064.

110 6 0
                                    

Rozdział #erotime, ale z Cat i Lukiem xD

Cat's POV.

Miałam dziś randkę z Lukiem. Nie mogłam się doczekać, zaczęłam się przygotowywać, to spotkanie było bardzo ważne bo nie wiem, czy nastawiać się na już stały, stały związek, czy też na zerwanie, ale nie moja wina. 

Luke podjechał pod mój dom. Byłam ubrana w biały sweter, fioletową spódnicę i białe Conversy. Pożegnałam się z mamą i siostrą i wyszłam z domu bardzo szybko. Przed furką stał mój chłopak. Przytuliłam się do niego. 

- Cześć Księżniczko - Powiedział całując mnie we czubek głowy

- Cześć - Powiedziałam i się cofnęłam o krok do tyłu, a on mnie pociągną i pocałował namiętnie w usta. 

Po chyba minucie oderwaliśmy się od siebie.

- Pięknie wyglądasz - Powiedział i chwycił mą dłoń 

- Ty też wyglądasz niczego sobie - Powiedziałam i się uśmiechnęłam 

Był ubrany w zwykłą białą bluzkę, a do tego czarne spodnie, czarne vansy i beanie*. Zaprowadził mnie do drzwi od strony pasażera. Usiadłam i zapięłam pas, a Luke zamkną drzwi i szybko okrążył samochód. Usiadł obok mnie na miejscu kierowcy. Jak odpalił samochód zapytałam się jego

- Gdzie jedziemy ? 

- Na małe wakacje - Był już koniec stycznia, a my mieśmy ferie. 

- A gdzie dokładniej - Dopytywałam się 

- Nad jezioro - Powiedział, a ja spojrzałam na niego jak na idiotę - Twoja mama spakował cię i dała mi twoją torbę - Wyszczerzył się 

- Jesteś czasami Idiotą - Powiedziałam

- Ale twoim idiotą - Pocałował mnie w policzek 

Ruszyliśmy, Luke włączył radio bo czekała nas długa podróż. 

*

Zostałam obudzona już na miejscu, wielki drewniany dom i ogromne jezioro. Wokół tego wszystkiego był las. Wszystko wyglądało bardzo ładnie, ale odrobinę się bałam, bo kto by pomyślał, że Luke mnie wywiezie do lasu. 

- I jak ci się podoba ? - Zapytał się mnie jak wysiedliśmy z auta. Niósł moją i swoją torbę 

- Fajnie, ale się trochę cykam bo jesteśmy w lesie - Powiedziałam, moje już blond włosy przerzuciłam na jedno ramie. 

- Nie masz się co bać, nic ci nie zrobię. - Powiedział i chwycił mnie za dłoń, a potem pocałował w policzek. 

- Może i nic nie zrobisz, ale jak jakieś zwierze wyskoczy ? 

- To ja cię obronie spokojnie - Powiedział 

Szliśmy spokojnie w stronę domku.

- Wejdź do środka i idź na górę - Powiedział i otworzył mi drzwi, torby zostawił w wejściu - Rozgość się, a za godzinę pójdź w stronę jeziora - Powiedział cmokną mnie przelotnie w usta i wyszedł. 

Weszłam po drewnianych schodach na górę i zaczęłam się rozglądać. Znalazłam łazienkę, trzy pokoje. Z czego jeden to był 100% sypialnia moja i Luka. Poszłam na dół po moją i jego torbę.Ubrałam na siebie, czarne bikini. Nałożyłam czarne spodenki zamiast tej fioletowej spódnicy. Minęło chyba godzina, przez  ten czas zjadłam coś i zrobiłam nowy makijaż.  Wyszłam z domu i od razu zostałam przytulona przez mojego chłopaka.

- Dłużej się nie dało - Zapytał się mnie Luke

- No wiesz można i dłużej - Zaśmiałam się 

- To ja bym się zabił - Za żartował 

Podniósł mnie w stylu panny młodej i poszedł do ogniska. 

- Luke takie pytanie... Co ty robiłeś przez tą godzinę ?

- No dużo rzeczy. - Zaśmiał - No wiesz znalezienie drewna i odpowiedniego miejsca na ognisko trochę musiało potrwać. 

Usiadłam na ławce, ale po chwili byłam na kolanach mojego chłopaka. W tuliłam się w jego klatkę piersiową i wsłuchałam się w bicie jego serca.  Biło szybko i to było dziwne. Nie wiedziałam o co chodzi. 

Luke's POV.

Siedziała u mnie na kolanach, a ja byłam chyba w siódmym niebie. Kocham ją jak nikogo innego. Nawet mojej byłej tak nie kochałem. Moje ręce oplatały ją wokół talii, wiedziałem, że ona mnie kocha i ja też ją kocham. Poczułem jak zaczęła się trząść się z zimna. 

- Cat chodź idziemy do środka. - Powiedziałem i wstałem, wziąłem moją dziewczynę na ręce i poszedłem w stronę naszego lokum. 

- Okej

Wszedłem do środka i od razu postawiłem moją dziewczynę na podłodze. Szła wolnym krokiem na górę, ale ja w zaledwie dwa kroki złapałem ją i przygwoździłem do ściany. Pocałowałem ją bardzo namiętnie. Od razu oddała pocałunek. Uszczypnąłem ją w prawy pośladek Podskoczyła, a ja mogłem ja podnieść, chyba się przestraszyła bo poczułem jak jej nogi oplatają mnie w pasie. Wszedłem do naszej sypialni i położyłem ją na łóżku. Zacząłem ją całować pod uchem. 

- Jak nie chcesz to nie musimy tego robić - Powiedziałem 

- Ale ja chce. 

Zacząłem znów ją całować w usta. Po chwili nie miała już na sobie ubrań, a ja nie miałam koszuli. Zacząłem zdejmować spodnie. Po chwili byłem w samych bokserkach. Zdjąłem z niej bieliznę, a potem zdjąłem swoje bokserki, założyłem kondoma i wszedłem w nią szybko. 

Była ciasna bo chyba właśnie odebrałem jej dziewictwo. Nie wieże, byłem pierwszym swojej dziewczyny.  

Po skończonym stosunku wziąłem ją do łazienki. Posadziłem na sedesie, a sam zacząłem napuszczać wody do wanny.  Po chwili prawie cała wanna była wypełniona wodą i płynem do kąpieli po brzegi.  

- Chodź Cat umyjemy się trochę - Dziewczyna wstała z sedesu i podeszła do mnie. Wsadziłem ją do wanny jak małe dziecko. Tak jakoś wyszło, a sam za chwile znalazłem się koło niej. Położyłam głowę na moim ramieniu. 

- Dziękuję - Wyszeptała i pocałował mnie w policzek 

Ten Weekend zapowiada się zajebiście 

Od razu przepraszam, umiem pisać Ero Time, ale nie chciało mi się dziś. Mam doła i tak wyszło. Rozdziały będą się pojawiać chyba co dwa/trzy dni, a jak się nie pojawią to może chcecie mi pomóc ? Takie pytanie, po prostu mam dużo pomysłów, ale mało czasu tak jak pisałam w wiadomości o tym. w poniedziałek pojawi się rozdział może zacznę nawet teraz go pisać bo jutro jadę na pierwsze urodziny mojej siostry. 

Kocham x Do poniedziałku 

Jula x




YouTube For You!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz