Jai's POV.
Jak to nazwać, nie chodzenie do szkoły to bo... Jak to nazwać, no bo szkoła do której chodziłem z chłopakami spaliła się jak to nazwać wolne przez cztery miesiące, nasza szkoła miała najdłuższe wakacje jakie tylko można wymarzyć. No, ale moja mama postanowiła nas zapisać do nowej szkoły.
- No to chłopaki czas do szkoły
- Okej, ale po co ?
- Do szkoły marsz
- No okej.
Zeszedłem na dół do kuchni, a tam już cała czwórka czekała.
- Do szkoły spadajcie - jak ja kocham naszą mamę.
- Okej mamo
Poszliśmy do durnej szkoły, nie mam ochoty na ogólne nie mam ochoty na zabawy z chłopakami. Wybijamy do szkoły spóźnieni.
- E murzyny, która jest godzina ?- Luke i ten jego czas.
- 9.20- Powiedział James.
- Co mamy ?- Beau'o
- Matmę.
- Okej, jaka sala ?
- 234
- Szybko pod sale- Pokazałem palec wskazujący.
Biegiem pobiegliśmy pod tą sale. Nie wierze nigdy tak długo nie biegłem.
Uspokoiliśmy oddechy i zapukałem w drewnianą powłokę.
- Dzień dobry.
- Jai Brooks, Luke Brooks, Beau'o Brooks, Daniel Sahyounie i James Yammouni ?
- Tak- Wszyscy odpowiedzieliśmy zgodnie z prawdą.
- Do ławek.
Siadłem na końcu razem z Lukiem, Beau'o z Jamsem, a Daniel przed nami.
To czas na lekcje. Wziąłem pierwszy lepszy zeszyt w kratkę. Na okładce był jakaś postać z Marvel'a. Zapisałem temat i parę przykładów, a potem wyjąłem swojego czarnego iPhone'a i przeglądałem twitter'a, napisałem do chłopaków.
Jai: Robimy imprezę ?
Luke: Okej jak dla mnie możemy.
Beau: Okej James Daniel zgadzacie się ?
Daniel: Jasne dla czego nie ;)
James: Pewnie ! :DD
Jai: To pisze Tweet'a
Czas na imprezę ! No to zapraszam całą klasę 3 'a', 3 'b' i 3 'c'. Alko na miejscu !
Wszyscy mają Twitter'a tak ? Na pewno ! Ja mam i reszta społeczeństwa też.
Lekcja się skończyła, a ja jak najszybciej chciałem wyjść z tej klasy. Wpadłem na dziewczynę, pięknie ubraną, czarne leginsy, zielony sweter, zielone vansy i miała brązowe włosy z blond końcami, jak się w takiej pięknosci nie zadurzyć ?
Heja hej !!!! Za trzy godziny będzie drugi rozdział, ale chyba nie wiem !
CZYTASZ
YouTube For You!
RandomNat- Dziewczyna, która od dziecka marzyła by nagrywać na YouTube. Brat jej pomagał. Teraz ma już ponad dwa miliony subów. Przeprowadza się z rodziną do Melbourne. Czy tam zacznie nowe życie? Jai- Wraz z rodzeństwem i przyjaciółmi nagrywa na YouTu...