Chapter 176 : Settle Down

385 78 1
                                    

Unicode

ရှောင်ကျင့်ထျင်နှင့် အခြားသူများသည် ကျွန်းငယ်လေးရှိ ဝေးလံခေါင်သီသော တောင်ကုန်းကို ငှားကာ အခြေချနေထိုင်ခဲ့ကြသည်။

အဲဒီနောက် ရှောင်ကျင့်ထျင်က မီးတောက်နီနတ်ဆိုးရဲ့ သိုလှောင်လက်စွပ်ကို စစ်ဆေးခဲ့သည်။ "မီးတောက်နီနတ်ဆိုးက အရမ်းဆင်းရဲလွန်းတယ်။ သူ့ရဲ့သိုလှောင်လက်စွပ်ထဲမှာ အဆင့်မြင့်ဝိညာဉ်ကျောက်တုံးတစ်ဒါဇင်နဲ့ အလတ်အလတ်အဆင့် ဝိညာဉ်ကျောက်တုံးသုံးသောင်းလောက်ပဲရှိတယ်"

ရှောင်ရှောင်ဖန်က သူ့လက်ချောင်းတွေနဲ့ တွက်ချက်ပြီး "ဖေဖေ၊ အဲဒါက အများကြီးပဲလေ" ဟု ပြောလေသည်။

ရှောင်ကျင့်ထျင်က သူ့မျက်လုံးတွေကို မှေးကျဉ်းလိုက်ပြီး "မင်း ဒီအကြောင်း ဘာမှမသိပါဘူး။ မီးတောက်နီနတ်ဆိုးက နှစ်ပေါင်းများစွာ ကျော်ကြားခဲ့တဲ့ နှောင်းပိုင်းရွှေအမြုတေအဆင့်ဖြစ်ပြီး သူက အခြေတည်ဝိညာဉ်အဆင့်ရောက်ဖို့ ခြေတစ်လှမ်းပဲ လိုတော့တယ်။ သာမန် ကျင့်ကြံသူတစ်ယောက်ဆိုရင် ချမ်းသာတယ်လို့ သတ်မှတ်နိုင်ပေမယ့် သူ့အဆင့်အတန်းနဲ့ဆို ဆင်းရဲသေးတယ်"

"ဖေဖေ အုတ်မြစ်ချအဆင့်မှာ ရှိတုန်းကတောင် အဆင့်မြင့်ဝိညာဉ်ကျောက်တုံးတစ်ရာ ရှိခဲ့တယ်။ အခု ရွှေအမြုတေအဆင့်ရောက်တော့ ဖေဖေ့ရဲ့ပိုင်ဆိုင်မှုတွေ ကနှစ်ဆတိုးလာပြီ" ရှောင်ကျင့်ထျင်က ဆိုသည်။

ရှောင်ရှောင်ဖန်သည် ရှောင်ကျင့်ထျင်အား ကြည့်ရင်း အံ့သြသွားသည်။

လဲ့ရွှမ်က ရှောင်ကျင့်ထျင်ကိုကြည့်ကာ "ဦးလေးရှောင်က အရမ်းချမ်းသာတာပဲ။ မီးတောက်နီနတ်ဆိုးက ဦးလေးနဲ့ ဘယ်လိုယှဥ်ပြိုင်နိုင်မှာလဲ? ဦးလေးက လူအများစုထက် ပိုကံကောင်းတယ်"

ချန်ရွှိက ခေါင်းညိတ်ပြီး "မှန်တယ်" ဟုပြောလိုက်သည်။

ရှောင်ကျင့်ထျင်က သက်ပြင်းချလိုက်ပြီး "ငါ့မှာ ပိုင်ဆိုင်မှု အများကြီးရှိတယ်၊ ဒါပေမယ့် ဝန်ပိနေတုန်းပဲ။ မိသားစုကို ထောက်ပံ့ပြီး ကင်းမြီးကောက်နဲ့ ပျားတွေကို စောင့်ရှောက်ဖို့က ခက်ခဲပါတယ်။ ဒါ့အပြင် နေရာလွတ်ထဲမှာလည်း အပင်တွေအများကြီးရှိသေးတယ်။ ငါ့ခွန်အားကို အဆင့်မြှင့်ဖို့ လိုအပ်တဲ့ ဝိညာဉ်အပင်တွေကိုလည်း အဆင့်မြှင့်သင့်တယ်"

ဝိညာဥ်​ရေးရာအပင် ဆရာသခင်အဖြစ် ကူး​ပြောင်းလာခြင်းWhere stories live. Discover now