Stefan:
In urma cu 11 ani...
Deschid ochii cand mirosul dulce de tarta cu visine ajunge sa-mi gâdile simturile și intorc capul spre partea ei,deși știu ca nu e langa mine.
Ma intind in vreme ce vad ca pe perna sa se afla un plic alb,iar buzele mi se curbeaza automat intr-un zambet.
Ma ridic in fund și imi frec fata cu palmele ca sa ma dezmeticesc,apoi intind mana dupa plic și il desfac.
Scot scrisoarea,dupa imi țintesc ochii pe usa,iar prin geamul de sticla mata,ii vad silueta cum se misca prin bucătărie.
„Se pare ca tarta de visine,plus scrisoarea au devenit o tradiție pentru ea atunci cand vine ziua mea.”
-Micuta mea inimioara...soptesc cu zambetul pe buze si imi cobor ochii pe foaie,apoi incep sa citesc.
„Daca anul trecut ti-am mulțumit,anul asta am sa încep prin a-ti spune ca:
Ma bucur pentru ca viata mi-i te-a scos în cale.
Ma bucur ca sunt o norocoasa pentru ca te-am cunoscut.
Ma bucur pentru ca faci parte din mine si ma bucur pentru ca iti sunt de ajuns ca sa ma păstrezi langa tine.
Ma bucur pentru ca ma numesti inima ta.
Ma bucur ca ai încredere în mine si ma bucur pentru ca ma iubești.
Ma bucur ca imi oferi sansa sa iti arat ce zace in mine si ma bucur ca iti place ceea ce găsești inauntrul meu,chiar daca in unele locuri domnește intunericul.
Ma bucur pentru ca ești al meu si ca am sansa la cea mai pura iubire langa tine.
Ma bucur ca sunt a ta.
Ma bucur ca te pot numi al meu.
Ma bucur pentru tot ce m-ai învățat si pentru ceea ce urmează sa ma înveți.
Ma bucur ca in bratele tale găsesc tot ce am nevoie.
Ma bucur ca ești capabil sa ma iubești cu mintea si cu inima deschisa.
Ma bucur ca ai capacitatea sa vezi dincolo de învelișul meu.
Ma bucur ca langa tine pot sa fiu într-adevăr eu.
Ma bucur ca nu ai renunțat si nici nu te-ai indoit niciodata de mine.
Ma bucur ca m-ai învățat ce înseamnă cu adevarat un bărbat și ma bucur pentru ca mi-ai arătat cum trebuie tratata o femeie.
Ma bucur pentru ca ne înțelegem,ne susținem,ne respectam,luptam,avem încredere și comunicam unul cu celalalt despre orice pe lumea asta.
Ma bucur pentru ca îmi ești cel mai bun prieten,cel mai minunat iubit și cel mai desăvârșit amant.
Ma bucur ca am ocazia zilnic sa-ti arat cât te iubesc.
Ma bucur ca ai răbdare cu mine și ma bucur ca ma ierti atunci cand imi ies din fire si mai fac pe nebuna.
Ma bucur ca și atunci cand greșesc,continui sa ma iubești.
Ma bucur ca reusesc sa te fac fericit.
Ma bucur ca ești lumină si ma bucur ca ma imbraci in ea.
Ma bucur ca langa tine pot sa cresc și sa fiu în fiecare zi o varianta de-a mea mai buna.
Ma bucur ca langa tine nu regret nimic.
Ma bucur pentru ca alături de tine am sansa la o viata noua.
Ma bucur pentru ca ești cel ce mi-a demonstrat ca pana și cel ce a trăit în Iad,are șansa la a gusta din Rai.
Ma bucur ca-mi ești liniste si binecuvântarea.
Ma bucur ca ești cel ce imi reda echilibrul cand ajung sa plonjez in haos.
Ma bucur ca ești ingerul meu.
Ma bucur ca ești ultimul meu început.
Ma bucur ca existi.
La mulți ani,soare!
Te iubesc!
Ps: Cel mai mult si cel mai tare.”
Inima mai are puțin sa-mi iasă din piept cand termin de citit scrisoarea,dar o face de bucurie,de fericire și de implinire.
„Si eu ma bucur pentru ca am intalnit-o. Ea e cea care-mi stabilește ritmul din piept in fiecare zi,iar dacă din prima clipa mi-a făcut inima sa mi-o ia razna,astazi bataile ei sunt de-a dreptul haotice. Pentru ca sunt in delir. Acum in momentul de fata ma scald in cele mai dulci sentimente datorita ei si cuvintelor ce le-a pus pe foaie.”
-Micuta mea are un dar in a transmite tot ce simte prin cateva randuri scrise pe o foaie,soptesc cu zambetul pe buze si bag foaia inapoi in plic,apoi deschid sertarul de la noptiera si pun scrisoarea peste cea pe care mi-a dat-o anul trecut.
Ma ridic din pat si imi trosnesc oasele înainte sa ma indrept spre usa,iar cand o deschid,imi vad inimioara cu căștile in urechi,cum dansează si fredonează in soapta muzica ce-i duduie in timpane.
Surad.
-Cum sa nu o iubesc?intreb ca pentru mine,iar cand ma postez in spatele ei,ii inconjor talia cu bratele si o strang la piept.
-Aaaaaa!!!!urla cat o tin plămânii si sare ca arsa in sus,dar o lipesc mai tare de pieptul meu si o sarut pe un umăr. Aoloooo!!! Ce m-ai speriat!!!zice cu respiratia poticnita in gat imediat ce isi da căștile jos,dupa trage de gulerul tricoului de pe ea,tricou ce este al meu si scuipa de cateva ori in san.
Chicotesc si imi bag nasul in scobitura gatului ei,dupa o sarut usor in timp ce o adulmec.
-N-am vrut,murmur in vreme ce urc cu buzele pe obrazul ei,dupa o sarut in coltul gurii.
Inspira adanc in timp ce o intorc cu fata spre mine si ma aplec sa o sarut cand ii prind obrajii in palme.
-Hmmm...haraie si isi da capul pe spate ca sa se retragă din prinsoarea mâinilor mele. Du-te și te spala pe dinti,imi cere si chicotesc.
-Dracusorule...nici de ziua mea nu faci o excepție?intreb amuzat.
-Nu! Hai du-te,ma repede și clatin din cap.
O sarut pe frunte inainte sa ma întorc pe calcaie,iar dupa ce ies din bucatarie,imi indrept pasii spre baie.
-La mulți ani soare!!!urla in urma mea si chicotesc.
„Nebuna...dar cu toate astea o iubesc de nu mai pot.”
-Multumesc!raspund in timp ce deschid usa. Si mulțumesc pentru scrisoare!continui,iar micuta iese din bucatarie cu un zambet larg pe buze. Te iubesc,spun cuvintele pe un ton incarcat in vreme ce inima imi face o tumba in piept cand ii vad ochii cum incep sa-i sclipeasca. Cel mai mult si cel mai tare.
Imi trimite câteva pupici prin aer cand ma aude si surad.
-Te iubesc soare.
„Stiu...o simt si se vede în ochii ei. Chiar daca nu mi-ar spune-o,tot as ști. Pentru ca imi e atat de usor sa o citesc. E ca o carte deschisa pentru mine.”
-Pun sa fac o cafea?intreaba si incuviintez din cap.
Alți pupici se desprind de pe buzele ei si chicotesc.
„Atat de mica...”
Intru in baie,in timp ce ea se reîntoarce in bucatarie,iar dupa ce ma spal pe dinti,scap de boxerii de pe mine si ma bag în cada. Dau drumul la dus și incep sa ma spal,iar in timpul asta ma gândesc la ea și la faptul ca e bine.
„Nu in totalitate,pentru ca e prea din scurt,dar se menține pe linia de plutire.”
A trecut mai bine de o luna de la vizita părinților ei,iar dacă dupa plecarea lor,micuta mea a fost foc si para cand bârfele de la Moldova au ajuns la urechile ei,intr-un final am reușit sa o calmez. Iar dupa ce s-a liniștit,a dat toate lucrurile primite,in afara de mocheta de pe hol. A zis ca se potrivește prea bine cu nuanta de pe pereți și a pastrat-o,dar cu gândul ca acea mocheta vine din partea tatălui ei si nu a mamei. Mie mi-a fost indiferent,chiar daca nu mi se pare corect jocul meschin in care a fost trasa,dar din lucrurile astea trebuie sa învețe. Si chiar pot sa zic ca se descurca. Ma ascultat cand ii explic cum pot mai bine care e soluția salvatoare si o vad cum isi da tot interesul ca sa se lupte cu demonii ei,chiar daca nu ii reuseste tot timpul.
Mai ales de cand s-a reîntâlnit cu mama ei,a început sa aibe cosmaruri si asa am aflat faptul ca si inainte sa ma cunoască pe mine a avut,iar acum s-au reîntors ca sa o terorizeze pe timpul somnului. I-am spus ca si lucrul asta pleacă tot de la faptul ca încă nu s-a vindecat. Pentru ca subconstientul lucrează,iar in urma acestei discuții ce am avut-o cu ea,a hotărât sa întrerupă legatura cu ai ei. Un lucru ce sincer va spun nu are cum sa o ajute prea mult pentru ca la un moment dat tot trebuie sa ii infrunte,dar măcar ii da timpul necesar ca sa respire si spațiu de ajuns ca sa se poată desfășura în misiunea ei de a se cauta pe sine.
Dar in afara de faptul ca nu mai vorbește deloc cu ei,si-a schimbat si cartela,iar pe mine m-a lăsat sa-i i-au un telefon nou. Acum nu mai vorbește decat cu Oana,iar cu Ramona o face de pe numărul meu. Pentru ca ai ei nu o sa îndrăznească vreodata sa ma sune pe mine.
Ma gândesc ca in toata nebunia lor si-au dat seama ce fel de om sunt si ca nu stau la discuții.
„La mine dacă nu ești ce trebuie,ești trecut automat la diverse. Iar dacă ai tupeul sa deschizi gura mai mult decât trebuie,am și eu metode ce sa te arda atat de rau,incat a doua oara sa nu o mai faci in vecii vecilor. Doar ca eu nu am sa apelez niciodata la insulte. N-am sa ma cobor niciodata atat de jos. Eu am sa lovesc acolo unde știu ca doare,iar in cazul lor,Alexandra e kriptonita. Pentru ca tatăl ei o venerează,iar mama sa,o invidiază. Iar eu stiu cum sa apas pe butoane ca sa-i scot pe amandoi din minți daca au tupeul sa ma sune ca sa-mi arate cât ii duce capul. Nu știu dacă am mai zis,dar pe mine prostia nu ma atrage si nici suferinta cauzata in urma ei. La mine nu poți sa vii cu intentii ascunse incercand să ma manipulezi,pentru ca în prostia ta chiar crezi ca ai sansa sa reusesti,pentru ca n-o sa-ti meargă. Nici nu ma strofoc sa ma uit spre tine,darămite sa te mai bag și in seama. Asta trebuie sa învețe și inimioara mea,dar pe de o parte o inteleg. Inteleg de ce prefera sa tina totul la distanta și de ce se ascunde. Inteleg de ce nu vrea sa stie nimeni de ea si de ce nu apare pe nici o rețea de socializare. Pentru ca ii e frica. Ii este frica sa nu fie rănită mai tare decât este deja. Fiindca la mintea lor chiar te poți astepta la orice,iar pe ea încă o dor vorbele aruncate în vant si faptele lor. Pe mine in schimba nu ma misca cu absolut nimic. Ma lasa rece atat vorbele,cat si jignirile lor. Eu stiu ca mai mult de atât nu ii duce mintea. Dar mie îmi este usor. Pentru ca din afara tot timpul este mai simplu. Pe când inimioara,e foarte implicata si e normal sa fie asa. Pana la urma sunt părinții ei,insa cand părinții nu sunt ceea ce trebuie,ai nevoie de forta si curaj ca sa spargi barierele,sa-ti înfrunți toate rănile si sa-ti vezi mai departe de drum. Asta tot incerc sa-i explic,insa uneori ma izbesc de un zid. Cand mintea ei o ia pe aratura,micuta mea ajunge sa fie la polul opus. Ajunge din nou sa-si pună singura bete-n roate,dar eu sunt ferm convins ca intr-un final am sa sparg toate zidurile si apărările ei ca sa-i arat ca se poate și ca exista speranța dincolo de toate temerile ei. I-am promis ca n-am sa ma las pana cand nu o sa ajunga sa fie bine si am sa-mi duc promisiunea la final. Pentru ca o vreau fericita langa mine.”
-Soare???
Ies din ganduri cand ii aud vocea,apoi incep sa ma spal la foc automat,dupa ma clătesc si opresc apa. Ies din cada si imi pun un prosop in jurul taliei,apoi cu pasi inceti ma indrept spre bucatarie.
-Da?intreb cand ajung si vad cum aburul iese din doua căni de cafea ce sunt puse una langa alta pe masa.
-Am sunat-o pe mama ta. I-am spus ca după ora 5 sa-i strângă pe toți și sa vina la noi,raspunde si incuviintez din cap.
„De la Paște si pana acum,relația dintre ele doua se îmbunătățește pe zi ce trece. Mama nu mai face figuri absolut deloc,ba de cele mai multe ori cauta sa o laude. Daca micuta face ceva de mâncare de exemplu,il cheamă pe Gabi ca sa ducă si acasă alor mei ceea ce a gatit ea,iar mama o suna si o tine una si bună numai in complimente. Dar nu doar ea,ci și frații mei. Ei abia așteaptă,pentru ca toti stiu cum gătește de pe vremea cand stăteam la ai mei,insa mama si tata n-au facut-o niciodata cat timp am fost acolo. Dar lucrul asta s-a schimbat de cand au dat-o la pace,iar de atunci si pana acum,mama mai are foarte putin si imi ridica micuta in slavi. Si probabil o face ca sa dreagă busuiocul,dar nu imi pasa. Important este ca s-a instalat pacea,iar ele nu se mai omoară din priviri atunci cand se intalnesc.”
-Sa vina,zic in timp ce ma asez pe un scaun. Dar cat e ceasul?continui si intind mana dupa pachetul de țigări de pe masa,apoi scot una si-o aprind.
-Putin trecut de ora 1.
-Atat de mult am dormit?intreb mirat.
-Pai da...dar ai si cazut lat aseara,chicoteste si ridic usor dintr-o spranceana.
-Tu vorbești inimioara?intreb dupa ce trag primul fum. Ai adormit înaintea mea,ii readuc aminte si surade.
-Normal!exclama râzând. M-ai secat de puteri!
-De fapt...te-am iubit pana la epuizare,ii rectific vorbele si verdele auriu sclipește cu putere.
-Asa-i! Si nu vrei sa știi cât de greu m-am dat trezita astazi ca sa pregătesc de mancare pentru ziua ta,spune si se trântește la mine în poala.
Imi inabus un geamăt cand ii simt fesele cum apasa pe scula mea si chicoteste,dupa isi trece un brat pe dupa gatul meu,iar cu cealalta mana imi i-a tigara dintre degete.
-La mulți ani!imi urează si isi lipeste buzele de ale mele,apoi ma saruta.
O face incet,iar limba mea incepe sa se plimbe cu lentoare prin gura ei ca sa-i savurez interiorul.
-Multumesc,raspund dupa ce rupe sarutul.
Zambeste,apoi trage un fum in plamani,iar dupa ce il eliberează,bea o gura din cafeaua ei cu lapte.
-Mai am un cadou pentru tine,zice si imi pune tigara inapoi intre degete,apoi imi arunca o privire inflacarata,iar cu mișcări senzuale aluneca din poala mea.
O mananc cu ochii cand se pune în genunchi intre picioarele mele,iar un colt al gurii mi se ridica intr-un ranjet cand prinde de prosopul ce-l am pe mine si trage usor de el pana când imi da la iveala scula ce e deja erecta din cauza fundului ce si-i l-a tot foit la mine în poala.
-E un cadou de care te bucuri aproape in fiecare zi,dar eu nu știu ce sa-ti cumpar...asa ca...bucura-te de gura mea,ma îndeamnă exact ca o ispita.
-Ma bucur de tot ce-mi oferi,inimioara,raspund pe un ton ragusit,pentru ca ceea ce urmează sa imi ofere,imi aprinde sangele in vene si ma face sa ard de nerăbdare.
„Ii vreau gura pe mine.”
-Atunci savurează momentul,susura in vreme ce imi prinde scula in pumn,iar cu ochii tintiti in ai mei,isi scoate limba afara si o trece apasat pe toata lungimea mea.
Zvacnesc intre degetele ei cand ii simt atingerea umeda si fierbinte,apoi intredeschid buzele cand ea imi cuprinde capul si gem cand incepe sa ma suga.
Arunc tigara in scrumiera si imi bag ambele maini in parul ei cand creste ritmul,apoi gem profund cand ii trag capul spre mine si ma înghite aproape in întregime. Sangele mi se preschimba in lava cand mișcările ei devin mai alerte,iar narile ajung sa mi se dilatate si muschii sa mi se tensioneze la scurt timp din cauza plăcerii ce ajunge sa-mi incendieze interiorul,facandu-mi scula sa mi se îngroașe mai tare in gura ei,iar capul sa mi se umfle mai mult.
Ma priveste cu o sclipire de satisfacție in ochi cand un racnet puternic imi iese din piept si sparge linistea din casa,dar oricât de mult as vrea sa termin in gatul ei,n-am sa o fac.
-Vreau sa intru in tine,spun cu voce ragusita din cauza dorinței ce face ravagii in mine si imi inclestez degetele in parul ei,apoi ii trag capul pe spate si ii privesc buzele umflate cand ies din gura ei.
"Ma innebuneste. Totul la ea ma innebuneste."
Marai din cauza focului ce incepe sa arda mai tare in mine si ma ridic in picioare,apoi o trag dupa mine,dupa ii prind fesele in palme si incep sa le framant.
Suspina in timp ce ii inhat gura si incep sa ii sfasii buzele,dupa geme cand o ridic in brate si imi simte scula cum zvacneste intre coapsele ei.
Se agata de gatul meu cand o pun cu fundul pe blatul de la bucătărie si rup sarutul pasional ca sa dau jos tricoul de pe ea.
Imi plimb ochii pe sanii generosi dupa ce o dezbrac si ii vad pielea cum se înfioară sub atingerile mele cand incep sa o mangai.
Sfarcurile i se întăresc si ma aplec sa le prind pe rand intre buze ca sa o musc,in vreme ce las o mana sa-mi alunece pana intre picioarele ei si pun presiune pe clitoris prin materialul umed al chiloților ce ii are pe ea.
-Atat de uda...mormai incantat. Si atat de pregatita pentru mine,continui si manat de dorinta,imi infing dintii intr-unul dintre sanii ei.
Tipa,iar buzele mi se arcuiesc intr-un ranjet cand o aud.
Imi cobor ochii si ii dau chiloții la o parte,apoi ii mangai vulva cand isi depărtează mai tare picioarele.
Se prinde mai bine de gatul meu cand o patrund si incepe sa gafaie imediat ce-mi adâncesc degetele in pasarica ei. Ridic ochii si privirea mi se intuneca cand ii vad pupilele dilatate. Ii inhat din nou gura,dar de data asta o sarut cu tandrete si imi strecor languros limba printre buzele ei.
Un geamăt disperat ii iese din gâtlej imediat ce imi scot degetele din canalul stramt si incep sa-i intind umezeala peste tot.
-O doamne!!! Haideeee!!!imi cere cu o dorinta atat de mare in glas,incat reuseste sa-mi sporească mai tare excitatia ce-mi curge vijelios prin vene.
Scula imi zvacneste,iar respiratia mi se sacadează cand o vad cat e de dornica. Asa ca,renunț la ideea de a o mai innebuni si o prind strans de solduri,dupa o trag mai spre mine si imi pozitionez capul la intrarea in vaginul ei. Timpul se opreste in loc și lumea din jurul meu dispare cand o patrund. Ajung sa o vad in fata ochilor și sa o simt peste tot în mine in vreme ce ma adâncesc centimetru cu centimetru in canalul stramt,umed si fierbinte.
Suspina,iar nevoia sa o simt mai tare incepe sa arda infernal in mine si intr-o secunda imi apas gura peste a ei ca sa-i simt gustul,apoi turbez cand mirosul dulceag al excitatiei sale ajunge sa-mi gâdile nările.
Imi afund degetele mai tare in soldurile ei,iar mișcările imi devin intr-o clipa mai aspre.
-Da!tipa cand intru brutal inauntrul ei si isi baga degetele in parul meu de la ceafa.
Ma trage de el si incep sa marai,apoi o sarut cu mai multa pofta si imi bag bratele pe sub genunchii ei ca sa o deschid mai tare,dupa ma izbesc in străfundurile sale si incep sa-mi rotesc scula ca sa-i explorez adancurile.
O privesc in vreme ce obrajii i se aprind si trupul i se tensioneaza,iar inima mi-o ia la galop cand ochii incep sa i se tulbure si incepe sa vibreze.
E un sentiment de nedescris cand imi tremura in maini si nu pot sa fac altceva decât sa ma bucur de ea si sa o sorb din priviri cand mai are foarte putin si se arunca dincolo de prăpastie.
-Soareeeee...geme lung cand muschii incep sa i se strângă cu putere in jurul meu si inchide ochii,apoi isi da capul pe spate.
In momentele ei de placere,eu ma gândesc la cat de multe s-au schimbat de cand a apărut in viata mea si la cat de mult pot sa o iubesc,sa o doresc si sa o divinizez.
"Pentru ca exact asta fac. O idolatrizez. Fiindca micuta mea inimioara este demențiala,iar eu o vreau atat in cele mai frumoase și sublime moduri,cat si-n cele mai imorale,indecente si perverse forme cu putinta."
CITEȘTI
De vorbă cu bunica 🔞
Romance1# 21/09/2023 - suflet Cândva,obișnuiai sa imi citești povesti,acum vreau sa scriu una despre tine și implicit despre mine. Vreau sa scriu povestea ingerului ce m-a făcut om mare,dar si a celui pe care l-am găsit cand primul a dispărut. Vreau sa scr...