4. Depo

65.9K 1.1K 32
                                    

'Kesinlikle gelmelisin Aly, burası okadar güzelki.' En yakın arkadaşım Alyssa bana biraz kızmıştı aniden Los Angeles'a geldiğim için. Ama gönlünü almayı becermiştim.

Saatlerce konuştuktan sonra telefonu kapatıp odamdan çıktım. Ortalıklarda kimseler görünmediği için ağabeyimin odasına doğru gittim. Kapıyı tıklatıp içeriye girdiğimde yatağına uzanmış elindeki oyun konsolundaki tuşlara basarak televizyona bir kaç küfür mırıldanıyordu.

'Napıyosun ağabeyciğim?' Şirince gülümseyerek yanına oturdum. 'Hiç ufaklık.' Gözlerimi devirdim. 'Bana ufaklık demeyi kes artık.' Güldü. 'Olmaz.' Nefesimi dışarıya üfledim. 'Bütün gün evde mi oturacağız?' Başını iki yana salladı. 'Babam seni dün bay Connor ile tanıştırmış. İşte akşam onlarla önemli bir toplantımız var. Yeni yıldan önce ortaklıklarını resmileştirmek istiyolar.' Of çok sıkıcı, ama evde oturmak daha da sıkıcıydı.

'Bende gelebilirmiyim?' Şirince gülümseyerek ağabeyime baktım. Başını iki yana salladı. 'Olmaz.' Dudaklarımı büzdüm. 'Ağabey lütfen ama.' Nefesini dışarıya üfledim. 'Evde yanlız kalmak istemiyorum hem çıtım bile çıkmaz söz veriyorum.'

'Tamam baş belası, tamam.' Yaşasın.

Toplantı bay Connor ile olduğuna göre, büyük bir ihtimal Aiden pisliği de orada olacaktı. İşte intikam vakti.
--

Ağabeyimin arabasına atlayıp kemerimi bağladım. Toplantı bizim hoteldeymiş hem bu sebep ile orayı da görmüş olurdum.

Ağabeyim arabasını hotelin kapısının önüne durdurup anahtarları görevliye uzattı. Ardından hotel'e girdi. Bende tıpış tıpış onun arkasından gidiyordum. Hotel fazlasıyla büyük ve çok güzeldi. Henuz sadece lobisini görmüştüm ama muhteşem demeye yeter ve artardı bile.

Asansöre binip, babamın ofisinin olduğu kata doğru ilerledik. Toplantı salonu da o kattaymış.

Kapıyı tıklattıktan sonra ofise girdik. 'Merhaba babacım.' Yanına gidip ona sarıldım. 'Merhaba kızım.' Saçıma bir öpücük kondurdu. 'Keşke biraz erken gelseydiniz, kızıma hoteli gezdirirdim.' Gülümsedim. 'Ben kendim de gezerim babacım, sen toplantına odaklan.' Babam gülerken ben gözlerini deviren ağabeyime dilimi çıkardım.

'Biz toplantı odasına geçelim hadi Joshua.' Dedi babam, ağabeyime. 'Kızım sen istersen burada kal. Sıkılırsın orada.' Başımı salladım. 'Tamam babacığım, belki gezerim biraz az sonra.'

Babamlar çıktıktan bir süre sonra bende çıktım ofisten. Asansöre binip lobiye indim.

Ortalıklarda gezinirken birden sert bir gövdeye çarptım. 'Off önüne baksana ya.' Başımı kaldırıp karşımdakine baktım. Bir adet sırıtan Aiden ile karşılaşınca kaşlarımı çattım. 'Sinirlenince fazla seksi gözüküyorsun.' Bu sözleri üzerine kendimi toparladım, çünkü aklıma alacağım intikam gelmişti.

Elimi kaldırıp gömleğinin yakasını düzeltim. 'Ardından elimi göğsünün üzerinden kaydırarak geri çektim. 'Nereye gidiyorsun?' Bir adım geriye doğru attım. 'Babamların yanına gidiyorum.' Başımı salladım. 'Bende geliyorum.' Asansörlerin kapısı kapandığında Aiden'a doğru yaklaştım. 'Az önce dediklerin.. Hakımda başka ne düşünüyorsun?' Yüzüne baktığımda gülümsemeye başladı. 'Geçen gece, altımda inlerken ne kadar güzel olduğunu.' Gözlerimi devirmemek için kendimi zor tutuyordum şu anda. 'Peki benim ne duşunduğumu bilmek istermisin?'

Artık birbirimize okadar yakındık ki. Asansörün kapılarının birden açılmaması için dua ediyordum. Elimi kemerinin kenarına koydum. 'Geçen gece o dilin ile yaptıklarının ne kadar iyi hissetirdiği. Kim bilir başka yerlerin nasıl hissetirecek?' Dudağımı ısırarak parmağımı yavaşca erkekliğine doğru indirdim.

Asansörün -ding- sesiyle parmağımı geri çekip açılan kapıdan dışarıya çıktım. Oyun işte böyle oynanırdı.

Ofisin kapısını ardımdan daha kapatamadan Aiden'da girdi. Koluyla belimi kavrayıp beni kapıya yasladı.

'Gerçekten merak ediyormusun başka..' Cümlesini bitirmeden dudaklarına yapıştım. Ellerimi ensesine yerleştirerek onu kendime bastırdım. Nefessiz kaldığımda dudaklarındam ayrıldım. Kendime bir kaç saniye verdikten sonra Aiden'ın boynuna küçük küçük öpücükler kondurdum. Tıpkı onun bana yaptığı gibi küçük ısırıklar bırakarak boynunu emdim. Elimin birini ensesinden çekip aşağıya doğru indirdim. Ardından arkamdaki kapıya yasladığı elini elime alıp, kalçamın üstüne yerleştirdim.

Bunu bir işaret olarak algılayarak, ellerini elbisemin altına soktu. Yavaşca ellerini ittim. 'Aceleci Davranma Connor.' Nefes nefese kaldığının farkındaydım, ama onu kolay kolay bırakmayacaktım. Gözümün ucuyla ofiste asılı olan saate baktım. Toplantının bitmesine az kalmıştı. 'Gel benimle.' Şaşkın bir şekilde ellerini üzerimden çekti ve ardımdan geldi. Corridorun sonundaki kapıyı açarak, depo gibi biryere girdik. Bir masa haricinde içerisi boştu. Kapıyı ardımızdan kılıtlediğimde Aiden sabırsızca ellerini elbisemin altına kaydırdı. 'Sabırlı ol.' Dedim ellerini tekrar iterek.

Onu duvara yaslayıp gömleğinin düğmelerini açtım. Ardından bulunduğumuz yerin bir koşesine fırlattım. Tıpkı onun bana yaptığı gibi küçük küçük öpücükler konduruyordum her yerine.

Tekrar dudaklarımızı birleştirdiğimde kadınlığımı ona bastırdım. Sertleştiğini hissetiğimde dudağımı ondan ayırıp, kaslı gövdesine öpücükler kondurarak asağıya doğru indim. Pantolonun fermuarını açıp indirdiğimde boxerındaki koca bir şişlik ile karşı karşıyaydım.

Boxerının üzerine de bir öpücük kondurduktan sonra, lastiğini tuttum ama boxeri indirmek yerine ben ayağa kalktım. Yavaşca Aiden'ın kulağına doğru eğildim. 'İşte bay Connor, oyun böyle oynanır.'

Hiç bir tepki vermeden saçımı ellerim ile düzelterek depodan çıktım. Etrafıma baktığımda hiç kimse yoktu. Yani beni de kimse görmemişti.

Kendi kendime gülümseyerek babamın ofisinin kapısını tıklatarak içeriye girdim. Aiden'ın babası ile keyifli bir şekilde sohbet ediyordu. 'Şey baba, ben biraz yoruldumda, eve gidebilirmiyim?' Babam olumlu bir şekilde başını salladı. 'Bir saniye bekle de David'e haber vereyim seni bıraksın.' Babam şöför ile konuştuktan sonra bana gidebileceğimi söyledi. Ofisten dışarıya çıkıp asansör ile aşağıya indim. Ardınan David'in benim için açık tuttuğu araba kapısından arabaya bindim.

İntikamımı aldığıma göre, evde rahat rahat uyuyabilirdim..

Selam arkadaşlar, oy sınırı koymak istemiyorum ama oylarınıza ihtiyacım var. Bu arada fikirlerinizi yorum olarak yazarsanız sevinirim. Umarım beğeniyorsunuzdur.♡

Game of Seduction | 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin