089.

68 4 0
                                    

Trzecia Osoba.

Natasza szła z wielkim brzuchem po ulicach Melbourne. Widziała już z daleka reporterów, na nos naciągnęła czarne okulary, Reporterzy podbiegli do ciężarnej 20 latki. Zaczęły się pytania. 

- Natasza Wood, czy Jai wie gdzie jesteś ?

- Który to miesiąc ?

- Czy to jest dziecko Jai'a ?

- Czy jesteś jeszcze z Jai'em ?

- Twój związek z najmłodszym Brooks'em jest już fikcyjny, czy jeszcze wiesz, że będziecie razem ?

Natasza nie miała zamiaru odpowiadać na żadne z zadanych pytań. 

Bordowo włosa zaczęła przyśpieszać, ale to nic nie dała. Szli dalej za nią jak tylko zobaczyła logo pracowni swojej mamy weszłam do środa. Jej mama patrzyła na nią, a Natasza założyła swoje okulary na głowę i rzuciła się w ramiona swojej mamy. Natasza nagle poczuła mokre uczucie. Wody jej odeszły

- Mamo, chyba się zaczęło - Powiedziała przez łzy 

Chłopaki siedzieli sobie w busie i oglądali jakiś głupi program. Jakby nie ta trasa to Jai szukał by dalej Nataszy. 

Cat wzięła zabrała pilot od Beau i przełączyła na jakiś program plotkarski. Jai zobaczył zdjęcie swojej dziewczyn, a może byłej dziewczyny ? Sam już nie wiedział. Miała brzuch ciążowy. Tak jakby chyba dziewiąty miesiąc ?

- Witam państwa, mamy świeże ploteczki co do Nataszy Wood, zrobiło się głośno o tej dziewczynie, kiedy na jej kanale na YouTube wybiło ponad dwa miliony Subsrybue, co jest najlepsze dziewczyna przez jakiś czas była w związku z Jaidon'em Brooks'em. Zrobiło się głośno jak ktoś nam przekazał, że dziewczyna uciekła od swojego chłopaka. Natasza Wood, była widziana dzisiaj w centrum Melbourne, szła do pracowni swojej mamy, dziewczyna jest w ciąży, jak udało nam się odgadnąć jest w dziewiątym miesiącu ciąży. Nie dawno przyjechała pod pracownie karetka, chyba Natasza zaczęła rodzić. Będziemy na bieżąco mówić co się dzieje z nią i jej dzieckiem. 

Jai'owi zaszkliły się oczy. Jego Natasza jest w ciąży i właśnie zaczęła rodzić. Ciekawiło go jedno, kto jest tym szczęściarzem... Dziewięć miesięcy temu niby byli ze sobą, ale czy to możliwe, że to on może być ojcem dziecka. 

- Dobra, niech mi ktoś powie, kto o tym wiedział ? - Zapytał się Jai płaczliwym głosem. Cat z Danielem podnieśli ręce. - Kiedy to się stało do cholery !

- Jak pojechaliście w trasę ona Ciągle wymiotowała i spała, w końcu stwierdziliśmy, że trzeba ją zapisać do ginekologa i z tego co się od niej w tedy dowiedziałam to, że musi uciec bo boi się, że zmarnujesz swoje życie przez nią. 

- A ty Daniel kiedy się dowiedziałeś ? - Zapytał się brunet. 

- Pamiętacie co wróciliśmy do domu i mała Rose miała wypadek ? - Wszyscy oprócz Cat pokiwali głowami - W tedy ona zaczęła płakać i mi powiedziała, wiem tylko tyle, że ma być to dziewczynka i chce dać jej na imię December albo Mia, a to już chyba powinieneś wiedzieć. 

- Mia, bo tak miała na imię jej babci, którą bardzo kochała, ale już nie żyje, a December bo właśnie w tedy zaczęliśmy ze sobą chodzić. 

- Uff, mam być wujkiem - Powiedział Beau i wytarł łzę spływającą po jego policzku. 

- Muszę do niej jechać ! - Krzyknął Jai 

- Nie możesz musimy skończyć trasę i do niej pojedziemy, wszyscy - Powiedział Beau. 

Rozdział miałam napisany tak jakoś w grudniu i miał to być 100, ale nie teraz jest to 89. To dopiero początek tak wielkiej przygody. Będą problemy tyle powiem xX


YouTube For You!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz