003.

895 47 1
                                    

^Natasza^

Jak się można spóźnić do nowej szkoły na 9 co?  Ja to jestem zdolna do takich czynów.

Wbiegłam do biało-beżowego budynku. To teraz do sekretariatu. No gdzie to jest no kurna!
No dobra po jakiś 10 minutach byłam pod sekretariatem.

-  Dzień dobry.
- Ty jesteś Natasza Wood?
- Tak to ja.
- Masz tu plan lekcji, numerek do szafki i kod.
- Dobrze dziękuję.
- Pod twoją szafką będzie ktoś stał.
- Dobrze.

Wyszłam z sekretariatu i poszłam pod szafkę numer 269. Przypadek nie sądzę. Pod szafką stała... Kto właściwie tam stał?

- Hej ty musisz być Natasza.
- Tak to ja, a ty to?
- Cat, wiem myślisz, że jestem głupia*
- Nie, nie myślę tak twoje fioletowe włosy są super.**
- Dzięki.
- To,co Cat oprowadzisz mnie po szkole?
- Jasne!

Ta dziewczyna będzie moją bratnią duszą.

- Ale jestem ślepa ty jesteś dziewczyną z kanału Nataszaa
- No tak, czuje się teraz taka sławna.
- Nie martw się ją ci Nat pomogę. Poznasz moją paczkę przyjaciół po lubisz ich.
- No spoko

Cały dzień spędziłam z Cat i jej paczką, jest tam dziewczyna Sam, i taki chłopak nie śmiały, ale widać, że on i ona są w sobie zakochani.

W drodze do domu towarzyszył mi głos przyjaciela. No tak rozmawiam z nim w drodze powrotnej.

Wchodzę do domu, a tam usłyszałam głos mamy i jakieś kobiety?

- Hej mamo.
- Hej Nat, to jest Gina Brooks.
- Dzień dobry  proszę pani.
- Jakiej pani mów mi Gina.

Poszłam do swojego pokoju i włączyłem kamerkę.

'- Hej wam ludzie. Trochu mi nudno, a opowiem wam jak minął mój dzień, to ten dzień zaczął się tak, że spóźniłam się do szkoły. Chyba 20 minut po dzwonku odnalazłam sekretariat. Tam się dowiedziałam, że ktoś będzie czekał pod moją szafką, a wiecie jaki numerkiem zostałam obdarowana? 269! No to wracając do tematu pod szafką czekała fioletowo włosa dziewczyna. Pozdrawiam Cię Cat. No i poznałam jej paczkę i na koniec dnia w szkole wracałam gadają z Dannym. No i w taki sposób jestem z wami na tym miejscu.'

Zaczęłam  montować. Po trzech godzin skończyłam. Nie wierze, że tak krótki materiał montowałam trzy godziny.

Poszłam do łazienki wzięłam prysznic i poszłam spać.

*,**- Cat, ma włosy podobne do Ariany kiedy jeszcze grała w 'viktoria znaczy zwycięstwo'

Dla sprostowania tego wszystkiego, Ariana bierze udział w tym opo, ale nie jest ważna okej?

YouTube For You!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz