Capitolul 95

138 40 2
                                    

Ale:
În urma cu 9 ani...
 
Dacă saptamana trecuta dupa audit am mers la film cu ingerul si ne-am făcut de cap în sala de cinema fiindca nu era nimeni la acea ora tarzie sa se uite la un desen animat,astazi pentru ca e week-end,imi doresc sa vedem unul acasa.
-Soare?zic in vreme ce ies din baie si infasor un prosop in jurul meu.
-Da?raspunde din bucatarie.
-Vrei sa ne uitam la un film?intreb in vreme ce intru in dormitorul mic si apas pe întrerupător ca sa aprind lumina.
-Ne uitam,raspunde si chicotesc,pentru ca de data asta am sa-l surprind cu alegerea pe care am sa o fac.
-Bine,dar mergi prima data și fa un dus,il rog in timp ce pornesc calculatorul.
-Ce pui la cale?intreaba si incep sa-mi musc buza de jos.
Nu ii raspund,iar cateva minute mai tarziu il vad cum paseste pe hol si zambesc in coltul gurii. Deci? Ce iti trece prin cap?insista si ma abțin sa nu rad.
-Vreau sa pun un film porno,raspund intr-un final in vreme ce el isi plimba ochii pe trupul meu.
-Nu mai bine facem noi unul?intreaba,iar verdele albastrui incepe sa-i sclipeasca nebunește in cap.
-Mmm...zic pe un ton meditativ. Ar fi ceva,nu?raspund cu o intrebare si ranjeste in coltul gurii.
-Ar fi mai interesant,micuto,replica pe un ton tentant. A doua oara când vrei sa mai vezi un film porno,o sa ne uitam la noi. Prefer sa te vad pe tine dezlantuita,decat pe alta.
Imi mușc buza de jos cand ii aud raspunsul,apoi gândul imi zboară la poza ce o are în portofel.
„Daca a fost in stare sa-mi fotografieze fundul ca sa mi-l vadă de fiecare data cand deschide portofelul,ma gândesc ca e in stare sa pornească si camera de la telefon ca sa ne filmeze. Un lucru incitant daca ma întrebați pe mine.”
-Hai ca o punem de un film imediat ce ies de la dus,ma scoate vocea lui din ganduri fără sa mai aștepte aprobare din partea mea.
-Vai soare,dar noi chiar suntem nebuni!exclam si las cateva hohote sa mi se desprinda de pe buze.
Imi face strengareste cu ochiul,dupa intra in baie,iar eu imi cobor privirea pe monitor.
„Dar totuși hai sa caut și un film făcut de profesioniști ca sa ne stârnească mai tare.”
Zis și făcut.
In timp ce soarele se spala,eu deschid un site cu filme pentru adulți și nu ma uit la descriere,ci doar la fetele din imagini. Aleg o bruneta draguta si dau click pe imaginea cu pricina,apoi ma asez pe canapea si-mi aștept ingerul cu sangele clocotindu-mi prin vene.
Excitatia o simt deja cum mi se prelinge printe labii in timp ce secundele trec,iar cand usa de la baie se deschide,Stefan nu intra direct în dormitor. Il aud pasii pe hol si abia după alte câteva clipe catadicseste sa-si faca apariția.
Paseste gol peste prag,iar eu ma incing mai tare cand ii vad trupul suplu,dar totodată bine conturat. Inghit in sec cand muschii se încordează si ii joaca pe sub piele in timp ce se îndreaptă spre geam ca sa tragă jaluzelele,apoi imi arunca o privire inflacarata inainte sa poziționeze telefonul pe birou.
-Nu pot sa cred ca urmează sa ne filmam in timp ce o sa ne facem de cap!ingaim cu gura uscata si rade usor in barba,dupa da play la filmul ce l-am ales,apoi pornește si camera de la telefon.
Vine spre mine cu ochii arzandu-i in cap,iar respiratia mi se precipita imediat ce ii vad privirea devoratoare.
Trage prosopul de pe mine cand se postează inaintea mea,dupa ma intinde pe spate si se așază în fund pe canapea. Imi urca un picior pe spătar si isi lasa capul pe spate ca sa-si sprijine ceafa de glezna mea,iar pe celalalt mi-l trece peste coapsele lui si zambeste in coltul gurii cand ma vede in toata splendoarea mea.
-Esti asa de frumoasa inimioara...murmura pe un ton catifelat. Abia aștept sa ling fiecare centimetru de piele de pe trupul tău.
Suspin imediat ce termina de vorbit si il vad cum isi scoate limba printre dinti,apoi isi linge buzele intr-un mod foarte obscen.
Ranjeste cateva clipe mai tarziu cand un geamăt imi reverbereaza in gat cand repeta mișcarea cu linsul buzelor,apoi amandoi ne întoarcem privirea spre monitor cand in difuzoare incep sa se auda sunete sugrumate de placere,semn ca acțiunea la film e in toi.
Sangele incepe sa-mi dea mai tare in clocot cand il vad pe un tip cum se joaca cu un vibrator pe clitorisul brunetei si respiratia imi devine neregulata cand trupul ei incepe sa vibreze.
-O doamne...spun pe un ton soptit si ragusit.
Ingerul chicoteste exact ca un drac cand ma aude si incepe sa-mi mangaie usor piciorul ce-l am trecut peste coapsele lui.
-Te incanta ideea,constata cu dorinta in glas.
-Ma gandesc ca se simte a naibii de bine,raspund printre gafaieli ușoare.
-Am sa-ti cumpar si tie unul sa vedem dacă o sa-ti placa sau nu,spune,iar raguseala din vocea lui reuseste sa ma excite mai tare si incep sa inghit cu dificultate.
„Daca o sa-mi placa sau nu? Cu siguranta o sa-mi placa. Pe mine ma incita a naibii de tare tot ce e ieșit din comun sau interzis pentru majoritatea populației.”
-Hmmm...raspund in schimb,apoi respiratia mi se opreste in gat cand isi urca mana usor pe coapsa mea si incepe sa isi treaca degetele printre labiile mele.
Cu dorinta crescând mai tare in mine,imi ridic fundul de pe canapea si aștept sa ma patrunda,dar nu o face. In loc sa-si bage degetele inauntrul meu,el incepe sa-mi masează vulva,intinzandu-mi excitatia pana pe clitoris.
-Doamne!exclam si pentru cateva secunde totul in mine se opreste cand o vad pe bruneta cum termina in jeturi dupa ce tipul lasa vibratorul deoparte și o patrunde cu 3 degete,apoi le misca atat de repede înăuntrul ei și o apasa tare cu podul palmei pe clitoris,incat din ea țâșnește la propriu placerea.
-Vai de mine!soptesc cu respiratia poticnita in gat. Oare eu pot sa fac asa ceva?intreb si-mi mut imediat ochii pe chipul ingerului.
Ma intampina cu o privire atat de întunecată,incat am impresia ca si-a schimbat între timp culoarea ochilor iar din verzi albastrui au devenit negri.
„Doamne...cat e de excitat!”
-Hai sa aflam micuto,raspunde pe un ton jos si ragusit.
Se ridica de pe canapea,apoi isi sprijină mana stanga langa umarul meu drept,dupa isi poziționează un genunchi intre picioarele mele,iar cu degetele de la cealaltă mana incepe sa ma patrunda pe rand.
Se apleaca asupra mea si isi lipeste buzele de ale mele,apoi incepe sa ma sarute in cel mai umed și pervers mod cu putinta.
-Hmmmm...gem prelung cand incepe sa-si miste mai repede cele trei degete in mine,dupa incep sa gafai zgomotos cand isi apasa podul palmei pe clitorisul meu.
Ma priveste cu dorinta si cu pupilele dilatate la maxim din cauza excitatiei. Ma aprind mai tare cand ii vad ochii înflăcărați si ma prind de umerii lui,dupa imi ridic soldurile mai sus ca sa-si bage degetele mai adanc in mine,iar el isi apasa buzele mai tare peste ale mele si respiratia imi devine mai neregulata cand miscarile ii devin mai rapide.
Inima incepe sa-mi bata haotic cand il vad cum ma priveste cu pofta in vreme ce mănunchiul de placere creste tot mai mult în pântecele meu,iar cand primul fior puternic mi se declanșează si incepe sa-mi străbata știrea spinării,imi dau seama ca sunt la un pas de a atinge apogeul.
Incep sa ma incarc tot mai mult,iar in acest timp suspin si ii gem in gura de placere,apoi cand trupul începe sa-mi vibreze,imi bag unghiile mai adanc in umerii lui si inchid ochii cand privirea mi se tulbura.
-Inimioara...sopteste in gura mea,apoi isi împletește limba cu a mea intr-un mod senzual.
Sarutul umed reuseste sa ma incite mai tare si deschid ochii inainte ca mintea sa mi se facă praf. Il privesc in vreme ce intensitatea dinauntrul meu creste,apoi tip cand orgasmul ma cuprinde și explodez intr-un mod violent.
O fac exact asa cum a facut-o si tipa din filmul porno. In jeturi ce ma consuma într-atât de mult incat am impresia ca-mi dau sufletul.
Ma arcuiesc de spate involuntar,apoi toata carnea incepe sa tremure pe mine în vreme ce jeturile continua sa iasă tasneasca dinauntrul meu,iar el incepe sa-si miste mai repede degetele in mine si le infinge mai adanc,facand astfel lumea din jurul meu sa dispară,pentru ca dorinta ce se revarsa tot mai mult prin venele mele,e una primordiala ce-mi este imposibil sa o opresc.
Senzația este una pe care o experimentez pentru prima data in viata mea,iar incarcatura cu care vine la pachet e de-a dreptul colosala si salbatica in cel mai primitiv mod cu putinta.
E o manifestare pura a trupului meu ce e incendiat de placere. Tot ce curge prin venele mele iese la suprafata prin aceste jeturi ce reușesc sa ma sleiasca de putere prin cea mai dulce tortura pe care am trait și-am experimentat-o vreodata.
„E chiar e nebunie curata!!! Dar una ce se simte a dracului de bine!!!”
Încă un urlet imi iese din gâtlej in vreme ce spasmele imi zguduie violent trupul și ma uit cu ochii cat cepele la picioarele ce-mi tremura intr-un hal fără de hal.
E atat de uimitor ceea ce se intampla cu mine,incat simt cum ma inec in cel mai pur extaz.
-Fir-ar sa fie...soptesc ametita si cu respiratia intretaiata cand placerea imi părăsește trupul,iar spasmele imi încetează si jeturile mi se opresc.
-Jur ca intr-o zi ai sa reușești sa ma omori...murmura ingerul la o suflare distanta de obrazul meu si intorc in reluare ochii spre chipul lui.
Vad foamea cum sclipeasca cu sălbăticie in verdele lui albastrui,iar cateva clipe mai tarziu buzele i se curbeaza intr-un ranjet satisfacut.
-Da sa înnebunesc de nu-mi convine sa-mi dau ultima suflare din cauza placerii,continua si isi scoate degetele din mine,apoi le linge in timp ce îngenunchează pe canapea intre picioarele mele.
Ma priveste cu intensitate,iar dupa ce curata excitatia mea de pe degetele lui,se apleaca si isi scoate limba afara,dupa si-o trece apasat printre sanii mei.
Pielea mi se face de gaina si sfarcurile mi se întăresc mai tare cand incepe sa ma muste cand de un san cand de altul,apoi incepe sa-mi suga pe rand sfarcurile si totul inauntrul meu incepe sa se trezească la viata.
-Stefan...ii gem numele,iar ochii lui licare de încântare.
Cu privirea tintita in a mea,isi coboara gura pe abdomenul meu si linge fiecare picatura de placere ce a țâșnit din mine,iar cand ajunge cu gura intre coapsele mele,imi prinde clitorisul umflat intre buze si incepe sa-l suga usor.
-Soare!suspin de data asta cand incepe sa ma tachineze cu limba lui priceputa si un geamăt prelung se desprinde de pe buzele mele cand imi soarbe labiile cu pofta si incepe sa ma guste.
Mormaie in vreme ce isi strecoare mainile pe sub fundul meu ca sa-mi prindă fesele in palme,apoi imi ridica mai sus bazinul si isi apasa gura mai tare pe mine.
Vaginul incepe sa-mi vibreze cand limba lui ajunge sa se miște cu frenezie pe carnea mea sensibila,iar de placere imi bag degetele in parul lui si il trag de șuvițele blonde ce se tot inchid la culoare de la un an la altul,iar un marait animalic ii revrebereaza in gat cand incep sa-mi unduiesc soldurile,facandu-mi interiorul satisfacut sa mi se incendieze intr-o fractiune de secunda.
-Daaa!!!tip ca nebuna cand sangele incepe sa-mi dea din nou in clocot,iar trupul imi tresare cand fiori dulci de placere ajung sa-mi strabata din nou întregul trup.
Continui sa ma misc pe limba lui pana cand orgasmul ma cuprinde,iar vibrațiile puternice ce le stârnește placerea in adancurile mele,ies la suprafata sub forma unor spasme atat de puternice,incat ingerul e nevoit sa-si desprinda palmele de pe fesele mele ca sa-si incolaceasca bratele in jurul coapselor si sa ma tina-n loc. Daca n-ar face-o cu siguranta as ajunge pe jos la cat de tare incep sa tremur si sa ma zvarcolesc.
-Nu mai pot!!!!urlu pe un ton chinuit in vreme ce el continua sa se infrupte din mine.
Prin ceata ce imi tulbura privirea,ii vad ochii cum sclipesc de încântare si triumf,iar eu incep sa suspin cand imi dau seama ca nu are intenția de a-si desprind gura de pe mine.
Continua sa soarba placerea din mine pana cand trupul imi devine moale și un oftat se desprinde de pe buzele mele.
-O doamne...spun fara vlaga cand intr-un final orgasmul imi trece,iar el catadicseste sa-mi elibereze clitorisul si labiile.
Se îndreaptă de spate si incepe sa-si lingă ca un pofticios buzele,iar eu imi las privirea sa alunece usor pe trupul lui si inghit in sec imediat ce ii vad penisul tare și umflat.
Intind mainile spre el ca sa ma ajute sa ma ridic in capul oaselor pentru ca nu mai dispun de energia necesara ca sa o fac singura si imi prinde ci blandete palmele in ale lui.
-Stai in picioare in fata mea,ii cer printre gafaieli si ma pun cum trebuie la marginea canapelei dupa ce ajung sa stau in fund,iar ingerul ma asculta imediat.
Ii privesc penisul cum sta drept in fata mea si deja simt cum imi ploua in gura. Venele ii pulseaza alert pe toata lungimea,iar o picatura de excitatie sclipește pe micuta crăpături din varful capului.
Ridic ochii in ai lui in timp ce deschid gura si il vad cum ma privește atent in vreme ce-mi scot limba afara.
-Inimioara...geme cand imi trec varful limbii peste capul umflat si ii ling stropul de placere,apoi fac cateva cercuri in jurul lui.
Zambesc cand il aud,dupa imi las gura mai jos ca sa-l pot linge de la baza pana la varf,dar înainte de asta,ii i-au testiculele în gura si incep sa le sug.
-Dracusoruleeee...sopteste pe un ton jos si incarnat de dorinta.
Gem adanc ca sa-l întărât mai tare,iar cand ii eliberez testiculele,imi trec apasat limba pe toata lungimea lui pana cand ajung sa-i bag capul in gura si incep sa-l sug.
Degetele de la o mana ii ajung imediat in parul meu si imi prinde ceafa in palma in timp ce eu incep sa-l sug cu pofta si sa-l adâncesc cu lacomie pana in străfundul gatului.
Continui sa-mi tin ochii fixați in privirea lui ce efectiv imi lasa impresia ca ma absoarbe si ma las învăluită de iubirea inflacarata ce ii joaca in pupilele dilatate.
Cu cat cresc ritmul,cu atât maxilarul lui se inclesteaza mai tare si il simt cum se întărește mai mult in gura mea,semn ca nu o sa mai dureze mult pana cat orgasmul o sa-l cuprinda.
-Micuto...haraie printre dinti. E destul,nu vreau sa termin asa.
„Dar eu vreau.”
Gem si accelerez ritmul ca sa-i dau de inteles ca eu imi doresc lucrul asta,iar degetele lui se strang mai tare in parul meu.
Saliva calda ajunge sa mi se prelinga printre buze si pe toata lungimea lui cand il iau cu asalt si un răcnet salbatic ii iese din piept,apoi imi trage capul pe spate si iese din gura mea.
-Nu!maraie si se pune în fund pe canapea,apoi ma trage spre el si ma urca deasupra lui.
Il încălec fara sa mai stau la discuții si ii inlantui gatul cu bratele,iar degetele lui se infing cu putere in soldurile mele si ma misca pe el pana cand ii ajunge capul umflat la intrarea in mine.
-Futu-i!mormaie cand ma patrunde. Cat esti de uda si fierbinte,continua,în timp ce eu gem prelung cand ma coboara cu lentoare pe toata lungimea.
-Stii prea bine ca ma excita rau de tot sa ti-o sug,replic cu respiratia intretaiata si mormaie in vreme ce muchii vaginului mi se strang in jurul lui,iar cand ajung sa-l bag pana la radacina inauntrul meu,incepe sa ma miste de cateva ori in fata si-n spate deasupra lui.
Imi dau capul pe spate si ma cambrez de placere cand il simt cum imi ia în stăpânire adancurile,apoi gem cu putere cand incepe sa ma muste de sani si sa-mi suga pe rand sfacurile.
-Soareee...suspin si incep sa ma misc cu dorinta deasupra lui,unduindu-mi soldurile intr-un mod atat de provocator,incat nu durează mult pana cand o luam razna amandoi.
Ma indept de spate cand isi infinge degetele in fesele mele si incepe sa ma ridice si sa ma coboare intr-un mod atat de rapid,incat mișcările imi devin in scurt timp haotice.
Il sorb din priviri in vreme ce imi lipesc buzele de ale lui si începem sa ne sarutam cu disperare.
-Atat de bine...geme in vreme ce incep sa ma izbesc cu forta de coapsele lui.
-Daaaa!!!ii urlu in gura cateva secunde mai tarziu cand isi încordează soldurile si ma patrunde mai adanc.
Trupul incepe sa-mi arda mai tare,sangele sa-mi fuga mai repede prin vene,iar inima sa-mi bata mai puternic în piept cand simt toata placerea cum incepe sa mi se adune în pântec.
Incep sa ma cutremur si sa-i gem numele,iar el isi apasa buzele mai tare peste ale mele si incepe sa ma muste cu brutalitate,apoi dintii ii ajung pe barbia mea,dupa pe gat si pe clavicule,pana cand ajunge din nou in dreptul sânilor si imi lasa urmele peste tot pe piele.
Respiratia mi de precipita mai mult cand simt dulcea durere si-mi infing unghiile in umerii lui. O fac atat de tare ca un urlet salbatic ii iese din piept. Suspin cand se infinge din nou pana-n adancurile mele,iar placere ce mi-o provoacă imi da toate simturile peste cap,facandu-ma astfel sa simt cum incep sa ma pierd în propriului nostru Rai.
Cu privirea tulbure si cu trupul vibrându-mi din ce în ce mai tare,ma uit la ingerul meu ce se transforma intr-un drac cand ajungem sa ne pierdem amandoi mintile,iar ochii lui verzi albastrui ma privesc cu o asemenea intensitate,incat imi da impresia ca vrea sa patrunda în miezul ființei ca sa-mi vâneze sufletul.
-Sunt a ta,spun printre gafaieli. Toata,continui,iar in secunda următoare isi zdrobeste buzele de ale mele.
Ma saruta cu patima,iar cand incep sa ma cutremur deasupra lui din cauza orgasmului ce ma invalui tot mai mult,isi coboara privirea și isi tinteste ochii pe locul în care ne unim.
-Toata esti a mea...spune cu respiratia greoaie.
-Da!raspund țipând in timp ce muschii toti se încordează pe mine.
Ma opresc cand trupul imi devine rigid,iar el imi ridica putin fundul si continua sa ma patrunda.
-Hmmm...uite ce frumos ma primești in tine,inimioara,imi cere cu dorinta in glas si-mi cobor privirea.
Ii vad penisul ce poarta urmele exitatiei mele cum intra si iese cu repeziciune dintre labiile mele umflate si un geamăt de placere mi se desprinde de pe buze.
Imaginea ma excita mai tare si inca un fior puternic ma cutremura deasupra lui. Sunt atât de vrajita de ceea ce vad si simt,incat mi se taie respirația,dar o eliberez cateva secunde mai tarziu o data cu urletul ce-mi iese din adancul pieptului atunci cand ma patrunde cu forta si intra pana la radacina in mine.
Imi bag capul in scobitura gatului sau si inchid ochii in timp ce las placerea sa ma consume,iar dupa ce spasmele încetează sa-mi mai zguduie trupul,ingerul mai pompează de cateva ori in adancurile mele,apoi ma ridica de pe el si se eliberează cu un geamăt grav pe abdomenul lui.
Inspir si-mi umplu plămânii cu mirosul pielii sale fierbinti combinat cu cel de sex,apoi imi ridic buzele si mi le lipesc de urechea lui.
-N-ai sa înțelegi niciodata cat de mult pot sa te iubesc,soptesc,in timp ce el isi trage sufletul.
Deschid ochii cand ii simt palmele cum urca cu lentoare pe spatele meu,apoi ma indepartez putin cand isi strecoară degetele in parul meu si imi trage usor capul pe spate. Privirile ni se intalnesc imediat si vad dragostea pura cum arde in ochii lui divini.
-Stiu cat de mult o faci,micuto,raspunde pe un ton profund. Atat timp cat ai sa-mi bati in piept am sa știu tot ceea ce ai sa simti,continua cu aceeași voce ce reuseste de fiecare data sa-mi strabata fara nici o problema tot interiorul,iar din cauza iubirii intense ce imi curge prin vene pentru el,ma cutremur usor deasupra lui.
„Magie...din nou am sentimentul ca ceea ce traim si simțim unul pentru celalalt e făurit cu ajutorul unor forte invizibile. Unele ce printr-un miracol ne-au adus impreuna si au facut posibila o asemenea iubire. Sunt convinsa ca cineva acolo sus a pus la cale întâlnirea noastră si ii mulțumesc pentru ca ne-a dat sansa sa ne formam o altfel de lume. Una doar a noastră ce trece dincolo de cele 9 ceruri ale Raiului si dincolo de cele 9 cercuri ale Iadului. Fiindca impreuna am reusit sa ne formam o galaxie doar a noastră. Una in care iubirea domnește si e nesfârșită.”

*************************************

Stefan:


Ale:

De vorbă cu bunica 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum