Ale:
In urma cu 2 ani...Dacă saptamana trecuta,am zis ca-mi pierd de tot mințile fiindca l-am dus pe Eric sa faca un vaccin de pe schita ce în Germania e făcută sa tina ani de zile,nu ca in România doar in primul an de viata,apoi se mai face unul la 5 ani din câte știu,dupa cele ce se fac in scoala,ei bine aici,desi baiatul a implinit de cateva luni bune un an de cand a venit pe lume,trebuie încă sa il mai ducem la doctor ca sa-l vaccineze cel putin o data la 3 luni. Iar de fiecare data cand mergem,eu stau cu inima in gat vreo câteva zile după ce ne întoarcem de la medic,insa,cum am stat saptamana trecuta,n-am facut-o niciodata. Pentru ca nici bine nu am ajuns acasă cu baiatul,ca a si făcut o reacție adversa de a trebuit sa ne întoarcem înapoi la cabinet fiindca ii apăruse o mulțime de bubițe pe manute si picioruse. Dar cu toate astea am reusit sa trec și peste acea sperietura,insa astăzi nebunia mi se activează din nou,doar ca nu in acel modul urat de a-mi pierd mințile,ci cu chef de viata și cu placerea curgandu-mi prin vene de la primele ore ale dimineții.
Dacă in urma cu 3 săptămâni,Zara s-a luat de mine ca nu sunt normala la cap,iar de atunci imi tot scrie o data la careva zile sa trec "la aparat",in traducere libera însemnând sa desfac cracii si sa-mi fac de cap,astăzi chiar o sa fie ziua in care sa fac tot ce-mi dictează trupul. Fiindca arde fiecare particica din mine.
"Nici macar nu mai tin minte când s-a întâmplat ultima data sa ma trezesc cu placerea zvacnindu-mi prin vene."
Ma abțin sa nu chicotesc de fericire și incantare,pentru ca imi place sa ma simt din nou vie,iar dupa ce deschis ochii si il vad pe Eric dormind langa mine,bag mana dupa telefon sub perna și verific ceasul.
-7:20...soptesc. Asta înseamnă ca am aproape doua ore libere pentru mine pana cand se trezește,continui,iar dupa ce pun o perna in spatele lui ca sa nu cada din pat,pornesc sistemul de supraveghere și i-au boxa mica cu mine,in timp ce pe cea principala o pun langa el pe saltea.
Ies din camera incet si jonglez printre jucăriile ce au rămas de aseară imprastiate pe hol.
In prima faza am imboldul de a ma apleca si a le strange,dar ma oblig sa fac abstracție de ele si-mi continui drumul spre baie.
Aprind becul inainte sa intru,dupa las boxa pe etajera si scap repede de hainele de pe mine. Ma bag la dus și dau drumul la apa calda,apoi imi torn gel in căușul palmei si incep sa ma spal la foc automat. Cand sunt gata,ma postez in fata chiuvetei si pun pasta pe periuta,iar in vreme ce imi perii dintii,ma privesc si-n oglinda.
Cearcănele sunt la locul lor,dar cu toate astea,ochii imi ard de dorinta si ranjesc imediat ce imi clătesc gura cu apa.
"Nu stiu cat o sa tina minunea,dar ar fi culmea ca ingerul sa mi-o plătească cu aceeași moneda cu care i-am servit-o si eu de fiecare data cand l-am refuzat,fiindca prea puține au fost dațile in care am fost dispusa sa ne iubim. Cheful imi este tot mai mic pe zi ce trece,dar nu pot sa spun ca n-au existat și nopti in care ne-am făcut de cap,doar ca in comparație cu cele dinainte,cand nu eram părinți,sunt infime. Daca înainte sexul era la ordinea zilei,acum a ajuns sa fie la fel de rar ca o eclipsa."
Clatin din cap doar ca sa nu ma demoralizez si alung gandurile in timp ce incep sa ma sterg cu un prosop,apoi ma dau repede cu crema pe corp,dupa ma pieptăn si aplic putin parfum pe gat,dupa i-au boxa de pe etajera si ies din baie. Sting becul si din nou jonglez printre jucăriile de pe hol. Ma asigur ca micutul inca doarme inainte sa intru in dormitorul principal,iar cand imi vad soarele la bustul gol si dormind pe burta,pun micuta boxa pe una dintre noptiere,apoi incep sa-l mangai usor pe spate.
Deschide incet ochii si ma priveste in prima faza de parca as fi o himera,apoi se intoarce pe o parte,iar dupa ce ma scurtează din priviri ca sa se asigure ca sunt eu in persoana si nu-i joaca mintea feste,un colt al gurii i se ridica intr-un zambet,dupa ma prinde de mana si ma trage spre el.
Il incalec imediat ce se intinde pe spate si imi prinde fesele strans in palme.
-Micuto...mormaie cu ochi înflăcărați.
Surad si imi pun palmele pe pieptul lui,apoi incep sa ma misc lasciv,iar penisul ii reacționează imediat.
Clitorisul incepe sa-mi pulseze si trupul sa-mi vibreze de dorinta cand isi infinge degetele mai adanc in carnea mea si incepe sa ma miste mai repede pe erecției lui ce deja e tare ca piatra.
-Te vreau...soptesc gafaind.
Ofteaza,iar mie inima mi se opreste in loc,la fel si miscarile trupului cand aud sunetul ce-i părăsește buzele.
-Nu vrei...ingaim cu greu si clatina incet din cap.
"Perfect! Ma asteptam sa o încasez original. Pana la urma,eu de multe ori l-am pus sa-si pună pofta in cui fiindca nu aveam chef de pacatuit."
Imi inabus un suspin din cauza refuzului,cu toate ca știam ca poate sa existe și posibilitatea asta,apoi dau sa ma ridic de pe el,dar ma prinde strans de solduri si ma opreste in loc.
-Ce faci?intreaba si imi musc buza de jos cu putere.
Refuzul ce tocmai l-am primit din partea lui imi aduce lacrimi în ochi și se uita la mine mirat,apoi chicoteste cateva clipe mai tarziu.
-Am clătinat dezaprobator din cap,fiindca nu ai spus ce trebuie,inimioara,incepe sa vorbească și ma trage spre el. Nu te vreau,micuta mea...te doresc cu disperare,continua,iar mie inima imi tresare cu putere in piept.
Bufnesc in plans,dar de ușurare si cu lacrimile curgandu-mi pe obraji,ii inhat gura,apoi incep sa-l sarut cu patima,chiar daca nu s-a spălat inca pe dinti.
Mainile lui incep sa-mi framante formele cu putere,iar focul din mine se întețește mai mult,facandu-ma sa ard intr-un asemenea hal,incat am impresia ca in curând am sa raman fara aer.
Rup sarutul cand simt ca ma sufoc,apoi trag cu nesaț aer in plamani.
-Cat timp avem la dispoziție?intreaba cu respiratia greoaie.
-Nu mult. Maxim o ora jumătate,raspund si incuviinteaza din cap.
-Bun,hai sa ma ocup de tine,zice si da sa ma răstoarne de pe el,dar imi las mai mult greutatea pe palmele ce inca le tin pe pieptul lui.
-Nu!il opresc. Azi ma ocup eu de tine,spun si il mai sarut o data apasat,apoi alunec pe corpul lui pana cand ajung sa stau în genunchi intre coapsele lui.
Isi ridica putin soldurile ca sa ii dau jos pantalonii si imi ling buzele cand ii eliberez penisul si-i vad picătura de placere ce-i sclipește pe crăpătura din varful capului umflat.
Ma aplec si o ling,dupa il cuprind cu buzele si incep sa-l sug in vreme ce-mi tintesc ochii in privirea lui.
"N-avem timp de un preludiu ca la carte,dar măcar sa-l înnebunesc putin de cap."
Intredeschide buzele cand il bag mai bine de jumătate,apoi geme cand ma retrag,iar obrajii mi se scobesc din cauza puterii cu care incep sa-l sug. Ii prind testiculele grele în palma și incep sa ma joc cu ele,iar degetele de la o mana de-a lui,se strecoară prin parul meu si incepe sa ma miste dupa bunul lui plac. Ii vad chipul cum e străbătut de placere in vreme ce pupilele i se dilata la maxim cu cat il adâncesc mai mult si mai repede in gura mea,iar la un moment dat,ma prinde strans de par si ma opreste.
-Calareste-ma micuto,imi cere cu o raguseala atat de vibranta,incat imi înfioară toata pielea pe mine.
Fiorii delicioși incep sa-mi strabata in repetate randuri sirea spinării cand ii eliberez penisul si ii incalec coapsele,iar umezeala o simt cum incepe sa mi se prelinga printre labii si gem prelung fiindca imi doresc cu disperare sa-i simt penisul tare adanc înfipt in mine.
Sunt uda si pregatita pentru el, fiindca il vreau atat de mult,incat am impresia ca am sa mor dacă n-o sa ma patrunda in secundele ce urmează.
-Te rog...ii cer cand ma prinde de solduri si ma freacă de erecției lui.
-Imediat...doar ca iti vreau umezeala pe scula inainte sa te patrund.
Ma ridica putin dupa ce excitatia mea ajunge pe toata lungimea lui,iar cand isi pune capul la intrare in mine si ma las incet in jos,un geamăt lung imi iese printre buze cand simt cum ma umple. Centimetru cu centimetru imi invadează interiorul,iar sentimentul de complet ma zguduie deasupra lui cand se adâncește inauntrul meu pana la radacina.
-Inimioara...suiera printre dinti. E perfect si atat de bine în tine...continua,iar eu suspin de placere cand il aud. Hmmm...ce dor mi-a fost dor de sunetele pe care le scoti...mormaie pe un ton jos. Si ce dor mi-a fost de ochii ce-ti sclipesc si reusesc sa ma hipnotizeze...continua sa mormaie si se impinge mai adanc in interiorul meu. De parfumul tău si de caldura trupului tau...de pielea catifelata...mmmmm...mi-a fost dor de tine toata,spune,iar spre final vocea ii suna profund si atat de incarcata,incat imi dau lacrimile pe la coltul ochilor. Misca-te micuto...am nevoie de tine,mai zice si imediat ma ridic,apoi cobor pe lungimea lui. Hmmm...da micuto...geme apreciativ. Mai repede!imi cere si ii dau ceea ce vrea.
Imi bag unghiile in pieptul lui si incep sa cresc ritmul,iar coapsele mele incep sa se izbeasca cu zgomot de ale lui.
-Daaaaa...lungesc cuvantul cand isi îndoiesc genunchii si vine in întâmpinarea mea,ridicandu-si soldurile la fiecare impingere pe care o execut.
De placere imi dau capul pe spate,apoi incep sa gem încontinuu,fiindca isi baga capul intre sanii mei si incepe sa ma muste de ei.
-Mai repede,maraie,iar un fior electric imi fulgera pe sirea spinării.
Simt cum toata tensiunea mi se aduna tot mai mult in pântec cand incepem sa ne ciocnim cu forta intre noi,iar cand placerea imi explodează prin toate terminațiile nervoase,inchid ochii si ma bucur de stelele verzi pe care le vad in spatele pleoapelor.
-Te iubesc,inimioara,sopteste pe un ton grav si isi baga o mana in parul meu,apoi imi trage capul spre el si imi inhata gura.
Incepe sa ma sarute adanc si umed,in vreme ce intensitatea orgasmului ma face sa ma contract cu putere in jurul lui si sa tremur din toate incheieturile.
Deschid ochii atunci cand valurile devin tot mai rare si il privesc in verdele albastrui ce ma scalda in dulcea iubire. Una ce nu a încetat niciodata sa-i arda in privire. A facut-o si atunci cand nu meritam.
-Cel mai mult si cel mai tare,raspund pe un ton incarcat,fiindca il iubesc,n-am încetat niciodata sa o fac,doar ca am încetat sa i-o mai arat,ori sa i-o mai spun cum facem inainte.
Zambeste,apoi ma musca de buza de jos si mai pompează adanc de cateva ori in mine,dupa iese si termina pe abdomenul lui cu un geamăt gutural.
Ma intind langa el cand placerea ii trece si imi sprijin capul pe un brat de-al lui,iar verdele albăstrui din ochii sai se sudează imediat in verdele meu cand intoarce capul spre mine.
-Mi-a fost atat de dor de tine...sopteste si ma abțin sa nu plang.
Incep sa-mi musc buzele pe rand,in timp ce el si-i le lipeste pe ale lui de fruntea mea ca sa ma sarute.
-Stiu...dar minunea asta nu cred ca o sa tina mai mult de trei zile,soare,rostesc purul adevar,fiindca sunt ferm convinsa ca starea asta nu o sa ma tina non stop de acum înainte.
Chicoteste.
-Poate,dar nu imi pierd speranța. Intr-o zi o sa fim mai bine decât am fost înainte,spune sigur pe el.
"Aștept ziua despre care vorbește el cu sufletul la gura. Fiindca m-am saturat sa ne meargă bine cateva zile,apoi săptămâni la rand sa fim din nou rau. Iar toate astea din cauza mea,pentru ca el e capabil sa se imparta intre mine,Eric,munca si casa. Eu sunt focusata doar pe micut 100% si uit atat de mine cât și de el."
-Sper doar sa nu-ti pierzi răbdarea pana atunci,soptesc si ridic usor capul.
-Niciodată,raspunde cand privirile ni se intalnesc. Doar ca imi doresc sa te ajut,inimioara. Sa depășești mai repede perioada asta.
"Stiu ca vrea,dar nu are cum. Pana cand nu găsesc eu singura portita de scapare ca sa reajung sa fiu din nou bine,orice lucru venit din exterior nu o sa ma ajute. Eu trebuie sa imi revin pe propriile mele puteri. Dar cum mintea iti poate fi un foarte bun prieten sau cel mai mare dușman,o sa-mi mai ia ceva timp pana cand am sa ma remontez,fiindca in situația actuala in care ma aflu,eu si mintea mea suntem la cuțite."
Ies din gandurile mele si sar ca arsa din pat cand il aud pe Eric ca ma striga si o zbughesc de langa Stefan fără sa-l mai privesc.
Imi musc buzele imediat ce realizez ca tocmai am trecut fără sa realizez pe modul de mama și oftez din tot sufletul.
-Imi pare rău soare!strig inainte sa intru in dormitorul mic.
-E in regula! S-a reîntors mama urs?intreaba si bufnesc in ras.
"Ca bine spune...chiar ma comport precum o mama urs. Fereasca Dumnezeu sa pateasca ceva micutul,ca nu stiu ce sunt capabila sa fac. Cred ca as ajunge si la faza in care sa ma strang singura de gat dacă nu-mi fac bine treaba,iar băiatul ar păți ceva in prezenta mea din cauza neatenției mele. Cu toate ca anticipez dinainte tot ce vrea sa facă și sunt cu un pas în fata lui ca sa-l pot prinde si feri de orice,cred ca dacă mi-as da voie sa clipesc mai des,iar in acele fractiuni de secunda l-as pierde putin din vedere,iar el ar păți ceva in acel scurt timp...jur...as fi in stare sa-mi dau singura doua palme ori sa ma strang de gat fiindca nu am fost non-stop atenta la el. Într-atât de departe poate ajunge nebunia din capul meu."
CITEȘTI
De vorbă cu bunica 🔞
Storie d'amore1# 21/09/2023 - suflet Cândva,obișnuiai sa imi citești povesti,acum vreau sa scriu una despre tine și implicit despre mine. Vreau sa scriu povestea ingerului ce m-a făcut om mare,dar si a celui pe care l-am găsit cand primul a dispărut. Vreau sa scr...