Jai's POV.
Właśnie wróciliśmy do domu i zaczęliśmy się szykować. Szczerze to ma być tylko takie wyjście do KFC, a potem na spacer i Natasza o tym wie. Półgodziny później Natasza była ubrana w czarne spodnie z dziurami na kolanach, białą bokserkę i na to czarną ramoneskę. Wyglądała tak jak zawsze. Nie stroiła się bo po co.
- Idziemy już ? - Zapytała
- Już idziemy
Nałożyłem jeszcze czarne Vansy, chwyciłem ją za rękę i wyszliśmy z domu. Kierowaliśmy się w stronę KFC. Wiem oryginalna randka. Szliśmy w ciszy. Nie takiej wiecie ciężkiej tylko takiej swobodnej, która mi i jej nie przeszkadzała.
- Jai, nie sądzisz jak będziemy tak często jeść w KFC to będę gruba ? - Zapytała jak byliśmy już przy wejściu przy budynku.
Spojrzałem na nią miną 'Co ty pierdolisz kochanie'.
- Dla mnie zawsze będziesz piękna - Powiedziałem
Każdy wie, że każdy ma jakieś wady. Ja mam wiele wad. Nie lubię ich, ale można się przyzwyczaić. Ja do wad mojej ukochanej się przyzwyczaiłem.
Wstaliśmy od stolik, chwyciłem jej rękę i pociągnąłem w stronę wyjścia. Przy okazji wyrzuciłem to co mieliśmy na tacy.
Wyszliśmy z budynku i ruszyliśmy w stronę plaży. Nie miałem jakiegoś wielkiego planu bo po co. To wszystko było takie Yolo.
Chodziliśmy brzegiem oceanu. Woda chlapała nam po nogach. Nie przeszkadzało. Ważne, że byliśmy we dwoje. Zatrzymałem się, Natasza spojrzała na mnie przestraszonym wzrokiem. Nagle wbiłem się jej w usta. Nie wiem co myślałem. Może coś mi dosypano do napoju ? Nie raczej nie.
Całowaliśmy się tak chwilę. Potem szybko skierowałem nas do domu. Nim się obejrzeliśmy byliśmy już pod domem. No dobra drogę biegliśmy. Szybko weszliśmy do domu i od razu skierowaliśmy się do naszego pokoju. Tam zaczęliśmy znów się całować. Leżeliśmy na łóżku. Całowaliśmy się na łóżku. Zdjąłem swoją bluzkę i chciałem zdjąć jej też. Wyszło tak, że się kochaliśmy.
308 słów...
Chcę was przeprosić... Nie mam za bardzo weny, a dziś mam wolne i czuje się chujowo. Boli mnie głowa. I jestem mega zła moi Idole są osiem godzin drogi ode mnie !!! Tak tylko osiem godzin są Bars and Melody...
Zapraszam na nową książkę :D Link zewnętrzny :DD
Kocham xX
Gansta_
CZYTASZ
YouTube For You!
RandomNat- Dziewczyna, która od dziecka marzyła by nagrywać na YouTube. Brat jej pomagał. Teraz ma już ponad dwa miliony subów. Przeprowadza się z rodziną do Melbourne. Czy tam zacznie nowe życie? Jai- Wraz z rodzeństwem i przyjaciółmi nagrywa na YouTu...