070.

74 5 0
                                    

Dzień egzaminów

*Trzeci osoba*

Natasza siedziała już u siebie w pokoju. Nie wiedziała co ma na siebie nałożyć to był właśnie dzień w którym miała być już dorosła. Ma się wyprowadzić do innego miast i pójść na studia. Wiedziała, że na pewno pójdzie na reżysera, ale nie wiedziała czy zda egzaminy.

Ubrała na siebie biały crop top i czarną spódnice z wysokim stanem. Wiedziała, że właśnie tak chciała wyjść, założyła jeszcze tylko trochę bardzo wysokie szpilki. Wiedziała, że Jai będzie na nią zły bo założyła szpilki, dziewczyna jest zawsze od niego wyższa, a chłopak chce by tak pozostało. Natasza wzięła jeszcze tylko na to narzuciła czarną marynarkę. Zaczęła schodzić po schodach.

- Jak ty szybko dorosłaś - Zaczęła płakać jej mama

- Mamo nie przejmuj się, ja i Brad dziś tylko piszemy egzaminy.

- Właśnie dziś uświadomiłam sobie jak bardzo mam dorosłe dzieci - Mama zaczęła płakać w rękaw taty

- Jesteśmy z Ciebie dumni kochanie - Powiedział tato brunetki.

Brunetka przytuliła swoich rodziców i sama mało się nie po płakała. Jak ona ich zostawi jak wyjedzie na studia do Los Angeles ? Może i nie zawsze było kolorowo, a szczególnie po gwałcie w starym mieście, jak dojrzewała i inne rzeczy.

Usłyszała dzwonek do drzwi. To pewnie Jai pomyślała...

- Pójdę otworzyć - Powiedziała brunetka i podeszła do drzwi. Otworzyła je i zobaczyła swojego chłopaka, Cat, Luka, Beau, Daniela i Jamesa. Pożegnała się z rodzicami i po przywitani się ze swoimi przyjaciółmi, przywitała się ze swoim chłopakiem. Nawet w szpilkach była od niego niższa.

- Cześć Kochanie - Powiedział Jai przytulając ją mocno i całując w usta

- Cześć Misiek - Brunetka odwzajemniła pocałunek

- Dobra koniec tych czułości spóźnimy się na egzaminy ruszcie się nasze gołąbeczki. - Powiedział Beau.

Wsiedliśmy do dużego czarnego Bmw. Było tam chyba siedem siedzeń, Natasza i Jai zajeli ostatnie, Luke z Cat i Danielem siedzieli przed parą, a z przodu siedział Beau z kierownicą i James obok bruneta o zielonych oczach. Szybko dojechali na teren szkoły i wszyscy wyszli z samochodu. Mieli szczęście, że wszyscy są w jednej sali. Szybko znaleźli się tam gdzie powinni. Zaczął się egzamin. Teraz była Matematyka, potem odbędzie się egzamin z Angielskiego, a na koniec dani z Chemii. Brunetka najbardziej bała się Chemii. Całe ostanie miesiące uczyła się wszystkich wzorów, pierwiastków i innych pierdół.

Jak następnego dnia miała Fizykę, WOS, Historię. Nie wiedziała, że te wszystkie egzaminy zda na 100% miała czasem ochotę jak się uczyła na to wszystko wywalić te książki bo myślała, że niczego nie ogarnie.

Po trzech dniach egzaminów dziewczyna miała dziwne uczucie. Wiedziała właśnie, że zamknęła pewien rozdział w swoim życiu. Chyba każdy wie jak bardzo to był ważny dla niej rozdział.

1. Przeprowadziła się do innego miasta z jednego końca Australii do drugiego

2. Poznała wiele wspaniałych osób

3. Znalazła wreszcie chłopaka

4. Ma najlepszych rodziców na świecie

5. Jej przyjaciele jak i chłopak wspierają ją na każdym kroku

6. Została chrzestną

7. Spędziła dużo czasu ze swoją rodziną.

Te siedem powodów było bardzo potrzebne w jej życiu. Dziewczyna prawie, że zamknęła rozdział liceum. Wiedziała, że to co tu przeżyła to już nigdy się nie powtórzy drugi raz. Po egzaminach wieczorem Jai zabrał ją na dyskotekę. Tańczyli do białego rana. Wiedzieli, że właśnie otwierają nowy rozdział. Mają razem zamieszkać (Może to i tak z chłopakami i Cat, ale ważne, że razem), mają wiele jeszcze przed sobą. Będzie dużo rozstań, dużo dram. Wiedzieli o sobie tyle co inne osoby o nich nie wiedzieli.

Mieli siebie na zawsze, ale nie wiedzieli ile potrwa to zawsze... Wiedzieli, że jak na razie będą się cieszyć każdą chwilą spędzoną we dwoje jak i z przyjaciółmi. Byli jak ogień i woda, ale połączyło ich uczucie zwane miłością.

- Zawsze ?

- Zawsze

Nikt nie wiedział ile będzie trwało to zawsze

607 słów...

Podoba mi się ten rozdział. Jeszcze 31 rozdziałów i koniec... Kocham was x

Misię ten rozdział podoba bardzo, bardzo x

YouTube For You!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz