091.

67 5 0
                                    

5 gwiazdek fakty o mnie. 

Jai's POV. 

No jak ja nie lubię naszego Managera, wymyślił, że zrobimy turne po całych stanach zjednoczonych. Mam dość, chcę zobaczyć moją córeczkę, a nie mogę bo on chyba się o tym dowiedział i specjalnie utrudnia mi kontakt z Nataszą i dzieckiem. Dostaję od niej dużo zdjęć, a także dowiaduje się z mediów co nieco, ale to i tak nie poprawia mi humoru, chcę je mieć przy sobie, móc przytulić, powiedzieć jak bardzo je kocham, a co najlepsze chcę być dobrym tatą dla Mii. 

- Jai co się dzieje ? - Zapytał się Beau 

- Chcę już je zobaczyć - Powiedziałem 

- Zobaczysz za jakiś czas 

- Beau, ale ja się boję, że jak tam przylecę Natasza będzie miała chłopaka, a moja córka nowego tatę - Powiedziałem smutny. 

- Pamiętaj, ona Cię kocha, a to, że uciekła znaczy tylko, że chciała dla Ciebie jak najlepiej. 

- Nie chciał bym porzucał coś co tak bardzo kocham robić. 

- Widzisz, a teraz pokaż mi zdjęcia mojej bratanicy. 

Podałem mu mój telefon, a on zaczął przeglądać zdjęcia jakie mi Natasza wysłała. Beau się uśmiechną i pokazał zdjęcia dla reszty. 

- Masz piękną córkę Jai - Powiedział Daniel

- Wiem. 

Podali mi telefon, który zaczął nagle dzwonić. Pojawił mi się na wyświetlaczu napis SUKA. Z niechęcią odebrałem 

- Czego 

- Czy masz pewność, że to twoje dziecko ?

- Ariana nie mam czasu na jakieś głupoty

- Powiem Ci jedno...


Hej, chcę się zapytać, czy chcecie jakieś fakty o mnie ? Jak tak to proszę o 5 gwiazdek pod rozdziałem. 

YouTube For You!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz