109.

40 3 0
                                    

Jai's POV.

Trochę się zdziwiłem, czemu ona nie chce ze mną mieszkać tylko w Australii rozumiem, że się tam wychowała ja też, ale jestem otwarty na nowe miejsca. Wiem, że będzie stawała na swoje, ale ja się postaram byśmy zostali tu na kilka lat. 

Cat's POV.

Muszę dziś to powiedzieć dla Luka, ale może najpierw zapytam się Nataszy czy to możliwe, że jestem w ciąży ? Może najpierw pójdę do lekarza ? Chyba tak będzie lepiej, tak zdecydowanie muszę iść do lekarza. Napisałam do Nataszy SMS'a 

Me: Pójdziesz ze mną do tego ginekologa u którego ty byłaś ?

Natasza♥♥: Jasne, będziemy za jakieś pół godziny :*

Me: Dzięki. 

Boję się trochę, coś przeczuwałam jakiś czas temu i dla tego chłopaki dziwnie się na mnie patrzą na imprezach kiedy nic nie pije. Wkurzają mnie tym, że ciągle po co drugim koncercie chodzili na imprezy. 

- Cat coś się stało, siedzisz jak na szpilkach - Powiedział Luke

- Nic się nie stało - Odpowiedziałam chyba za szybko, brunet usiadł koło mnie i zrobił tak by moja głowa leżała teraz na jego nogach. 

- Kochanie ty wiedz, że możesz mi powiedzieć wszystko. 

- Wiem, nic się nie stało, mówię serio - Powiedziałam już trochę wolniej. 

Tak leżałam do przyjazdu Jai'a i Nataszy. Chłopak poszedł do brata, nie tak serio to każdy z nich poszedł do Jai'a, Natasza usiadła koło mnie. Z moich oczu poleciały łzy. 

- Natasza cieszę się, że Jai Ci się oświadczył - Powiedziałam wycierając dłonią łzy. 

- A tobie co się stało Cat ? - Dziewczyna sprawdził czy nikt nie będzie podsłuchiwać ich rozmowy

- Od trzech może czterech miesięcy spóźnia mi się, a ja nie miałam czasu by pójść do ginekologa czy też by zrobić test, wiesz trasa chłopaków, tam nawet prywatności nie miałam. 

- Dobra chodź, może przyjmą Cię, córka tej kobiety co mnie przyjmowała jest moją fanką i może za autograf i za spotkanie zgodzi się Cię przyjąć. 

- Dzięki jesteś kochana. 

- A potem idziemy się spotkać z Sam co ty na to ?

- Jasne, dawno z nią nie gadałam. - Powiedziałam 

- Nie gadałyśmy z nią od kiedy dowiedziałam się, że jestem w ciąży, a to już dość długi okres czasu. 

- Dobra chodź ja już do niej piszę. 

Wzięłam torebkę i mówiąc chłopakom, że wychodzimy pisałam SMS'a do Sam.

Luke's POV. 

- Myślicie, że to może być coś poważnego, że Cat się tak dziwnie zachowuje ?

- Luke dramatyzujesz, tyle Ci powiem, jakby się coś działo to byś już wiedział. - Powiedział Beau 

- Ale ja się serio boję 

- Luke, nie masz czego, Cat nie wywinie Ci takiego numeru jak Natasza mi - Zaśmiał się Jai. 

- Właśnie kiedy macie zamiar wziąć ślub ?

- Nie mam pojęcia, może jak Mia będzie większa, jeszcze nie zastanowiliśmy się, wiesz oświadczyłem jej się dwie godziny temu  

Zaśmialiśmy się wszyscy

○○○○○○○○

Będzie dziś maraton tak pięć rozdziałów, że spałam dziś 19 godzin i dam radę !! 

Jest zasada, co półtorej godziny jest dodawany rozdział po 400 słów 

do zobaczenia od 19. 42 :*

xx

YouTube For You!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz