095.

70 5 1
                                    

Natasza's POV.

Jak co rano obudził mnie śmiech mojej córeczki, czasem się zastanawiam co by się ciało jakby Jai był z nami. Podeszłam do kojca i ją z niego wyjęłam, mała zaczęła piszczeć, ja nie wieże, że ona potrafi tak głośno piszczeć. Wzięłam ją na ręce i zaczęłam łaskotać. 

- Kochanie, mamusia musi nagrać film, chcesz ze mną ? - Dziewczynka tylko zaczęła się uśmiechać. To zawsze znaczy tak. 

Wyjęłam moją lustrzankę, dawno nie używana, dziwnie się czuję. Bo nie nagrywałam długi czas i tak z dupy wrzucę filmik. Brad przyszedł by mi pomóc. Siedział gdzieś za mną i bawił się z Miią. Nagrałam filmik i zaczęłam go montować, ale musiałam przestać, trzeba Mie u spać. Dobrze, że ona jest śpiochem tak jak jej tata no i ogólnie populacja Brooks'ów. 

Zeszłam na dół coś zjeść, nie jadłam od ostatniej rozmowy z Jai'em. Czyli wczoraj wieczorem, na prawdę lubię z nim rozmawiać, a za tydzień mam być z rodzicami i Mią w Los Angeles, to będzie jej pierwsza podróż samolotem od kiedy się urodziła, a moja od kiedy Mia jest na świecie. 

Zaczęłam robić moja popisowe danie, czyli spaghetti. Wszyscy twierdzą, że jestem najlepszą kucharką w tym domu, no może nie tak dobrą jak mama, ale trochę niżej niż ona. Zrobiłam dużą porcję, nie tylko ja będę to jadła. 

Nałożyłam dla siebie i zaczęłam pałaszować. Na prawdę pyszne, palce lizać. Zjadałam szybko i poszłam do swojego pokoju by porobić zdjęcia i powysyłać dla Jai'a

Uświadomiłam sobie, że Jai i Luke skończyli dziś 21 lat, będę płakać, może uda mi się ich spotkać ? Oby tak !!  

YouTube For You!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz