110.

58 6 2
                                    

Cat's POV.

Nie było nikogo w klinice, była tylko kobieta, która jest recepcjonistką, no pani doktor też była. Przyjęła mnie od razu.

- Natasza, jak tam dziecko ?

- Dziewczynka, pół roku, Mia

- Dobrze, a co sprowadza koleżankę ?

- Podejrzewam, że jestem w ciąży, od czterech miesięcznicy nie dostałam okresu.

- Dobrze, połóż się na klozetce.

Wykonałam polecenie kobiety i usidłam na klozetce. Podeszła do jakiegoś urządzenia i przyciągnęła je bliżej mnie.

- Podwiń koszulkę, na twój brzuch wyleję trochę żelu

Pokiwałam głową, kobieta przeszła do badania. Po jakiś dwóch minutach odzywa się kobieta.

- Gratuluje, to już koniec 15 tygodnia, trochę późno się pani tu pojawiła.

- Oj - usłyszałam Nataszę.

- Niech pani zgłosi się za pięć tygodni do mnie

- Dobrze - odzywam się wreszcie.

Podziękowałyśmy i wyszłyśmy. Nie wiedziałam co powiedzieć, byłam już w czwartym miesiącu ciąży, no prawie w piątym. Trochę to dziwne, że nie zauważyłam tego wcześniej.

- Nie pomyślała bym, że zaraz po mnie byś zaszła w ciąże, okej a teraz chodź do Sam.

- Sama o tym nie wiedziałam, ale Nat, czy ja dam radę, a czy Luke da radę.

- Ja dziś żałuję tego co zrobiłam, ale teraz wiem, że Jai mi pomoże przy Mii, a tak to bym nie wiedziała. Wiem, że się boisz, ale pamiętaj, on Ci pomoże bez względu na wszystko.

- Dzięki Nat - Przytuliłam ją

- Masz mu dziś powiedzieć

Pokiwałam głową, zaczęłyśmy iść w umówione miejsce. Dawno na prawdę nie widziałam Sam, jest moją cholerną przyjaciółką,a widzę ją raz na ruski rok, tylko jak byłyśmy koło kawiarni to zobaczyłam Sam, dziewczynę o niebieskich włosach.

- Sam ! - Krzyknęła bordowo włosa dziewczyna.

Niebieska odwróciła głowę i jak tylko nas zobaczyła poderwała się z miejsca gdzie siedziała, i zaczęła do nas biec, była ubrana w szorty i białą bluzkę marki adidas. Jak tylko znalazła się koło nas, to oczywiście nas przytuliła.

- Jak dawno was nie widziałam, Natasza jak tam dziecko, a co u Ciebie Cat ?

- To tak, Mia jest strasznie podobna do Jai'a, ma niecałe pół roku, a przeżyła swoją pierwszą podróż za ocean.

- No, a u mnie to tak, jestem nadal z Lukiem, spodziewam się dziecka, jestem w czwartym miesiącu.

- Jai mi się oświadczył

- Co ty Cat jesteś w ciąży, ale jak ?!

- Jakoś się stało, tego już nie przeskoczę.

- Nat, serio Jai Ci się oświadczył, dobra chodźcie do stolika i mi wszystko opowiecie.

Luke's POV.

Siedziałem sobie w internecie i trawiłem na artykuł o tym, że moja dziewczyna i narzeczona Jai'a były w klinice ginekologicznej. Piszą o tym, czy Jai spodziewa się drógiego dziecka, a może to ja tym razem będę ojcem. Chciał bym, ale nie wiem czy to możliwe, jakoś ostatni Cat nie ma ochoty, ostatnio robiliśmy to cztery miesiące temu...

°°°°°°°°°°°°°°°°°

Jestem zła wiem miał być rozdział o 19.42, ale się nie pojawił. Czemu ? Bracia zabrali mi laptopa, a później wyszłam z domu. Myłam włosy i piszę to na tablecie, a więc przepraszam za błędy, bardzo mocno.

Maraton jednak nie wyjdzie... 😧😧😧

Rozumiecie, że to już 5 lat jano ? Ja nie mogę w to uwieżyć 💖💖💖

KOCHAM WAS XX

💜💜💙💚💛💞💟💝💘💗💖💕💋❤

YouTube For You!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz