Ale:
Strang cordonul de la halat in jurul taliei in timp ce ies din baie,dupa sting becul si zambesc in timp ce pasesc pe hol. Il aud pe Eric cum rade zgomotos si arunc un ochi in sufragerie inainte sa intru in dormitor. Il vad pe soarele meu cum il tine pe un umar si tot fuge cu el dintr-un colt in altul al camerei,iar micutul se amuza cand il mai invarte din cand in cand sau il arunca in aer.
Surad imediat ce vad fericirea cum radiază in ochii amândurora,dupa intru in dormitor si deschid ușile de la dulap.
Imi scot o pereche de chiloti si una de șosete,plus o pijama. Dau halatul jos de pe mine si il pun pe un colt de pat,dupa ma îmbrac si pornesc televizorul. Ma intind pe saltea si ma pun pe o parte,apoi schimb canalele pana cand dau de un film.
Las telecomanda langa mine si ma fac mai confortabila,dar linistea din camera nu durează mult,fiindca amandoi intra in dormitor si incepe nebunia.
Ingerul il arunca pe Eric pe pat,iar micutul bufneste mai tare in ras.
Se ridica in picioare si ii cere lui tat-su sa il mai arunce o data. Dupa ce ingerul se supune,micutul din nou se ridica și intinde bratele spre el.
-Inca o data?intreaba soarele zambind.
-Da! Da!tipa Eric fericit.
Chicotesc cand ii vad mocuta de drăcușor alintat,dupa incep sa rad cand el ii cere inca o data sa-l ridice in brate,apoi sa-l arunce pe pat.
-Gata puiule,ii spune ingerul dupa ce se supune o ultima data dorintei lui.
-Tatiiiiiii!!!!!se smiorcaie Eric imediat.
-Nu te supara,ii cere Stefan si ii prinde fata in palme. Hai sa ne liniștim putin,puiule. Esti rosu in obraji ca focul. Nu vrei sa bei ceva?
-Nu!raspunde morocănos. Sussssss!!!!zice si incepe sa țopăie pe saltea.
Stefan ofteaza si imi rețin un ranjet cand din nou cedează.
"Vai de capul lui! Nu poate sa-i refuze nimic micutului terorist."
-Gata Eric!intervin dupa ce-l mai arunca o data,iar el se ridica in doi timpi si trei mișcări inapoi in picioare. Stai cuminte și mai lasa-l pe tat-tu sa respire,ii cer,iar micutul se incrunta vizibil cand ma aude.
-Tati?intreaba in speranța că il salvează de gura mea,neștiind ca eu la randul meu incerc sa-l salvez pe tat-su de insistenta lui.
-Hai stai puțin cuminte,ii spune Stefan,iar Eric se bosumfla din nou.
-Lasa,ca-i trece,ii zic ingerului cand ii vad ochii verzi albastrui ca-i tremura in cap imediat ce-l vede pe Eric ca se întristează.
"Eu înțeleg ca vrea sa-l bucure,dar teroristul nu are buton de stop. Lui daca ii dai un deget iti ia toata mana si asta pentru ca niciodată nu i-a refuzat nimic."
-Hai langa noi,încearcă ingerul sa-l împace,iar el clatina din cap.
Stefan inspira adanc si se uita intrebator la mine.
-Pune-te in pat,ii cer pe un ton serios. Altfel nu se potoleste. Nu vezi ca-i exact ca argintul viu?
-Seamănă cu tine,raspunde in timp ce se intinde pe saltea si isi baga un brat sub cap.
-Vorbesti prăpăstii,raspund si chicoteste. Ficiortu ma intrece,continui si ma bag in sufletul lui.
Imi pun capul pe pieptul sau si imi trec o mana peste abdomen.
-Tu esti exact ca el inimioara,doar ca pe invers.
-Adica?intreb si surade cu nasul băgat în parul meu.
-Pe tine daca te strâng în pumn,te zbați mai tare. Stai locului doar dacă las palma deschisa. Pe cand Eric...
-Nu sta locului nici daca il lași liber si se agita mai tare daca il strangi in pumn,continui cand ma prind de aluzia pe care o face.
-Exact!raspunde si ma saruta pe creștetul capului. M-am ales cu doi drăcușori.
Rad usor cand il aud si imi ridic privirea sa-i intalnesc ochii.
In verdele albastrui vad cum sclipește cu putere iubirea si ma intind ca sa-l sarut.
-Nuuuu!!!! Nuuuuu!!!! Stoppppp!!!tipa deodata Eric si se arunca peste noi.
Ne desparte si il privim amuzați in timp ce el isi pune mainile supărat in san.
-Nu dai muah lu tati!imi zice si ma cearta din priviri.
-De ce? E al meu!raspund,iar ingerul ofteaza fiindca stie ca lucrul asta ii da foc teroristului.
-Ba nu!raspunde imediat si se intinde pe pieptul lui tat-su,apoi ii inlantuie gatul si continua. Al meu!mi-o trântește pe un ton categoric si chicotesc.
-Inainte sa apari tu,a fost doar al meu,raspund ca sa-l stârnesc fiindca imi place posesivitatea lui ce acum e valabila doar pentru cel ce l-a zămislit,dar are momente când o exercita si asupra mea.
-Nu!spune suparat. Al meu!
Dau sa deschid gura,dar ingerul mi-o astupa cu mana.
-Nu-l mai enerva,inimioara,imi cere si surad.
-De ce? Imi place sa-i vad latura asta.
-Dar se supara,micuto,raspunde si clatin amuzata din cap.
-Se alinta doar. E un mare bandit si stie sa manipuleze,zic,iar buzele micuțului tresar imediat intr-un ranjet.
"Ahhhh...cat e de smecher!!!!"
Ingerul il saruta pe creștetul capului in timp ce incepe sa-l mangaie pe spate si zambeste imediat ce privirea micuțului o întâlnește pe a lui atunci cand isi ridică capul si isi sprijină bărbia pe pieptul lui.
-I love you tati,ii zice alintatul,iar verdele albastrui din ochii ingerului se incendiaza.
-Te are la degetul mic,chicotesc si ma ridic intr-un cot,apoi il pup zgomotos pe terorist pe un obraz,dupa pe inger.
-Ma are pentru ca acolo vreau sa fiu,raspunde soarele si ii prinde capul in maini,dupa incepe sa-l pupe pe toata fata. I love you Eric,continua,iar micutul chitaie fericit.
Ii privesc cu drag,dupa imi trec un brat peste terorist cand ingerul il baga intre noi.
Se întoarce cu fata spre mine si se intinde sa ma sarute.
-I love you bebe,imi spune dupa ce isi dezlipește buzele de varful nasului meu.
-I love you,raspund si imi frec usor nasul de al lui.
Soarele ne îmbrățișează pe amandoi,iar in vreme ce incepem sa vorbim cu Eric,lasa mana sa-i ajungă pana pe pieptul meu. Micutul terorist imediat observa palma cum se mulează pe un san de-al meu si se ridica in capul oaselor.
-Nu,nu,nu!ii zice pe un ton cantat. A mea sâsa,continua si bufnesc in ras.
"Ei...asta e unul dintre momentele de posesivitate pe care le exercita asupra mea. Totul pana la sani."
-Pai tu nu mai mănânci de un an la san,puiule,ii spune in vreme ce micutul ii depărtează mana de pe pieptul meu.
-A mea!ii zice si-mi ridica bluza de la pijama,apoi continua. Sâsaaaaaaa!!!!exclama entuziasmat si imi prinde sanul intre palmele lui micute,apoi se apleaca si imi depune un pupic.
Chicotesc.
-De fapt e a mea,spun,iar ingerul pufneste usor in vreme ce Eric imi face semn cu degetul arătător ca nu e de acord cu afirmația ce tocmai am scos-o pe gura. Cum nu?intreb si il trag spre mine. Tu nu mai mănânci de mult la sâsă,zic in vreme ce-l strang in brate,apoi imi tintesc privirea pe Stefan si continui. Iar tu nu ești cam mare ca sa mai ai nevoie de sâni?intreb si un ranjet ii curbeaza imediat buzele.
-Stai numai sa adorma si sa vezi cum ma infrupt din ei,imi promite pe un ton jos si zambesc in coltul gurii fix ca un drăcușor.
Il bag pe Eric inapoi intre noi si ma intind dupa patura,apoi ne acopăr pe toți trei si il imbratisez pe micut.
-Bebe?spune dupa vreo câteva secunde.
-Da?
-Mi-e foame,raspunde de un ton taraganat si oftez.
-Cand e vorba sa te bagi la somn toate te apuca,il dojenesc.
-Da!raspunde promt.
-Of doamne...zic si ma ridic in pat. Ce vrei sa mănânci?intreb si sare imediat in picioare pe saltea.
-Fește,zice si intinde bratele spre mine.
-Hai ca iti dau eu sa mănânci,intervine soarele si se ridica la randul lui in picioare.
Micutul ranjeste si clatin din cap.
-Nu ii e foame,spun,iar Stefan imi face semn ca stie lucrul asta,dar cu toate astea il ridica in brate si pleaca cu el din dormitor.
Ma intind inapoi pe saltea si ma bag sub patura,apoi continui sa ma uit la film,dar la un moment dat inchid ochii cand pleoapele imi devin grele.
Un geamăt mic se desprinde de pe buzele mele cand sunt întoarsă pe spate prin somn și simt cum bluza de pijama imi e ridicata pana peste sani.
-Soare...mormai fara sa deschid ochii. Ce faci?
-Eric a adormit,iar acum trebuie sa ma infrupt din tine,toarce cuvintele si imi prinde un san in gura.
-Cat e ceasul?intreb pe un ton ragusit in vreme ce el imi suge un sfarc.
-Unu noaptea. Ai băgat deja 2 ore de somn.
-A mâncat pana la urma?intreb si deschid cu greu ochii.
Televizorul încă e aprins,iar lumina ce vine dinspre el spulbera intunericul din camera.
-A luat cateva guri din peste si vreo doua linguri de iaurt. A băut o jumătate de cana cu ceai,dupa a vrut sa ne jucam,raspunde in vreme ce-si face loc între coapsele mele.
"Era de așteptat. Nu de mult mancase o porție de peste. Dar cum inainte de somn il pălesc toate cele doar ca sa nu se culce,apelează la astfel de tertipuri ca sa tragă de timp."
-Mare smecher mai este...spun in timp ce ma intind.
Soarele mormaie un „aha" in vreme ce isi plimba buzele pe pieptul meu pana cand ajunge sa-mi prindă celalat sfarc intre buze.
Incepe sa-l tachineze pana cand se întărește,dupa isi ridica capul si ma priveste in ochi.
-Daca esti obosita te las sa dormi,spune si zambesc in coltul gurii.
-Chiar?intreb si-l privesc jucaus in ochi.
-Da,mormaie. Dar de mâine nu mai scapi.
Surad.
-Pai?intreb cu o falsa seninătate si incep sa-mi trec usor degetele prin parul lui.
-Intru in concediu,iar tu nu mai pui mana pe telefon. Pana la anu în Ianuarie nu mai scrii nimic la carte,ai înțeles?intreaba si ranjesc. Vorbesc serios inimioara.
-N-am sa scriu,il asigur si se intinde ca sa ma sarute.
-Imi place cand esti fata ascultătoare,mormaie peste buzele mele inainte sa-si adâncească limba printre el si sa ma sarute intr-un mod umed,ce aprinde imediat sangele in mine.
-Hmmm...gem in gura lui si las degetele sa-mi alunece pe umerii săi,dupa pe spate si imi infing unghiile in pielea lui ca sa-i dau de inteles ca-l vreau in mine.
Un marait ii reverbereza in gat imediat ce incep sa-l zgârii si isi impinge soldurile in fata. Il musc de buze cand ii simt erectia din pantaloni,apoi imi ridic soldurile si incep sa ma frec de el.
Chicoteste dupa ce-i eliberez buza,apoi si-o trece peste ale mele inainte sa se îndrepte de spate. Se pune în genunchi intre coapsele mele si ridic mainile cand prinde de materialul buzei de pijama. Mi-o scoate peste cap si o arunca pe jos,dupa prinde de pantaloni si ii trage cu tot cu chiloti de pe mine.
-Te mananc,haraie in timp ce-si plimba privirea flamanda pe trupul meu.
Imi ridic din nou soldurile si il invit pe muteste la masa.
Ranjeste in coltul gurii si isi apleaca cu lentoare capul. Nu ma slăbește din ochii,iar cand ajunge cu gura intre coapsele mele,isi lipeste buzele de clitorisul meu si incepe sa ma sarute.
Respiratia mi se accelerează cand isi rotește limba de cateva ori in jurul mugurului umflat,dupa si-o lasa sa alunece printre labii. Imi deschide vaginul cu doua degete și isi strecoară limba inauntrul meu,iar cand incepe sa mimeze mișcările penisului său,corpul meu se incendiaza.
-Am aproape o luna de stat acasă,mormaie la un moment dat in vreme ce gafaielile mele devin tot mai zgomotoase. Iar sărbătorile astea te vreau sub mine si deasupra mea sau in orice alta poziție peste tot prin casa.
"Perfect! Planul lui suna minunat. Acum sa vedem dacă o sa ne si iasa. Fiindca Eric are un talent de a se trezi exact când nu trebuie si nu știm cum sa ne imbracam mai repede inainte sa de-a buzna peste noi."************************************
Iar pentru ca in acest capitol am ajuns cu povestea exact in perioada in care ne aflam acum,va urez anticipat un Crăciun Fericit,plin de sănătate,bucurii și fericire! Dar si un An Nou exact asa cum va doriți,pentru ca povestea noastră se opreste deocamdată aici.
Ne revedem la anul.
Sa aveți sărbători minunate!
Va pup și va îmbrățișez!
CITEȘTI
De vorbă cu bunica 🔞
Romance1# 21/09/2023 - suflet Cândva,obișnuiai sa imi citești povesti,acum vreau sa scriu una despre tine și implicit despre mine. Vreau sa scriu povestea ingerului ce m-a făcut om mare,dar si a celui pe care l-am găsit cand primul a dispărut. Vreau sa scr...