069.

79 5 0
                                    

*Trzecia Osoba*

Natasza ubierała właśnie na siebie sukienkę. Wiedziała, że to właśnie ten czas kiedy trochę dorośnie. Właśnie dziś miała zostać matkom chrzestną. Jej mała chrześnica miała już trzy i pół miesiąca. Do czarnej sukienki trochę dłuższej niż pół uda założyła czarną marynarkę, czarne szpilki z diamencikami u spodu. Na prawą rękę założyła kilka bransoletek czarnych*. Włosy rozpuściła z koka w którego związała włosy po kąpieli. Poprosiła swoją mamę by wyprostowała jej włosy i zrobiła delikatny makijaż. Na szyję zapięła naszyjnik z jej i Jai inicjałami. Na lewej ręce zwisała jej bransoletka, którą od niego dostała. Na palcu serdecznym na prawej ręce miała pierścionek, który kupiła sobie i Jai'owi na ich trzy miesięcznice.


Zeszła na dół by zobaczyć, że jej chrześnica już jest gotowa. Wszyscy wyszli z domu i pojechali w stronę kościoła. Pod kościołem już czekał na nich ojciec chrzestny Rose. Natasza się zdziwiła, był tam Daniel Sahyounie. Nie wiedziała, że właśnie on będzie ojcem.


Brunet sam się zdziwił jak zobaczył swoją przyjaciółkę. Szczerze dopiero wczoraj po południu dowiedział się, że miał jechać do Los Angeles do swojego kuzyna bo właśnie go wybrali na chrzestnego jego córki Rose.


- Cześć Daniel - Powiedziała Natasza i się do niego przytuliła

- Cześć Nat, wiesz nie wiedziałem, że będziesz Chrzestną córki mojego kuzyna.

- O Daniel czyli jesteśmy tak jakby rodziną*

Brunetka zaśmiała się. Weszli do kaplicy bo zbliżała się godzina kiedy jej mała Rose miała mieś chrzest. Stanęła obok Daniela. Nie wiedziała, że razem z Danielem będą mieli wspólne dziecko**. Nikt jej nie powiedział kto będzie ojcem chrzestnym Rose.

Daniel był mega zdziwiony. Nie wiedział, że Ian i jego żona Oliwia wybiorą jego przyjaciółkę na chrzestną swojej córki. Był dwa miesiące temu u swojego kuzyna. Nie wiedział, że żona Ian'a to kuzynka mamy Nataszy. Uroczysta msza. po godzinie wrócili do domu Oliwi i Iana. Zaczęła się impreza. Nie wiedzieli, że Jai czuje się trochę dziwnie. Natasza ma jutro wrócić do Melbourne .

Brunet siedział z laptopem na kolanach. Przeglądał Facebook'a i Twitter'a. Zobaczył na Twitter'rze jest zdjęcie Nataszy i Rose. Było podpisane 'Moja mała księżniczka Rose :*'

Jai przyglądał się temu zdjęciu Nat bardzo ładnie wygląda z dzieckiem na rękach. Nie mógł się powstrzymać od pomyślenia o tym, że Natasza może być jego żoną i matką jego dzieci. Nie wiedział, że to się stanie tak niedługo...

380 słów...

Cześć ! Moi drodzy jestem obecnie w domu od poniedziałku mam ferie, a dziś do szkoły nie poszłam bo wczoraj straciłam zęba i boli mnie ucho i dziąsło i nie dało się wytrzymać.

Za godzinę pojawi się rozdział i powiem wam coś szczerze to będzie rozdział z serii kiedy koniec ich historii. Ale szczerze będzie to rozdział z egzaminów i zbliżamy się powoli do końca :/ Kocham was x

*- Nie wiem jak to powiedzieć, ale skoro Oliwia wyszła z Iana, a Ian to kuzyn Daniela to są rodziną xD

**- Czy tylko ja rozumiem o co w tym chodzi. Chodzi mi o to, że są rodzicami chrzestnymi i to jest ich takie dziecko xD



YouTube For You!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz