108.

50 4 1
                                    

Bradley's POV. 

Widziałem po twarzy Nataszy, że była szczęśliwa, Jai też był. Wiem, że to nie przez niego moja siostra płakała pierwsze miesiące ciąży, płakała bo stwierdziła, że nie chce marnować jego życia. Ja i tak wiem, że Jai kocha ją jak i Mię. 

- Jai mi się oświadczył - Powiedziała wesoła

Wiedziałem, że będą razem, mimo wszystkie przeciwności losu mówiłem sobie w głębi, że będą razem, a teraz widzę moją młodszą siostrę szczęśliwą, ma wspaniałą córkę i do tego kochającego narzeczonego. Wszystkie rzeczy jakie przeżyła sprawiły, że jest tu gdzie jest. Gwałt sprawił, że stałą się przez kilka lat słaba i odporna na chłopaków, ale też i pokazał, że może być silna. Nagrywanie na YouTube sprawiło, że ma wierne osoby, które kibicują jej we wszystkim co robi. Przeprowadzka, pozwoliła na to by ktoś wreszcie się do niej zbliżył, już nie żyła tylko z Dannym, żyła z Cat, Lukiem, Jai'em, Beau'em, Jamsem i Danielem. Związek z Jai'em pokazał jej, że może mieć chłopaka na poważnie. To, że była w ciąży i urodziła piękną córkę utwierdził ją w tym, że jest już dorosła. Oświadczyny Jai'a potwierdziły, że wreszcie jest kochana taka jak powinna być. 

Podszedłem do niej i ją bardzo mocno przytuliłem. 

- Dziękuję Brad, jakby nie ty, był bym słaba, nie udało by mi się stać gdzie teraz stoję. 

- Nie Natasza, to jest twoja zasługa niczyja więcej, każdy wie ile przeszłaś i po tym wszystkim i tak dawałaś sobie radę. - Powiedziałam miałem łzy w oczach - Jestem z ciebie dumny i pamiętaj, jesteś sobą i nie pozwól ludziom tego zmienić. 

Dziewczyna mocno się do mnie przytuliła. Wiem, że wreszcie będzie szczęśliwa i, że będzie z Jai'em tworzyła szczęśliwą rodzinę, będę dobrym przykładem dla Mii. 

- Bradley, też kiedyś będziesz miał swoją mała rodzinkę. 

- Natasza muszę Ci coś powiedzieć, zaproponowałem dla mojej ukochanej by się wprowadziła do naszego domu, dobrze zrobiłem ?

- Zrobiłeś jak najlepiej. 

Dziewczyna podeszła do swojego narzeczonego. Coś mu powiedziała. Wszyscy się cieszyliśmy, wiedzieli wszyscy, że im się uda. 

Natasza's POV. 

- Jai, ja nie chce się wyprowadzać z Australii. 

Miałam łzy w oczach jak to pisałam. Nie wierze, że zbliżamy się do końca. Nigdy nie zapomnę tej książki. Kocham ją jak i was

Gansta_ XX

We wrześniu pojawi się nowa książka !! Z LUKASEM RIEGIEREM !!

Kocham XX

YouTube For You!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz