031. 4/5

184 9 1
                                    

Nat's POV.

Nie było po mnie widać tych paru godzin zmęczenia. Tak obudziłam się następnego dnia o 8 rano. Jutro już lecimy do domu. Czy się ciesze ? Tak pół na pół. To miejsce jest moi drugim domem i to do słownie nie w przenośni. Zawsze tu mama mnie i Brada przywoziła bo ? Bo tak kocha swojego starszego brata, że jak tylko dowiedziała się, że jedzie w delegacie szybko nas pakowała i leciała z nami do Szwecji. Kocham ten kraj bardziej niż własny. 

Dziś chłopaki chcą zabrać mnie i Brada gdzieś, ale gdzie ? 

- Daleko jeszcze ? - Ciągle narzekałam bo co ? Idziemy już godzinę 

- Już chwila - Powiedział Omar

- Mówisz tak po raz dziesiąty minionej godziny

- O weź już przestań - Powiedział oburzony szatyn

Nie odzywałam się już bo, nie chciałam bardziej wkurzyć Omara, jego imię rymuje się z homar. Zaśmiałam się pod nosem. Ciekawe czy tylko ja tak myślę. 

- Co Cię śmieszy ? - Powiedział Felix

- Powiem Ci na ucho - Podeszłam do niego i powiedziałam - Imię Omara rymuje się z homarem - Felix też się zaśmiał.

Szliśmy tak i byliśmy na plaży i co zobaczyłam ? To była impreza zorganizowana na naszą część. Byli tam wszyscy. 

Rzuciłam się na chłopaków przytuliłam się do nich mocno i każdemu dałam buziaka w policzek. Jak dobrze mieć takich przyjaciół. 

- Jesteście Najlepsi - Powiedziałam 

- To wy nam pomogliście to my dla was zorganizowaliśmy imprezę.

Poszliśmy wszyscy w kierunku plaży. Jak ja ich kocham on są jak moi bracia. Nie wiem jak ja bym bez nich wytrzymała. 

***

Wróciliśmy szczęśliwi, ale ja już miałam świadomość, że jutro wracam do domu. Będę za nimi tęsknić.

- To kiedy do nas przylatujecie ?

- Styczeń -luty pasuje ?

- Może być poznacie moje towarzystwo - Powiedziałam i już zaczęłam iść na górę

- Tylko nie zakochaj się w którymś - Powiedział mój kuzyn

Drogi Oscarze już za późno zakochałam się i już się nie od kocham. 

- Haha zabawne - Powiedziałam i udawałam śmiech. 

Położyłam się na łóżku i dostałam wiadomość na Twitterze

JaiBroosk1: Hej o której wracasz ?

Natss1: Jutro o 17 waszego czasu, a co ?

JaiBrooks1: To po ciebie przyjadę :)

Natss1: Okej :D

Poszłam sapać

Hej krótki bo za raz idę do fryzjera. Snap aktywny za godzinę 

Snap: gansta_btw 

YouTube For You!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz