096.

63 6 0
                                    

Natasza's POV. 


Wszyscy się ucieszyli, że coś wrzuciłam w ogóle na YouTube'a. Poczułam miłe uczucie w sercu, takie samo jak rozmawiam z Jai'em, a on się pyta jak się czuję nasza córka. Zrobiłam Mii kolejne zdjęcia i wysłałam mu je. za jakiś czas mam się z nim spotkać, na prawdę się ciesze, ale wiem, że on też bo jak tylko to mu powiedziałam, powiedział, że wreszcie będzie mógł nas przytulić i powiedzieć jak mocno kocha. 

Rozmawiało ostatni z nim na Face Time i od razu jak tylko Mia pojawiła się na ekranie jego uśmiech powiększył się chyba dwieście razy. Sama uśmiechałam się gdy tylko widziałam mała, która śpi ze zdjęciem swojego taty. Na prawdę mnie to zastanawiało, jak ona to robi, że nie chce spać z żadnym pluszakiem tylko z fotografią swojego taty. 

Zapytałam się swojej mamy, czy ja też tak miałam, ona powiedziała, że tak spałam zawsze z fotografią mojego dziadka z Sydney. Nie powiem to było dziwne uczucie, twoja córka, nie śpi z miśkiem bo ty też spałaś z fotografią. Oglądaliśmy bajki, małej się oczy już powieli zamykały, a ja sama już nie wytrzymywałam. Chciałam spać. 

Mała tylko zasnęła położyłam ją do kojca i poszłam się wykąpać. Szybko załatwiłam to i poszłam spać. Spałam pół nocy. Tak jak zwykle. 

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Wiem krótki i słaby. Nie lubię pisać na siłę, a czasem mi się zdarza. Przepraszam was bardzo. 

20.05.2016 roku, o godzinie 14 pojawi się moja nowa książka, nie mogę się doczekać. Mówię szczerze, jest inna niż wszystkie książki na moim profilu, oczywiście też jest ff. Książka nie jest inspirowana żadną inną książką. Sama wymyślałam fabułę. 

YouTube For You!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz