırıttığımı görünce bakışlarını kaçırıp öfkeli bir nefes verdi.
Onu daha fazla sinirlendirmemek için "Tamam tamam." dedim. "Eve gidelim, olur mu?"
Nasıl olsa daha buradaydık ve denize girebileceğim çok fırsatım vardı hala. Ama şuan eve gidersek ikimiz tek olacaktık ve bu fırsatı bir daha ne zaman yakalardım bilmiyordum.
Arda önce tereddütle bakıp sonrasında ciddi olduğumu anlayınca kafa salladı.
Şezlongtan kalkıp diğerlerinin olduğu tarafa gittiğimde "Buket!" dedim kitap okumaya dalmış olan Buket'e. Kafasını kaldırıp bana baktı.
"Hı?"
"Ben eve geçiyorum." dedim plaj çantamı alıp elbisemi içine tıkıştırırken. "Arda'yla.."
Tek kaşını kaldırıp imalı bir şekilde sırıttıktan sonra "Tamam." dedi Buket.
Bende hızlıca Arda'nın yanına döndüm tekrar.
Beraber aparta doğru yürümeye başladığımızda Arda'nın bakışlarının sürekli üstümdeki tişörtte gezinmesinden başka bir olay yaşamamıştık.
Hatta konuşmamıştık bile. Bir kaç dakikalık yolu sessizce yürüyüp aparta vardık.
İkinci kata çıktığımızda çantamdan anahtarımı çıkarıp kapıyı açtım ve içeri girip Arda'nın da peşimden girişini bekledim.
Sonrasında kapıyı kapatıp odama yöneldim.
Arda ne yapacağını bilmiyormuş gibi öylece durduğunda "Gelsene.." dedim ona fısıltıyla.
Beni dinleyip peşimden geldi. Odama, daha doğrusu Melis'le benim odamıza girdiğimizde herkesin dinlendiği ara dolabıma yerleştirdiğim kıyafetlerime bakmak için dolabı açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru (+18)
ChickLitBu kitap ağır cinsellik içerir, rahatsız olacaklar okumasın lütfen!! Ayrıca kitabı can sıkıntısından yazdığım için yazım kurallarına dikkat etmicem. Edebi bişey beklemeyin. Günlük ağızla yazılacak. Konusu🏖️ Kız kıza tatile çıkan 4 arkadaşın kendile...