Jai's POV.
No to chłopaki są już trochę zdrowsi i nie wiem jak oni to robią, że po dwóch tygodniach są prawie zdrowi.
- Jai wychodzę !
- Okej mamo.
Czyli chata wolna. No prawie no, ale jest Beau'o i Luke no, ale oni są chorzy.
Wziąłem mojego czarnego MacBook'a na kolana i zacząłem przeglądać Facebooka, Instagram, Twitter'a. Jak ja się nudzę. Nawet film nie pomoże.
- Zrób nam jeść- Luke mój 'normalny' bliźniak.
- Sami se zróbcie co ja służąca ?
- Tak jesteś od dziś kobietą*
- Zamknij się cwelu.
- Ale i tak Jai mnie kochasz.
- A skoczysz dla mnie z mostu ?
- Nie nie skoczę.
- Ha. Wiedziałem.
Jaka nuda. MacBook nie wystarcza.
Dostałem wiadomość.
Ariana**: Hej Jai spotkamy się dzisiaj się na małe co nieco ?
Me: Za godzinę chyba być.
Ariana: Okej :*
Nie odpisałem bo co ja jestem ? Ciot ? No chyba nie.
- Chłopaki wychodzę.
- Jai pozdrów Ariane !
- Coś Cię boli Beau'o ?
- No weś pozdrów ją.
- No dobra.
No nareszcie wyszedłem z domu, ale tu ciepło.***
Po jakiś 10 minutach byłem pod białym domem Ariany. Pukam do drzwi
- Hej Jai
- Hej Ariana
Pocałowałem jej różowe usta.
- Mmmm... Malinki
- Jai to co robimy ?
- To co zawsze****
- To chodź do mojego pokoju.
Po jakiś trzech godzinach wróciłem do domu.
- Jaidon'i Domenic'u Matthew Brooks***** gdzie ty się szlajał ?
- To Beau'o i Luke Ci mamo nie powiedzieli ?
- Powiesz mi gdzie byłeś ?
- U Ariany.
- Ty wiesz, że ta dziewczyna mnie denerwuje.
- Mamo to moja 'przyjaciółka'
Nikt nie zna prawdy o mnie i Arianie i niech tak zostanie. To moje i jej tajemnica
- Synu wiem, że to twoja przyjaciółka, ale ona mi się ani trochę nie podoba.
- Wiem to mamo. Nie masz się o co martwić.
- Właśnie, że mam ona ma na ciebie zły wpływ.
- Mamo nic z tych rzeczy.
- Do pokoju tylko zjedz kolacje.
- Ugh, no dobra.
No co ja mam powiedzieć, ale ja nie umiem się sprzeciwić mojej mamie. No po prostu ją kocham całym moim serduchem.Po zjedzeniu płatków czekoladowych, szybko pobiegłem do swojego pokoju, no cóż mam tam syf kiłe i mogiłe, ale da się tam jeszcze wytrzymać. No może tylko ja. Czas wbijać na MacBook'a.
Facebook, Instagram, Twitter. To wszystko jest do szczęścia mi potrzebne.
- Młody mogłeś powiedzieć, że poszedłeś na spacer, ale nie ty powiedziałeś, że byłeś u Ariany.- Mój ulubiony straszy brat się odezwał.
- Zamknij się.
- Okej nie przeszkadza.
Heeej ! No to spóźniony rozdział, ale bardzo was przepraszam jest u mnie siostra, a starszy brat zajmuje ciągle komputer, a laptopy mi się po psuły, a na telefonie sklep pley nie działa.
*- Maała wymiana zdań po między bliźniakami; - Sami se zróbcie co ja służąca ?
- Tak jesteś od dziś kobietą.
**- Nie Ariana Granda; to tylko chodzi o to, że podoba mi się jej imię, a przecież Ari chodziła z Jai'em.
***- Australia tęperatury przekraczają 30 stopni, a w nocy jest 17.
****- Chyba wiecie o co chodzi ? Nie obrażam tu Ariany ja szczerze to ją uwielbiam.
*****- Pełne imię Jai; Jaidon Domenic Matthew Brooks
CZYTASZ
YouTube For You!
RandomNat- Dziewczyna, która od dziecka marzyła by nagrywać na YouTube. Brat jej pomagał. Teraz ma już ponad dwa miliony subów. Przeprowadza się z rodziną do Melbourne. Czy tam zacznie nowe życie? Jai- Wraz z rodzeństwem i przyjaciółmi nagrywa na YouTu...