014.

393 23 0
                                    

Jai's POV.

Nie ma to jaki iść za nagrywającą dziewczyną. Czułem się dziwnie. No nie codziennie widzi się dziewczyny śmiejące się do kamerki w telefonie. 

- Ej. Czy tylko mi się wydaję to troche dziwne ?

- Nie Jai jeśli masz ponad dwa miliony subskrybue to filmiki trzeba często nagrywać.

- No, ale ona chyba wie, że tu nie tylko ona jest YouTube'rką ?

- No, młody ona wie, że koło niej mieszkamy, a po drugie jej brat tez jest YouTube'rem.

- To okej. 

***

Pokój moje pomieszczenie do odpoczynku, no i o czy wiście seksu!* No może napisze do Nat ?

Nieznany: Nat słyszałem, że chcesz nagrać z Janoskians filmik tak ?

Me: No jasne

Nieznany: To za 10 minut na balkonie

Me: Okej...

Nieznany: Po co te '...' ?

Me: Bo lubię nie zabronisz mi :DD

Nieznany: Jedz szybciej xD

Me: To nie pisz do mnie :/

No to czas zacząć przygotowania. Umyłem zęby i tylko tyle zrobiłem. No i założyłem spodnie moro. I to wszystko no okej zdjąłem bluzkę, ale ci.... 

No i nie mogę się doczekać, bo gadałem z resztą i powiedzieli, że osoba do wybicia się jakaś przydała.

Czekałem na nią na balkonie. No pojawiła się wreszcie, ale nie sama tylko z Cat

- No Nat chcesz nagrać z nami filmik ?

- No pewnie, ale gdzie jest haczyk Jai ?

- Umówisz się ze mną na kolacje co ty na to ?

- Okej, ale więcej tego nie robię

- Spoko

No nie wierze zgodziła się umówić zemną na kolacje ? Mam szczęście ? Tak na pewno tak. Nat weszła do swojego pokoju, a obserwowałem jej Fangirl. Nie wierze. Dziewczyna ma ponad dwa miliony, a jara się, że nagramy z nią filmik. 

Dostałem powiadomienie z Twittera. 

Natss1: Tylko ja zgarniam ekipę bo wiem jaki filmik  chce nagrać

JaiBrooks1: No okej, a przyjdę po ciebie w piątek o 18 ;)

No to już jestem umówiony z tą ślicznotką. Wszedłem do mojego pokoju o Ariana dzwoni.

- Halo ?

- Hej Jai przychodzisz do mnie ?

- Nie Ariana

- No weś !

- Nie Ariana koniec tego chorego układu mam dość. 

- No okej możesz już usunąć mój numer

- Nara dziwko.

Poszedłem na dół gdzie chłopaki grali w fife.

- Załatwiłem

- Ale co załatwiłeś ?

- No to, że nagramy filmik z Nataszą Wood

- No okej

- Ale jest jeden minus ona ogarnia Ekipę nie wiem co ona chce zrobić. 

- Spoko, grasz z nami w Fifę ?

- Okej. 

Zaczęliśmy grać w Fifę. No okej nie lubię tej dyscypliny sportu jest głupia wole w kosza grać.

Hej, dziękuje, że przyjęliście do wiadomości, że rozdziały będą cztery razy w tygodniu z czego dwa razy po daw. Kochani mamy ponad 400 wyświetleń ! Dzięki książka po 21 dniach ma tak dużo ! Pozdrawiam dziś spojleru nie będzie :*


YouTube For You!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz