Podziekowanie

171 8 2
                                    

Drodzy czytelnicy!
Nie wierzę, że to piszę, ale Dziedzictwo Merlina zostało ukończone! Dziękuję każdemu kto poświęcił czas na przeczytanie, za każdą gwiazdę i komentarz!
W szczególności Dziękuję @GalaktykaAnfromedy to dzięki niej to opowiadanie dotarło do finału. A poświęciła mu tak samo wiele czasu jak ja. Kilka Kluczowych rozdziałów to jej zasługa!
Przed nami kolejny Tom Dziedzice Salazara. Zostanie utworzony jako odrębne opowiadanie. Rozdziały będą dodawane znacznie wolniej, bo ich treść też jest bardziej wymagająca dla mnie. Zgłębienie zawiłości Salazara, Dumbledora, Lorda Voldemorta  i Grindewold to nie taki łatwy pikuś zwłaszcza gdy chce się to podpasować pod swoje widzimisię.

W tym czasie będzie też dodawane opowiadanie „Lestrange”-Isaac Lestrange jest synem psychopatycznej Bellatrix Lestrange. Wychował się w głębokim przekonaniu, że matka zapomniała o jego istnieniu jak tylko odcięła pępowinę. Czy mu to przeszkadza? Niekoniecznie. Jest marzycielem, artystą, miłośnikiem przyrody i spokoju. A czyny jego matki i ojca są zakopane głęboko w jego podświadomości.
Przynajmniej do dnia kiedy nie musi stanąć na wprost chłopaka, któremu jego matka zniszczyła życie. To nie będzie łatwe i przyjemne doświadczenie. A udowodnienie wszystkim, a szczególności samemu sobie, że nie jest potworem będzie wyzwaniem z którym nie koniecznie będzie umiał sobie poradzić.
Życie w murach Hogwardu wydaje się udręką, a kiedy Dyrektor Szkoły zacznie wieść swoje przypuszczenia o tym, że biologicznym ojcem Isaaca jest Lord Voldemort osiągnie szczyt absurdu!"

Dziękuję za uwagę!
Do usłyszenia,
AJM

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 07 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Harry Potter i Przekleństwo SalazaraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz