Nat's POV
Po powrocie z szkoły do domu gadałam z Dannym.
- Dan jak ci powiedzieć przyleć do mnie z tego pierdolonego Perth.
- Za tydzień przylecę.
- No dobra tęsknie za tobą wiesz, że nigdy nie byliśmy tak daleko od siebie
- Masz rację Natss jak ja nigdy tak długo nie widzieliśmy, tęsknie za naszymi rozmawiamy dzień i noc
- To były najlepsze czasy jakie były od kiedy pamiętam
- No, Nat masz rację tęsknie za tobą kochana przyjaciółko
- To wpadasz za tydzień ?
- No pewnie !
- Jak ja już tęsknie !
- Ntass muszę kończyć, mama woła na obiad
W tle było słychać głos mama Danny'ego
- Po zdrów mamę !
- Okej
Rozłączyłam się, bo zauważyłam, że zbliżam się do domu. Włączyłam Twitter'a na moim iPhonie.
JaiBrooks1: Czas na imprezę ! No to zapraszam całą klasę 3 'a', 3 'b' i 3 'c'. Alko na miejscu !
No to czas na imprezę ! Wybrałam numer Cat.
- Cat !
- Nat nie drzyj mi się do ucha !
- Słuchaj jest impreza u Brooks'ów !
- Mów dalej - Powiedziała za interesowana
- Idziemy ???
- Jasne !
- Pa !
- Pa ! Kochana zakładam twitter'a
- Spoko pa !
Rozłączyłam się i wbiegłam do domu.
- Nat za pół godziny obiad.
- Spoko !
Poszła do siebie i przebrałam się w dresy i bluzę z Nike'a. Wyjęłam zeszyty i książki i zaczęłam odrabiać lekcje.
- Dzieciaki obiad !
- Okej.
Zbiegłam po schodach i weszłam do kuchni.
- Co na obiad ?
- Spaghetti z sosem pomidorowym i kawałkami kurczaka.
- Spoko.
Mama nałożyła mi taką samą porcje co dla Brad, taty i siebie, Amanda miała najmniej.
- Smacznego.
Wszyscy usiedli do stołu i zaczął się porządny obiad.
Odeszłam od stołu i zaczęłam nagrywać filmik do mojego pokoju wpadł Brad.
- Brad po co ty tu przylazłeś ? Nie łaskocz mnie !
- To nagrywamy filmik ?
- Tak ! Niech ci będzie !
- Okej, pamiętaj, że jak się dowiem po co tu przylazłeś to cię wykastruję.
- Spoko oko.
Nagraliśmy filmik i zaczęliśmy montować film, czemu ja mam takie szczęście, że wszyscy są dla mnie tacy dobrzy i takie tam.
- Brad na czyj kanał wrzucamy ?- Zapytałam się Brada.
- No na twój kanał siostrzyczko
- Muszę skończyć odrabiać lekcje.
- Spoko.
Brad wyszedł, a ja zdążyłam już wstawić na YouTube mój i Brada filmik.
No to czas na opis.
Cześć moi drodzy to jest film z Bradem mój kochany brat wbił do mojego pokoju i zaczął mi łaskotać i tak nagraliśmy razem film
Twitter: Natss1*
Facebook: Natss
Instagram: Natss
Snapchat: Natss1
Napisałam i dodałam filmik na YouTube. Nie wiem jaki będzie odzew za tydzień albo już jutro ?
Zeszłam na dół i nalałam sobie coli do kubka. Napiłam się napoju i zrobiłam sobie kanapkę. Zjadłam i poszłam przed telewizor.
Włączyłam jakiś program i zaczęłam oglądać. Leciał jakiś durny serial o jakieś miłości. Nie wiem jak to można oglądać.
- Nat !- Zawołał moja mała siostra.
- Co mała ?
- Przeczytasz mi bajkę ?
Amanda ma pięć lat i nie wiem czemu tylko mnie o takie rzeczy pyta. Nie Brada, nie mamę, nie tatę tylko mnie !
- Amanda jaką bajkę chcesz ?
- Kapciuszek !
- Okej
Wzięłam małą na ręce i zaniosłam do jej pokoju. Przeczytałam jej książkę, a mała po godzinie zasnęła.
Wyszłam po ciuchu z jej pokoju i poszłam do swojego przebrałam się w znoszoną bokserkę i jakieś czarne spodenki.
Hej hej ! To rozdział dziś pisany cały dzień nie wiem jak ja to zrobiłam, a może przez to, że mam wakacje ? To tak jutro chyba rozdział, ale nie wiem. Jesteście wspaniali wbiliście już ponad 100 wyświetleń. Kocham was, a teraz czas na tłumacza.
*- Twitter, Facebook, Instagram i Snapchat są wymyślone. I chyba wiecie
CZYTASZ
YouTube For You!
RandomNat- Dziewczyna, która od dziecka marzyła by nagrywać na YouTube. Brat jej pomagał. Teraz ma już ponad dwa miliony subów. Przeprowadza się z rodziną do Melbourne. Czy tam zacznie nowe życie? Jai- Wraz z rodzeństwem i przyjaciółmi nagrywa na YouTu...