Jai's POV
Wyszedłem z domu, a chłopaki za mną, ale wiecie kogo ujrzałem przed moimi oczyma ? Była ubrana tak jak mi się przyśniła nie wierze w swoją wyobraźnie. Wychodziła z domu jak szedłem z chłopakami do szkoły. Jej brzuch taki płaski.
- Ej Jai to ta dziewczyna co z nią tańczyłeś na imprezie ?
- Może co Cię to obchodzi ?
- Weś tylko mówię, bardzo ładnie wygląda.
- Wiem i ona będzie moja...
No dresy się przydają, przynajmniej nie muszę świecić swoim przyrodzeniem. I dla tego w swojej szafie mam chyba z dziesięć par dresów.
- Młody, czy ty się nie zakochałeś ?- Beau on tylko tak do mnie mów
- Nie ja chce tylko ją wyruchać*
- Tsa
Machnąłem tylko na niego ręką i nic nie odpowiedziałem. No bo po co ? On nie jest jakiś obrażalski. No chyba, że ma okres**. Szkoła to mój znienawidzony budynek, tu wszystko się zaczyna, a kończy na cmentarzu.
Czy mi się wydaje czy moja Nat się spóźniła na Angielski ? Nie, nie wydaje mi się spóźniła się
Luke's POV
Czy mi się wydaje czy nie ? Jai się chyba zakochał. No, a ja umówiłem się z Cat. Spoko się z nią tańczyło i ogólnie ją polubiłem, ale może i się zakochałem. Na imprezie byłem bardziej trzeźwy niż Jai i dla tego zaprosiłem ją w sobotę do kina.
Cat: Hej Luke nasze spotkanie oktualne?
Me: Jasne, a co byłaś się?
Cat: Nie...
Me: Spoko.Przepraszam przepraszam rozdział taki, a nie inny bo mam doła wróciłam z zakupów i jestem padnięta.
Spojler:
zadzwonił do mnie Dan.
- Hej Danny
- Hej Nat
- Co jesteś smutny?
- Nie mogę przylecieć
- Czemu??
- Mama jest w szpitalu
- Okej dobrze jak nie tym razem to następnym
- Dzięki ty mnie zawsze zrozumiesz
- Pa kochany
- Pa pa kochanieNext jutro o 19. Jutro ustalimy kiedy i o której w roku szkolnym pojawią się rozdziały
CZYTASZ
YouTube For You!
RandomNat- Dziewczyna, która od dziecka marzyła by nagrywać na YouTube. Brat jej pomagał. Teraz ma już ponad dwa miliony subów. Przeprowadza się z rodziną do Melbourne. Czy tam zacznie nowe życie? Jai- Wraz z rodzeństwem i przyjaciółmi nagrywa na YouTu...