Medyadaki videoyu izlemeden aşağıdaki diyaloğu okumayın wkznakznkanxm
Başlıyoruz 💙
_____________________________________~Elçin'in anlatımıyla~
Ben söyledikleri yüzünden büyülenmiş gibi ona bakarken "Ee?" dedi Arda merakla. "Sen beni ne diye kaydettin peki?"
Bir an afallayarak "Ne?" dediğimde onu "Öküz" diye kaydettiğim aklıma gelince dudağımı ısırdım. "Haa.. Bilmem."
"Ne demek bilmem?" dedi tek kaşı havaya kalkarken. "Bilirsin.."
Gülmemeye çalışarak yüzüne yaklaşıp "Ya kaydettim işte.." dedim. "Boşversene!"
O beni "Yaz Yağmurum" diye kaydetmişken, ben onu "Öküz" diye kaydetmiştim ve bu durumda asıl öküz kimdi karar veremiyordum..
Arda ellerini belime dolarken "Söyle söyle.." dedi hafifçe gülerek. "Hangi yaratıcı küfrü yakıştırdın bana?"
"Ya küfür değil!" dedim bende aynı şekilde gülerek. "Müthiş yakışıklı aşkım ruhum birtanem diye kaydettim."
Bu söylediğime kahkaha atacakmış gibi görünse de gülmemeyi başarıp "Evet.." dedi. "Yakışıklılığım.. Doğru.."
Bozuntuya vermeden "Maşallah!" dedim bende ama sonra kendimi tutamayıp gülmeye başladım.
Arda da kendini tutmayı bırakıp güldüğünde "Salaksın ya.." dedi elini yanağıma koyup. Bunu hakaret amacıyla söylememişti ama ben yine de kaşlarımı çattım.
"Heh! Bak tam da bu sebepten öküz diye kaydettim seni!"
O da benim gibi kaşlarını çattığında "Ne sebepten?" dedi anlamayarak.
"Öküzlüğünden!" dedim. "İki kelime romantik bir şey söyledin diye seviniyorum, salak diyorsun sonra.."
Cevabıma gülümseyip hafifçe yanağımı okşamaya başladı baş parmağıyla.
"Belki salak olman hoşuma gidiyor?"
Belki böyle konuşmanda benim hoşuma gidiyor ama bir şey demiyorum öküzcüm!
İçimden bunu geçirirken cevap olarak yalnızca omuz silktim Arda'ya.
Gerçekten bu kadar hoşuma gitmesi yasaklanmalıydı!
Konunun devam etmemesi için viski bardağıma uzandığımda Arda bileğimi tutup geri aldı bardağı elimden.
"İçme artık.. Rahatsız olacaksın."
"Olmam." dedim bardağı tekrar elinden alırken. Sonra tek seferde bitirdim içindekini..
Çok çabuk sarhoş olan biri değildim.
Arda kafasını iki yana sallayıp iç çekerken "Bir kere söz dinlediğini görsem zaten.." diye söylendi sessizce.
Elimdeki bardağı masaya geri bırakıp ellerimi Arda'nın göğsüne koydum ve yüzüne yaklaştım.
"Dinlemiyor muyum?"
Gözlerime bakmak onu tahrik ediyormuş gibi bakışlarını kaçırıp "Dinliyor musun?" dedi fısıltıyla.
Parmak uçlarımda yükselip çenesine minik bir öpücük bıraktım cevap olarak.
"Dinliyorum.."
Yani, pek dinlediğim söylenemezdi aslında ama ben bu şekilde davranınca kızamıyordu da..
Söylediğimi cevaplamak yerine konuyu değiştirip "Demek öküz ha.." dedi bir anda.
Böyle söylediğini duyunca kıkırdamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Yağmuru (+18)
ChickLitBu kitap ağır cinsellik içerir, rahatsız olacaklar okumasın lütfen!! Ayrıca kitabı can sıkıntısından yazdığım için yazım kurallarına dikkat etmicem. Edebi bişey beklemeyin. Günlük ağızla yazılacak. Konusu🏖️ Kız kıza tatile çıkan 4 arkadaşın kendile...