010.

547 25 0
                                    

Jai's POV.

Co mam powiedzieć ? Napisałem do niej o 16. Czemu ? Nie wiem tak sobie ? Może polubi mnie ? Nagle z niejakiego powodu do mojego pokoju wpada Luke. Pff pewnie Beau'o wrzucił go do basenu, a co gorsza do wanny z wrzątkiem tego nikt nie wie. 

- Co ty mokry jesteś ?

- Szedłem se brzegiem basenu, a tu Beau'o idiota wysnuje i mnie pcha do wody. 

- No okej wypad z mojego pokoju. 

Po krótkim namyśle wyszedł łaskawie z mojego pokoju. 

*** 

O godzinie 20 zachciało mi się jeść, a w kuchni zastałem tylko Luka, a on latał jak mały skowronek z bananem na twarzy. 

-Młody o co chodzi ?

- Pamiętasz dziewczynę z fioletowymi włosami ?

- No i ?

- Spotykam się z nią.

- Spoko życzę ci szczęścia bacie.

Poklepałem go po ramieniu

Nat: Zastanowiłam się nie, nie jesteś pedofilem.

Me: Nareszcie to rozumiesz

Nat: Wiem *Sarkazm*

Me: Ty i sarkazm ?

Nat: Nie zabronisz mi

Me: Może ci zabronię 

Nat: Pff nie zabronisz mi :)

Me: Uśmieszek zejdzie ci z twarzy jak stanę na twoim balkonie.

Nat: Jasne :DD

Me: Foch :|

Schowałem mój telefon znów do kieszeni i zacząłem robić sobie jeść. Płatki zawsze dobre o każdej porze dnia. 

-Jai nagrywamy symulator rodzenia. 

-Po co ? 

- Yy... Tak dla beki ?

-I tak to idzie na YouTube

-Cicho siedź i chodź nagrywać !

-No już. 

Nie zjadłem mojego jedzenia. Bałem się, że je zrzygam. Nie chcę wiedzieć jak to robią kobiety. 

*** 

Pierdole co wy kobiety musicie przechodzić. Ja mało się nie zesrałem. Nie polecam 2/10. Bóle są po pierdolone. Mam dość. 

-Jai nic ci nie jest ?

-Nic kurwa idioci brzuch mi nawal jak nie wiem. 

-No i o to chodziło ciesz się, że nagraliśmy to jak tobie i Lukowi miną kac.

-Zamknij się proszę bo dostaniesz w twarz patelnią. 

Zjadłem już zimne płatki, no co za chamstwo zimne płatki mam jeść. Po szybkim zjedzeniu wbiegłem do łazienki na górze umyłem się. Nałożyłem czyste bokserki i położyłem się spać. Było grubo po 24.

Śniła mi się Nat. Była ubrana w krótką bluzkę z długim rękawem i do tego spódniczkę. Wyglądała gorąco do tego czarne buty na obcasie. Jak ona w ich gorąco wyglądał. Nie wierze. Czemu ona śni mi się każdej nocy ? Pojebane, ale i za równo podniecające. 

Obudziłem się z namiotem, eh co ja zrobię jak każdej nocy będzie mi się śniła moje mała gwiazda ? Co ja w tedy zrobię ? No dobra będę musiał zamykać się w łazience pod prysznicem. Nikt nie wie co ja przeżywam.

Hej to jak na razie pierwszy rozdział, a za parę minut w przełomie do godziny. Myślicie, że jak wyszedł mi ten rozdział piszcie w komentarzach.

Spojler:

- Nat, ale ty gorąco wyglądasz na pweno nie jeden chłopak ze szkoły padnie na twój widok- Gadał jak najęta Cat.

- No Cat powiedz co cię martwi sama z siebie byś tyle nie gadała.\

- Mam 'randkę' z Lukiem Brooksem i się boje. 

- Spokojnie kochana ja cię przygotuje.

- Dzięki kochana jesteś.

- Dla przyjaciółek robi się wszystko, a i poznasz Dan'a 

- Spoko kiedy przylatuje ?

- W piątek będzie. 

- Okej spoko. 

Pozdrawiam i do przeczytania w 011. :*

YouTube For You!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz