Nat's POV.
Jak tylko wróciłam do domu Olivii i Iana, każda osoba dopytywała gdzie byłam cały dzień. Tak przyszłam od Jai'a o 10 rano, a wyszłam o 16, no więc sporo mnie nie było. Powiedziałam mamie, że Jai chce gdzieś mnie zabrać, a ja nie wiem gdzie. Razem z Olivią stwierdziły, że pomogą mi się wyszykować.
- Natasza masz jakieś krótkie spodenki ?
- Olivia ja bym nie miała ?
- A crop top ?
- Ale wiesz, że będzie widać mój brzuch po ciąży ?
- Nie masz brzucha, więc cicho siedź
- Okej, wszystko jest w walizce
- A masz jakiś sweter ?
- Też w walizce - Powiedziałam
Mama zaczęła robić mi makijaż i układać włosy. Włosy miałam wyprostowane i z mojej grzywki związane w koczek, a makijaż był lekki. Olivia przyniosła mi czarne spodenki z wysokim stanem, białą bluzkę z napisem 'No, thanks' i do tego długi czarny sweter. Znalazłam moje całe czarne adidasy Super stary. Miałam na nadgarstku bransoletkę od Jai'a, a na drugiej ręce zegarek. Oczywiście na kciuku znalazł się pierścionek.
- O której Jai ma po Ciebie przyjechać ?
- Za dziesięć minut powinien być.
Zaczęłam się bać, o co mogło chodzić. Chwyciłam w rękę mój iPhone 6s, był koloru Golden Rose. Szybko zobaczyłam, że Jai napisał mi, że jest już pod domem Olivii i Iana. Szybko się ze wszystkimi pożegnałam.
- Mamo pamiętasz, o której trzeba nakarmić i położyć spać Mię ?
- Pamiętam - Powiedziała kobieta - No już leć, szczęka mu opadnie na twój widok.
- Kocham was - Powiedziałam, podeszłam jeszcze do mojej córki - Widzimy się jutro rano, bądź grzeczna
Wiem, że zrozumiała. Szybko wyszłam z domu, na podjeździe stał samochód Jai'a. Chłopak jak tylko mnie zobaczył wyszedł z samochodu. Podszedł do mnie, pociągną do siebie i pocałował namiętnie w usta.
- Chodź, mamy daleką drogę do przybycia.
- Okej.
Otworzył mi drzwi od strony pasażera, a sam szybko poszedł do drzwi od strony kierowcy. Wsiadł, odpalił samochód i pojechaliśmy, jechaliśmy w dźwiękach wydobywających się z radia.
- Nat, to będzie na pewno miła niespodzianka.
- Ale o co chodzi ?
- Spodoba Ci się
○○○○○○○○○○○○○○○○
Jak pewnie nikt nie zauważył za jakiś czas chcę skończyć tą książkę, powiem szczerze, że jak pomyślę, że za jakiś czas nie będę mogła dodać tu rozdziału to aż mi się serce kraja. Boje się tego, że nie od niosę z żadną książką takiego sukcesu.
Tak właśnie chcę podziękować za ponad 12 k, no już prawie 13
Kocham was xx
Wrócę z weną tylko nie wiem kiedy.
CZYTASZ
YouTube For You!
RandomNat- Dziewczyna, która od dziecka marzyła by nagrywać na YouTube. Brat jej pomagał. Teraz ma już ponad dwa miliony subów. Przeprowadza się z rodziną do Melbourne. Czy tam zacznie nowe życie? Jai- Wraz z rodzeństwem i przyjaciółmi nagrywa na YouTu...