Jai's POV.
Byliśmy już w Los Angeles, dokładnie na lotnisku. Rozglądałem się i nigdzie nie widziałem Nataszy, zobaczyłem tylko Cat, było to dość dziwne. Wiedziała kiedy wracam z trasy, a jej nie ma ? Podeszliśmy do niej, ona rzuciła się na szyję Luka, a potem przytuliła nas wszystkich.
- Cat, gdzie Nat ? - Zapytałem. Ona spojrzała na Daniela, a on zaczął robić dziwne miny.
- Nie wiem, powiedziała, że musi coś załatwić i poleciała do Londynu.
- Spoko
Co ona miała takiego do załatwiania w Londynie, że nie mogła przyjechać, a może ona mnie zostawiła i nie wróci już ? Nie raczej nie, nie może...
Cat's POV.
Natasza mnie zabije za to co powiedziałam dla Jaia, ale nie wiedziałam jak wybrnąć z tej sytuacji. Szybko wyjęłam telefon i napisałam do Nataszy.
Me: Nie zabijaj mnie proszę
Natii♥: Co się stało ?
Me: Powiedziałam dla Jai'a, że jesteś w Londynie... Przepraszam
Natii♥: Uff, przynajmniej nie będzie mnie szukał...
Me: Nie bądź taka hop do przodu bo Ci z tyłu zabraknie...
Nie odpisała zablokowałam telefon i zaczęłam rozmawiać z chłopakami. Opowiadali co się działo u nich w trasie. Śmiałam się jak mówili to co się działo w Szwecji jak grali, że Beau wyszedł w samych bokserkach i w samej czapce wyszedł na ulicę, a fanki zaczęły go gonić.
- Ale Beau serio ?
- No serio tak było, przestraszyłem się, nie wiedziałem co mam zrobić.
Zaśmiałam się i wtuliłam się w mojego chłopaka. Nie wiem czy dam radę udawać, że nie wiem gdzie jest Natasza. Nie jestem pewna nie chcę okłamywać Jai'a, ale Natasza to moja przyjaciółka.
Dostałam SMS'a. O boże to Sam.
Sammy☺: Hej słyszałam, że mieszkasz w LA, co ty na to by się spotkać, ty, ja i Natasza ?
Me: Sam ja się chcętnie spotkam, ale Nataszy nie ma już w LA.
Sammy☺: To może jutro się spotkamy we dwie ?
Me: Jasne Sam ♥
- Z kim piszesz ? - Zapytał mój chłopak
- Z Sam, moją przyjaciółką, która miesza w Los Angeles.
- Idziesz się z nią jutro spotkać ?
- Tak dość długo jej nie widziałam
- Spoko, za dwa dni idziemy na kolację.
Spojrzałam na niego miną WTF? A on mnie pocałował w usta. Kocham go jak ni kogo innego.
Przepraszam, że jest tak krótki, ale miałam gości i dopiero zaczęłam pisać i ogólnie źle się czuję teraz coś mi przeszkadzało w napisaniu tego rozdziału. Postaram się jutro dłuższy wstawić.
CZYTASZ
YouTube For You!
RandomNat- Dziewczyna, która od dziecka marzyła by nagrywać na YouTube. Brat jej pomagał. Teraz ma już ponad dwa miliony subów. Przeprowadza się z rodziną do Melbourne. Czy tam zacznie nowe życie? Jai- Wraz z rodzeństwem i przyjaciółmi nagrywa na YouTu...