Ale:
In urma cu 11 ani...
-Esti gata,inimioara?intreaba de cum deschide usa de la intrare si intra in casa.
-Da!raspund ridicând vocea si imi prind repede parul intr-o coada de cal,apoi ies din baie si inchid lumina.
-Hai ca a ajuns taxiul,zice si incuviintez din cap.
Merge sa oprească apa de la robinetul principal,apoi i-a bagajul din dormitor,iar eu mai verific inca o data geamurile inainte sa-mi i-au micutul rucsac in spate si sa ies din casa.
Il vad cum intinde o mana spre panoul de siguranta ca sa oprească curentul,iar ochii mei se fixează automat pe venele ce ii brazdeaza bratul.
-Hai ca ai timp sa te holbezi la mainile mele cand ajungem la gara și urcam in tren,chicoteste dupa ce i-a lumina in tot apartamentul si surad.
Dupa ce incuie usa si isi baga cheile in buzunar,ne impletim degetele de la o mana și ieșim din bloc.
-Libera la mare...incep sa fredonez refrenul trupei Andre cu care am crescut și bufneste in ras. Ne iubim pe nisipul fierbinte,nu mai sunt o fata cuminte,mai zic inainte sa urcam in taxiul ce ne așteaptă în mijlocul străzii.
-Nu mai ești de mult o fata cuminte,ranjeste ingerul si incep sa joc ca un drăcușor din sprancene in timp ce el pune bagajul in portbagaj,apoi urcam pe bancheta din spate,dupa isi trece un brat pe dupa gatul meu si mai lipeste de pieptul lui.
Ii cere șoferului sa ne ducă la gara,iar eu zambesc fericita pentru ca in scut timp urmează sa urcam in trenul ce duce spre mare.
„Ahhh!!! Abia aștept pentru ca sunt sigura ca o sa fie nebunie!! Cu siguranta o sa ne facem de cap,pentru ca atat eu,cât și Stefan abia am mai avut răbdare in ultimele zile. Avem nevoie urgenta de o schimbare de peisaj ca sa ne incarcam bateriile si cum masina a rămas la ai lui,nu ne-a rămas decât sa ne luam bilete de tren ca sa pornim spre mare. Chiar daca nu sunt cele mai bune condiții la CFR,dar măcar poți sa-ti mai dezmorțesti oasele spre deosebire de autocar,unde mort copt trebuie sa stai țeapăn intr-un loc.”
*
-Auuuu cat tineret!!!!exclam incantata cand ajungem pe peron si vad cârdul de studenți ce așteaptă sa urce în tren.
-O sa fie nebunie,chicoteste Stefan si zambesc cu gura pana la urechi.
-Cu siguranta!replic incantata si ne punem la rand,iar cand urcam in vagonul in care avem noi locurile rezervate,trag si cate un ochi prin compartimente.
Printre studenți se mai găsesc și cativa ce nu cred ca fac parte din gasca lor dupa limbajul corpului pe care il au,dar tot e bine pentru ca sunt cam de aceeași varsta cu Stefan.
„Doamne!!! Ce bine îmi pare ca nu avem copii mici sau oameni bătrâni. Nu ca am ceva cu ei,dar la cum vad eu lucrurile nu o sa dureze mult pana o sa înceapă nebunia.”
Chicotesc in urma gândurilor,iar cand intram in compartimentul nostru,salutam cei sase tineri dinauntru.
Sunt trei cupluri ce par de-o seama cu mine. Nu cred ca au mai mult de 20 de ani,iar dupa zâmbetele ce ni le intorc,cu siguranta o sa ne înțelegem bine.
-Vrea sa doarmă cineva in seara asta?intreaba unul dintre tipi,iar fetele chicotesc exact ca niște pustoaice.
-Cu siguranța nu o sa doarmă nimeni!raspunde blonda de langa el.
Surad si ma uit amuzata la Stefan ce pune atat bagajul cat si rucsacul meu in suportul de deasupra scaunelor rezervate pentru noi,apoi ne asezam pe ele și facem cunostinta cu cei sase.
Nu rețin decat un singur nume și anume,Aylin ce ii aparține unei brunete foarte frumoase,iar dupa ce trenul pleacă din gara,nu durează mult pana harmalaia incepe pe coridor si bufnesc in ras.
-Haideti si voi!ne îndeamnă toți cei prezenți în compartiment cand se ridica in picioare si deschid usa,apoi ies pe holul ingust si luminat de cateva neoane chioare.
"Pentru ca da,ne-am luat bilete pentru ruta ce pleacă noaptea de la Timișoara ca sa ajungem dupa amiaza in Mangalia. De acolo o sa mergem cu microbuzul pana in Vama Veche. Puteam sa luam direct spre Vama,dar nu aveau rute de noapte,asa ca am ales destinație finala,Mangalia,pentru ca Vama e la o aruncatura de bat de ea."
-Ce nebuni...chicoteste soarele cand niște tipi apar pe hol cu niște sticle de cola si rom in mana,apoi vine și o fata cu cateva seturi de pahare de unica folosinta sub brat si incepe sa imparta din ele la toată suflarea de pe coridor.
-Mergem?il intreb si buzele mi se curbeaza intr-un zambet enorm.
-Haide!raspunde cand imi vede fata si ma prinde de mana,apoi ne ridicam de pe bancheta si ne alăturat lor.
-Hai sa ne facem de cap!!!!urla tipa cu paharele si imi pune unul intre degete,apoi intinde altul spre Ștefan.
-Nu aud galagieeeee!!! Și de ce fras nu canta muzica???zbiara unul dintre tipii ce toarnă rom la toată lumea in pahare,iar cel ce vine din spatele lui cu sticla de Coca-Cola,incepe sa rada.
-Acuma!!!!tipa un altul dintr-un alt compartiment si incep sa chicotesc cand vad ce porniti sunt pe distracție.
O melodie populara rasuna cateva clipe mai tarziu intr-o boxa portabila ce e scosa pe hol,iar dupa ce toata lumea ajunge sa aibă bautura in pahar,le ciocnim intre ele si toti dam cola cu romul peste cap.
Alcoolul imi arde putin gatul,dar imediat simt sucul cum isi face treaba si ii stinge putin din tărie,iar dupa ce paharele se strang,toata lumea se prinde de mana si incepe dansul.
"Stii cum se dansează intr-un tren? Ați mai facut-o vreodata? Dacă n-ati mai facut-o,va spun eu cum se face.
Ne ținem toți de maini si stam în sir indian unul lângă altul,dintr-un colt in celalalt alt holului si dansam pe o sarba."
Fluierăturile impreuna cu chiuielile incep sa se împletesc intre ele cu cat ritmul devine mai alert si veselia ce rasuna incontinuu pe hol,acopera cu mult zgomotul ce-l fac rotile trenului.
-Hai cu încă un rand!urla un brunet si incepe sa gesticuleze dintr-o mana dupa ce melodia ia sfârșit.
Din nou apare tipa cu paharele si ne pune câte unul nou in mana,apoi băieții torna inca un rand de rom cu cola si ma uit la Stefan amuzata,apoi ciocnesc cu el si dau conținutul peste cap.
-Daca mai beau unul cu siguranță am sa ma imbat!ridic vocea ca sa ma auda pentru ca studenții fac o gălăgie de ar putea trezi orice mort si vad cum buzele ingerului meu se curbeaza intr-un ranjet.
-Las ca te pui sa dormi dacă te prinde flama.
-In gălăgia asta?raspund in schimb. Nu prea cred!
Rade,iar sunetele masculine ce le scoate,ridica tot parul pe mine.
„Cred ca alcoolul e de vina de mi se incendiaza trupul doar din cauza rasului ce i se desprinde de pe buze si mai cred ca in curând am sa sar pe el dacă temperatura continua sa crească în mine.”
Intind paharul cand tipa ce se ocupa cu strânsul lor ajunge langa noi,apoi simt spiritele cum se încing cand o melodie cu ritmuri orientale de data asta rasuna in boxa portabila. Cu toții dam sa dansam,insa nu apucam sa facem multe miscari,fiindca usa de la un capăt al culoarului se deschide și intra domnul controlor.
-Nasule!!!!urla un tip.
-Ce beteșig faceti bolânzilor??intreaba el razand.
-Ne distram!!!!zbiara majoritatea in cor.
Il vad cum ofteaza si clatina din cap,apoi incepe sa ceara biletele la verificat.
-Va las sa faceți ce vreți,dacă la sfarsit nu lăsați mizerie în urma voastră,ne spune barbatul ce are în jur de 40 de ani.
-Am înțeles sa trăiți!raspunde unul dintre studenti și chicotesc.
Dupa ce domnul dolofan si micut de statura ne controleaza pe toți de bilete și cupoane,nebunia revine în forță și il prind pe inger cu mâinile de dupa gata,apoi il trag spre mine.
Ma strange de solduri in timp ce il sarut si amandoi începem sa ne mișcăm pe melodia orientala ce e pusa inca o data de la început.
Aerul dintre noi incepe sa se incinga mai mult cu cat mișcările ne devin mai lascive si provocatoare,iar cand un val incendiar imi străbate trupul cu putere atunci cand ma lipeste mai tare de pelvisul sau si ii simt erectia prin materialul pantalonilor ce ii are pe el,îl musc de buze din cauza dorinței ce bubuie in pântecele meu.
Cu sangele ce incepe sa-mi clocotească vijelios prin vene,ii eliberez buza cand incepe sa maraie si il prind strans de o mana,apoi fara sa adaug un cuvânt,ma intorc pe calcaie si il trag dupa mine prin mulțimea de studenți ce se saruta si se pipăie de mama focului.
Iesim cu greu pe holul micut ce separa vagoanele intre ele si bat de cateva ori in usa de la baie cand ajungem in dreptul ei. Aud o voce de femeie,iar cateva minute mai târziu dinauntru iese o tipa la fel de scunda ca mine. O lasam sa treacă pe lângă noi,apoi intram inauntru si ingerul incuie usa in urma noastră.
Condițiile din trenurile ce strabat in lung si-n lat România nu sunt printre cele mai bune,iar curățenia lasa de dorit,dar sincer va spun,nu imi pasa.
Sunt atat de înfierbântata ca nu ma mai interesează unde o facem,important este sa o facem,asa ca ma prind cu degetele de marginea chiuvetei si imi arcuiesc cat de mult pot spatele.
Facem abstracție de mirosurile neplăcute ce se combina cu cel înțepător de clor,dar si de spațiul mic ce nu ne lasa sa ne desfășuram in voie.
"Pana la urma luam experienta ca a tare. E vorba doar despre nebunie si ne aruncam amandoi în ea. Nu mai contează nici cum si nici unde o facem. Oricum totul in jurul nostru dispare atunci cand ne contopim."
-Dar ce nerabdatoare esti!chicoteste ca un drac cand incep sa-mi fațai fundul înaintea lui si imi da doua palme peste fese.
Tip si ma cambrez mai mult de spate.
-Imi place,micuto cand te vad asa!continua cu dorinta in glas si imi ridica rochia peste fund,apoi imi da chiloții la o parte și imi masează de cateva ori vulva,dupa ma patrunde cu doua degete si un geamăt prelung se desprinde de pe buzele mele.
-Hmmm...ce fierbinte esti...maraie incantat.
-Da! Da! Da!tip la el. Hai o dată!ii cer disperata si ma imping in degetele lui.
Rade usor in barba,apoi scoate degetele din mine si se descheie la pantaloni. Ma infior cand incepe sa-si plimbe capul lat printre labiile mele,apoi respiratia mi se accelerează cand ma patrunde. O face incet si innebunesc cand simt cum ma despica bucățică cu bucățică,apoi suspin cand intra dintr-o smucitura pana la capat si isi rotește de cateva ori soldurile inainte sa se retragă aproape tot si sa intre din nou in mine. Doar ca de data asta o face cu forta si ma misca din loc.
-Ahhhh!!!!urlu cand isi infinge degetele cu putere in soldurile mele si ma trage in spate in vreme ce isi impinge din nou soldurile in fata si ma lovește cu toată forta lui in adancuri. La dracuuuuu!!!!!zbier cand repeta mișcarea si chicoteste,apoi imi trântește doua palme si ma ia cu asalt.
-Ti-am mai zis ca pentru tine nu sunt dracu,imi reamintește,dar vocea lui joasa se pierde prin ceata ce mi se pune pe creier atunci cand mintea mi se golește de orice gând cand incepe sa pompeze in mine cu mișcări aspre si precise.
Incep sa vorbesc fara sens in vreme ce continua sa se izbeasca neobosit in mine,iar cand orgasmul incepe sa ma învăluie si sa-mi pulseze prin vene,incep sa tremur din toate incheieturile.
Imi dau capul pe spate si inchid ochii inainte ca placerea sa se detoneze inauntrul meu,apoi un geamăt nesfarsit se desprinde de pe buzele mele cand o mulțime de fiori incep sa-mi joace pe sub piele.
-Fir-ar sa fie...ai o pasarica ce reuseste sa ma aducă de fiecare data cand intru in ea in pragul delirului...maraie in urechea mea și se impinge mai tare in mine,facandu-si loc cu forta printre muschii ce se strang si se contracta cu putere in jurul lui.
Surad in culmea extazului cand il aud,fiindca nu e prima data cand imi spune asta.
-Te-as fute non-stop,micuto,continua,iar glasul lui jos si apasat,reuseste sa mai scoată cateva spasme din trupul meu.
Ma mai cutremur o data pe picioare din cauza tonului pe care mi-a vorbit,apoi deschid ochii si vad totul ca prin ceata pentru cateva clipe pana cand privirea ajunge sa mi se focuseze cum trebuie.
Stefan urla puternic cand mai pompează de cateva ori adanc in mine,apoi iese si il simt cum se cutremura in spatele meu.
Intorc capul si imediat imi inhata gura. Ma saruta cu pofta,iar dupa ce placerea ii trece,ma desprind de chiuveta si dau drumul la robinet.
Ma spal pe mâini cu apa rece,dupa ii fac loc si lui. Vad sperma cum aluneca printre degetele lui atunci cand se întâlnește cu apa,iar dupa ce ne curățam si aranjam hainele înapoi pe noi,iesim din toaleta micuta si chicotesc cand vad tinerii ce așteaptă la rand.
Sunt câteva cupluri ce vor sa intre dupa noi,iar dacă au bătut la usa cat timp am fost inauntru,eu una pot sa zic ca nu am auzit.
Trecem pe langa ei si ii vad pe toți cum ranjesc pe sub mustati,iar cand intram din nou pe coridorul ingust,ma abțin sa nu rad cand majoritatea tinerilor mai ca nu si-o trag de-a lungul holului.
-Hai in compartiment,imi cere ingerul si isi strange mai tare degetele pe talia mea,apoi imi face loc printre studenți.
Ma incrunt putin cand ajungem in fata ușii unde noi avem locurile si vad ca draperiile sunt trase,dar o pun pe seama faptului ca unii dintre ei poate sau băgat la somn,insa,cand Stefan deschide usa,ochii mi se maresc in cap.
-Aolo!exclam cand o vad pe una dintre fetele cu care am făcut cunostinta atunci cand am urcat în tren cum e pusa capra pe una dintre banchete,iar iubitul ei intra pe la spate in ea.
-Intrati!urla zapacita si isi da capul pe spate de placere.
Inghit in sec cand ii vad si respiratia mi se sacadează imediat ce un geamăt se desprinde de pe buzele ei.
Focul ajunge sa-mi arda din nou prin vene si ridic capul spre ingerul meu cu o privire ce sigur ii da clar de înțeles ca sunt din nou excitata.
-Vrei,constata si ranjesc.
„Habar nu am de unde naiba atata tupeu pe capul meu,dar sa fiu a naibii de nu imi doresc macar o data in viata sa experimentez si asa ceva. Poate de vina e alcoolul ce l-am băgat în mine,dar oricum ar fi,nu vreau sa ratez sansa asta. Cand o sa mai am eu vreodata ocazia sa fac sex în vreme ce si alții o fac langa mine? Răspunsul este,niciodata. Nu cred ca o sa mai existe vreodata oportunitatea asta,asa ca,de ce sa nu profit de ea?”
Chicotesc ca un drăcușor cand i-au decizia sa ne alaturam lor si il trag pe Stefan dupa mine.
Intram in compartimentul ce duhneste a sex si alcool,iar dupa ce ingerul închide usa dupa el,ii sar direct în brate.
Ma prinde imediat si isi afunda degetele in fesele mele,apoi începem sa ne devoram unul celuilalt gura.
Excitatia incepe sa-mi curga atat de fierbinte prin vene,incat am impresia ca aerul nu-mi mai ajunge cum trebuie in plamani si rup sarutul,apoi inspir de cateva ori adanc si il privesc pe inger cu privirea tulbure.
Ma lasa sa alunec usor pe abdomenul lui atunci cand ma da jos din brate,iar in timp ce pe fundal aud cum tipul ii infinge cateva palme la fund fetei ce urla de placere,Stefan ma întoarce cu spatele el,dupa ma impinge pana in dreptul banchetei libere.
Ma urc cu genunchii pe ea si ridic mainile deasupra capului,apoi ma prind de grilajul unde stau bagajele și imi dau capul pe spate.
Blondul meu isi sprijină un genunchi pe banchetă,exact intre picioarele mele si ma apasa usor pe mijlocul spatelui ca sa ma cambrez mai tare.
O fac și imi ridic fundul mai sus,iar el se descheie la pantaloni,dupa isi baga mana pe sub rochia mea si imi trage chiloții intr-o parte.
Incep sa ma aprind mai tare cand aud trupurilor celor doi cum se izbesc intre ele si incep sa gem de nerăbdare.
-Soare...suspin cand ma prinde strans de un sold,iar cu cealalta mana isi prinde penisul intre degete si isi ghidează capul spre intrarea in mine.
Respiratia mi se blochează in gat atunci cand ma patrunde dintr-o miscare,apoi tip cand se impinge cu forta pana la capat si simt muschii cum mi se strang cu putere in jurul lui.
Ma prind mai bine cu mâinile de grilaj si incep sa ma izbesc in el,in vreme ce intra cu brutalitate in mine,iar in scurt timpul,gemetele mele se împletesc cu țipetele fetei,iar maraielile lui Stefan cu urletele sălbatice ale tipului ce isi regulează iubita.
Zambesc ca o nebuna,pentru ca noua senzatie pe care o trăiesc e atat de excitanta,incat imi lasa impresia ca mai am foarte putin pana cand am sa ajung sa-mi pierd complet mințile.
-Doamne! Cat de bine e!ridic tonul si imediat un tipat imi iese din adancul gatului cand Stefan se infinge pana la radacina in mine.
Incep sa respir sacadat cand repeta de mai multe ori mișcarea,iar caldura o simt cum incepe vijelios sa mi se adune in pantec.
Intorc capul dintr-o miscare cand usa se deschide și o vad pe Aylin cum intra alaturi de iubitul ei in compartiment.
-Ce fac futaciosiiiiiii????urla nebuna si bufnim in ras.
Se trântește langa mine pe bancheta,exact in aceeași poziție in care stau si eu,apoi ii cere iubitului ei sa i-o traga.
-Tare,Bogdan! Vreau tare! Sa mi se audă țipetele pana la cel ce conduce locomotiva!urla la el cu disperare,iar tipul incepe sa rada ca un nebun.
Vad cum ii ridica fusta peste fund si ii infinge o palma zdravana ce lasa urme roșii pe pielea ei,iar placerea bubuie in mine.
Incep sa tremur dupa ce il vad ca isi rulează prezervativul si o patrunde. O face atat de tare încât tipatul ei aproape ca reuseste sa-mi spargă timpanul.
Privirea mi se încețoșeaza cand ingerul maraie in spatele meu,iar mișcările ii devin mai brutale.
Cu ceata ce o am in privire,ridic ochii si mi-i fixez pe gura ei cand incepe sa geama,apoi inghit in sec cand ii vad buzele cum se curbeaza intr-un zambest obscen.
"Nici nu vreau sa ma gândesc ce fac studenții prin cămine. La cat sunt de nebuni ăștia din compartiment,cu siguranta petrecerile se termina cu scene similare ca cea pe care o trăiesc eu acum."
Gem fara sa vreau cand in urma gândurilor mele,un altul mai pacatos înflorește si ma incing mai tare,dar imediat clatin din cap fiindca imi dau seama ca nu mai trebuie sa mai beau pentru ca mintea mi-o ia razna.
„La dracu! Eu chiar sunt nebuna de legat!”
Alung gândul pacatos ce ma face sa-mi doresc sa o sarut pe bruneta,dupa intorc capul spre ingerul meu si isi zdrobeste imediat buzele de ale mele.
Ma priveste in ochi in vreme ce sarutul lui carnal scoate tot ce-i mai pervers in mine si incep sa-i gem in gura ca o depravata in timp ce ajung sa-mi unduiesc trupul in cel mai imoral mod cu putinta.
-Ma.Innebunesti...haraie in gura mea cand mișcările de bazin imi devin de-a dreptul indecente.
"Si nu ca ar fi o problema lucrul asta pentru ca stiu cat de mult ii place sa ma unduiesc,insa faptul ca fac sex intr-un loc unde mai sunt doua cupluri ce isi fac de cap,chiar ma face sa-mi pierd mințile si imi e frica de ce as fi capabila sa facă dacă lucrul asta chiar s-ar adeveri."
-Haide...maraie Stefan si imi prinde limba intre dinti,apoi o musca si soarbe zgomotos din ea.
Suspin,dupa ma imping cu putere in el,iar cand incepe din nou sa se izbeasca in mine,lumea din jurul meu se pune pe stop.
Imi privesc ingerul printre gene,iar cand placere se revarsa prin venele mele,incep sa tremur si sa-i gem numele prelung in gura.
Rupe sarutul cand spasmele imi fac carnea sa tremure in mainile lui si vad cum isi inclesteaza maxilarul.
Ii simt muschii cum incep sa i se încordeze,semn ca e aproape de punctul culminant,iar dupa ce trupul încetează sa-mi mai tremure,iese din mine si termina cu un geamăt salbatic fix pe fesele mele.
-Frumoooossss!o aud pe nebuna de pe cealaltă bancheta cum ridica vocea si incepe sa bata din palme.
-Prinde!ii cere tipul de langa ea,dupa ce ii trece placerea ingerului meu.
Vad cum ii arunca un pachet de șervețele si chicotesc,iar dupa ce Stefan ma curata,imi trage inapoi chiloții ce sunt fleasca,apoi imi aranjează rochița pe mine și mai scoate un șervețel din pachet.
Dupa ce se șterge si se încheie la pantaloni,arunca șervețelele folosite la coșul micut din compartiment,dupa ii înapoiază tipului pachetul si ne punem amandoi pe cealaltă bancheta,alături de cei doi ce se pare ca s-au bucurat de spectacol din primul rand.
Acum toți o privim pe Aylin cum isi face de cap cu iubitul ei si inghit cu greu cand vad degetele tipului cum se afunda mai tare in fesele ei atunci cand zapacita incepe sa-si impinga fundul cu putere in spate. Imi mușc buza de jos in clipa în care tipul incepe sa se izbeasca incontinuu de coapsele ei,iar mintea din nou mi-o ia razna.
Pentru o fractiune de secunda imi imaginez cum ar fi sa-mi vad ingerul cum i-o trage unei alte femei și un val mai fierbinte decat lava incepe sa-mi curga prin vene.
Respiratia mi-o ia la goana cand gandul pacatos ajunge sa ma stârnească într-atât de tare încât clitorisul incepe sa-mi pulseze,dar revin cu picioarele pe pământ cand racnetul tipului se împleteste cu tipatul ei si ies din transa,dar excitatia ajunge sa atingă cote colosale in mine cand privirea mi se focuseaza din nou pe ei si ranjesc pentru ca imi place ceea ce vad.
E ca și cum as vedea pe viu un film porno cum se desfășoară fără nici o problema în fata ochilor mei.
Ajung sa respir mai sacadat cand degetele lui Stefan se strecoară pe sub rochia mea si intorc capul spre el,dupa imi țintesc ochii înflăcărați in a lui.
Verdele albastrui se intuneca de la o clipa la alta tot mai mult cu cat mana ii urca mai sus pe coapsa mea,iar un ranjet depravat imi curbeaza de data asta buzele.
„Daca tot e sa ne facem de cap,zic sa o facem asa cum trebuie,nu?”
Fără sa mai gândesc,ma urc peste el si il incalec,cu toate ca muschii vaginului ma dor si sunt ultra sensibila,dar durerea e una dulce si plăcută,asa ca nu ma deranjează dacă o mai facem o data.
-Ohooooo!!!exclama tipa de langa noi cand imi vede mișcarea,iar atat ea cat si iubitul ei incep sa aplaude de incantare.
Cateva chicoteli se desprind de pe buzele noastre cand ii auzim,dupa ii inalntui gatul cu bratele ingerului meu,iar palmele lui incep sa ma mangaie usor pe coapse,apoi isi găsesc drum spre locul dintre ele și simt cum imi trage materialul ud al chiloților intr-o parte,dupa se descheie la pantaloni,iar cand ma atinge cu capul penisului intre labii,ma las in jos pe lungimea lui si gem in timp ce imi apropii buzele de ale sale ca sa-l sarut.
„Nebunie! Asta e cea mai mare nebunie pe care am trait-o pana acum! Dar jur ca se merita si se simte nemaipomenit o astfel de nefacuta. Pana la urma avem o viata,iar ea merita trăită din plin.”*****
CITEȘTI
De vorbă cu bunica 🔞
Любовные романы1# 21/09/2023 - suflet Cândva,obișnuiai sa imi citești povesti,acum vreau sa scriu una despre tine și implicit despre mine. Vreau sa scriu povestea ingerului ce m-a făcut om mare,dar si a celui pe care l-am găsit cand primul a dispărut. Vreau sa scr...