*Trzecia osoba*
Nim się wszyscy obejrzeli chłopaki musieli już jechać w trasę. Natasza i Catherine płakały. One i bliźniacy bardzo długo stali w uścisku.
- Nie płaczcie, nim się obejrzycie będziemy już z powrotem - Powiedział Jai całując swoją dziewczynę w głowę
- Tak całe osiem tygodni bez was
- Na cieszcie się spokojem przez te osiem tygodni. - Powiedział Beau z oddali - Chłopaki ruszcie się bo samolot odleci bez nas !
Natasza przytuliła się do swojego chłopaka, a on schylił głowę i ją pocałował. Cat była dużo, a to dużo niższa od Luka, brunet z kolczykiem w wardze schylił się, ale Cat tak czy siak musiała stanąć na palcach.
- Kochanie widzimy się z osiem tygodni - Powiedział Jai
- Za osiem tygodni - Odpowiedziała mu Natasza
- Kocham cię
- Ja kocham cię bardziej
Chłopaki pożegnali się z dziewczynami i pobiegli na odprawę.
Natasza's POV.
Minęły już dwa tygodnie od kąt chłopaków nie ma. A ja czuję się beznadziejnie. Boli mnie brzuch, mam mdłości i kręci mi się w głowie, oraz dziś miał mi się zacząć okres, ale co ? Nic nie leci. Raz się zdarzyło, że Cat musiała trzymać mi włosy.
- Natasza musimy iść z tym do ginekologa.
- Umówię się za raz.
Poszłam do pokoju, wzięłam mój piękny telefon i wybrałam numer jednego z lepszych ginekologów w Los Angeles.
- Dzień dobry, chce się pani umówić na wizytę ?
- Tak, dało by się na jutro ?
- O godzinie 15 pasuje pani ?
- Idealnie.
- Jakieś ma pani podejrzenia ?
- Chyba ciąża, ale nie jestem pewna.
- To niech pani przyjdzie na tą 15 dobrze ?
- Dobrze
Rozłączam się i biegnę znów do łazienki. Mam już dość. Zaczęłam płakać. Usłyszałam jak ktoś wbiega po schodach na górę.
- Co się stało ?
- Wiesz, że to może okazać się ciąża, a ja nie chcę by Jai, musiał przeze mnie i dziecko rezygnować z tego wszystkiego.
- Pamiętaj, że on cię kocha i nigdy nie opuści.
- Ale ja mu zniszczę karierę
- Ale pamiętaj jak uciekniesz zniszczysz mu życie i psychikę.
- Nie mogę tu zostać
- Poczekaj jeszcze dwa tygodnie okej ?
- Okej
Wstałam z podłogi i poszłam przemyć twarz wodą. Wszystko mnie boli.
- Cat pójdę się położę ! - Krzyknęłam, moja przyjaciółka była już na dole.
- Spoko ! - Od krzyknęła
Siedziałam z małą brunetką na kolanach. Jest tak bardzo podobna do Jai, że aż to przeraża. Miała tak samo kręcone włosy, taką samą karnację i taki sam kolor oczu. A uśmiech i kilka innych rzeczy ma podobnych do mnie.
Obudziłam się i zaczęłam płakać.
Najlepszy czas w moim życiu ! Teraz bardzo fajne rozdziały się zaczynają !! :D
Kocham xX
CZYTASZ
YouTube For You!
RandomNat- Dziewczyna, która od dziecka marzyła by nagrywać na YouTube. Brat jej pomagał. Teraz ma już ponad dwa miliony subów. Przeprowadza się z rodziną do Melbourne. Czy tam zacznie nowe życie? Jai- Wraz z rodzeństwem i przyjaciółmi nagrywa na YouTu...