098.

73 5 0
                                    

Jai's POV. 

Coraz bliżej dnia, w którym zobaczę moją dziewczynę, pewnie myślicie, że jestem naiwny bo jej tak szybko wybaczyłem, ale nie, po prostu nie chcę by poczuła, że jej nie pomagam w pomocy nad Mią. No bo niby nie pomagam, jak tylko usłyszy mój głos słyszę jak się śmieję i sam chcę się śmiać. Natasza coraz częściej wysyła mi zdjęcia Mii, powiem szczerze, że mała strasznie zrobiła się do mnie podobna. 

Z nudów zacząłem przeglądać instagram Nataszy, były tam teraz z grubsza zdjęcie jej i Mii, lub tylko Mii. Dałem po serduszku i tak upłynęły następne godziny. Nim się obejrzałem parkowaliśmy przy wielkim KFC, naprawdę nie wierze w to, ale każde KFC przypomina mi o tym, że właśnie tam przesiadywaliśmy kilka godzin w tygodniu. 

Wyszliśmy z autokaru i weszliśmy do budynku. Zamówiliśmy to co zwykle i wyszliśmy by ruszyć w dalszą drogę nie lubię już ciągle jechać, ale może za jakiś czas będzie lepiej. Usiedliśmy wszyscy w tak zwanym salonie. 

- Cicho plotki lecą - Powiedziała Cat, która chyba jako jedyna była tym zainteresowana. 

- Ostatnio Natasza Wood wróciła do sieci, niektórzy pewnie wiedzą, że jest ona młodą mamą, ma piękną córkę o imieniu Mia. Wiemy, że mama ze swoją córką mają za kilka dni odwiedzić ojca dziewczynki, a tu zaskoczę tych, którzy nie wiedzieli jest nim Jaidon Brooks. Mają się spotkać w Los Angeles. Czy ta para wróci do siebie, czy też już nigdy nie będzie tak samo ? - Powiedziała prezenterka. 

- Czemu Cat każesz nam tego słuchać ? - Zapytał się Beau 

- Bo jestem tu jedyną dziewczyną, a jest tu tylko jeden telewizor...

- Okej już więcej nie mów. 

Dziewczyna tylko się uśmiechnęła i wtuliłam się w swojego chłopaka, a mojego bliźniaka. 

- Nie wiem jak wy, ale ja idę spać 

Tak ostatnio mam tak, że nie spędzam z nimi dużo czasu, muszę parę spraw przemyśleć, nie wiem co zrobię jak pojawi się Natasza, boję się, że co pójdzie nie tak i zrobią sobie krzywdę albo to ja nie będę potrafił zająć się swoją córką. 

Położyłem się na łóżku i po prostu zacząłem odpływać. 

►►►►►►►►

Chcę powiedzieć, że poprawiam wszystkie książki, zmieniam okładki i takie tam. Ogólne przepraszam, że rozdział prawie po dwóch tygodniach, ale mam za duże urwanie głowy. Mam zamiar do końca maja poprawić dwie książki, poprawiłam już jedną, a drugą kończę. 

Przepraszam za błędy. 

Piszę dwie nowe książki serdecznie do nich zapraszam. 

Xx

YouTube For You!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz