Natasza's POV.
Pakowałam mnie i Mię do walizek, lecę z moją rodziną do Los Angeles. Chcę zobaczyć Rose, Olivię i Iana. Spakowałam dla nas dość letnie ubrania, Mia ciągle się śmiała w swoim kojcu. Mała ma już trochę więcej niż pół roku. Nagle przestała, a ja poczułam, że coś się święci. Tak, Mia zaczęła płakać. Wzięłam ją na ręce i zaczęłam kołysać. Z tą małą to nigdy nic nie wiadomo. Po chwili nie słyszałam płaczu, a miarowy oddech na mojej szyi, na prawdę Mia jest słodkim dzieckiem, ale jak zacznie płakać to nie ma zmiłuj się. No, ale to potomek Jaidon'a Brooks'a, a tak to już z Brooks'ami bywa, że są nie obliczalni.
Położyłam małą w kojcu, przykryłam kocykiem i pocałowałam w główkę. Wróciłam do pakowania, naprawdę jadę tam na dwa tygodnie, tak trochę chcę tam zostać na stałem, ale nie jestem pewna. Nie wiem, czy moi rodzice by mogli mnie tyle odwiedzać, czy inne osoby z mojej rodziny chciały by przylecieć chodź by na rok Mii ?
Spakowałam dużo ubrań małej, ona potrafi ubrudzić się z dziesięć razy i to jednego dnia. Pierwszym razem to piżamkę, oczywiście śniadaniem, które powoli sama bierze do buzi, potem jak ją przebiorę idziemy na spacer i ona piję soczek, i oczywiście się nim obleje, potem jak ją przebiorę w dresy to jemy obiad i się też pobrudzi. No, więc wiecie nie jest tak kolorowo wychowywać samej córkę, ale cóż sama sobie to wybrałam i teraz mogę tylko żałować tej decyzji.
Spakowałam swoje rzeczy. Wzięłam moją piżamę i poszłam do łazienki. Umyłam się, zmyłam makijaż i wróciłam do pokoju, spojrzałam jeszcze na moją mała córeczkę. Pocałowałam ją w główkę i podeszłam do mojego łóżka, położyłam się na nim i zasnęłam.
○○○○○○○○○
Mówię, że właśnie zostało jakoś tak 21 rozdziałów do końca. Trochę mi smutno, rozdziały na pewno będą dłuższe. Kocham xx
CZYTASZ
YouTube For You!
RandomNat- Dziewczyna, która od dziecka marzyła by nagrywać na YouTube. Brat jej pomagał. Teraz ma już ponad dwa miliony subów. Przeprowadza się z rodziną do Melbourne. Czy tam zacznie nowe życie? Jai- Wraz z rodzeństwem i przyjaciółmi nagrywa na YouTu...