İlk başta şaşırmış olsa bile karşılık vermesi uzun sürmemişti. Öpmesi sertleşse bile ben tempomu hızlandırmadım.
Kuçağında olduğum için, zorlukla ayağa kalkarak beni yatak odasına götürdü. Yatağın üzerine yatırmak istediğinde dudaklarından ayrılıp yere indim. Parmak uçlarıma basarak, boynunu öpüp emmeye başladım. Ardından onu yatağın üzerine itip, üstüne çıktım.
Kendimi erkekliğine bastırarak tekrar dudaklarına eğilip öptüğumde ağzımın içine inledi. Demekki benimde onun üzerinde etkim vardı.
Ardından yavaşca ellerimi gömleğine götürüp, düğmelerini açtım. Kalçamı sıkmasından, sabırsızlandığını anlayabiliyordum, ama aldırmadım.
Kendi üzerimdeki tişörtü çıkartıktan sonra eğilip boynundan göğsüne doğrü, öpücükler bırakmaya başladım.
Pantolonumu çıkarttıktan sonra, eğilip dilimi Aiden'ın karın kaslarının üzerinde gezdirdim.
Aiden artık duramayıp ellerini sütyenimin kopçalarına götürdü. Sertçe ellerini geriye itip kontrolun bende olduğunu gösterdim.
Nefes alış verişinin hızlandığını dıyabiliyordum. Yavaşca aşağıya inip pantolunun düğmesini cözüp, bacaklarından aşağıya sıyırdım. Boxershortunun lastiğiyle oynayıp, yavaşca üzerinden penisini okşadım.
'Benimle oynamayı kes Grace.' Elimin altında çoktan sertleşmişti bile. Yine aldırmayıp küçük küçük öpücükler bırakarak, boxerınıda aşağıya sıyırdım.
Aletinin büyüklüğü karşışında kalmıştım bir kaç saniyeliğine, ardından üzerine dudaklarımı sürttüğümde inlediğini duydum. 'Grace..' yavaşca yukarıya çıktım.
Aiden'ın ani bir hareketi ile kendimi altında buldum. 'Sana benimle oynamayı kesmeni söylemiştim.' Tek bir hareketi ile sütyenimi çıkartıp bir kenara fırlattı. 'Çok sabırsızsın Aiden.'
Dudaklarını boynumda, ardından göğüsümde hissediyordum. Göğüs ucumu dişlerinin arasına aldığında inledim.
'Demekki canın oyun istiyo ha güzelim?' Göğüsümü sıkıp, emmeyi bıraktıktan sonra dilini üzerimde gezdirerek aşağıya indi. Dişleriyle kilotumu sıyırdıktan sonra bacaklarımı açıp, başını kadınlığıma yakşaştırdı.
Dilini hissetiğimde tekrar inlemelerime hakim olamadım. Doğru düzgün düşünemiyordum bile, sadece fazlasını istiyordum.
Tekrar göz hizama geldiğinde parmaklarımı dudaklarımda hissetiyordum. Artık bedenim, beynimin verdiği talimatları değil kendi istediğini yapıyordu sanki.
Yavaşca parmağını agzıma sokup yaladım, Aiden üzerimde kesik kesik nefesleriyle beni izliyordu.
Elini geri çektikten sonra parmağını birden içimde hissettim. Parmağının gel git harekiyle adeta kendimden geçiyordum. 'Aiden.. ah Aiden.' Zevkten adını bile sayıklıyordum.
İçimdeki yoğun hislerle kesik kesik nefes ve inlemelerin arasında konuşmaya çalıştım. 'Aiden galiba boşalacağım..' Bunu dediğimde parmağını içimden çıkardığını hissettim. 'Daha olmaz güzelim, oyun oynuyorduk hani?'
Çıldırmak üzereydim. 'Aiden yapma lütfen.' Gülüyordu, tanrım gülüyordu!
'Bana istediğini söyle güzelim.' Kulağıma eğilmişti ve fısıldıyordu.
'Seni, kahretsinki seni istiyorum Aiden. İçime girmeni istiyorum!'
'Tekrar söyle güzelim.' Tanrım dalgamı geçiyordu benimle?
'Aiden sana ihtiyacım var.' Cümlemi bitirmem ile içime girmesi bir olmuştu.
Bu ikinci olmasına rağmen acı hâla aynıydı. İçimdeki gel gitleri hızlanırken ellerimi saçına ardından ise sırtına geçirdim.
'Tanrım, Aiden çok büyüksün!' Dudaklarıma yaklaştı. 'Sende fazlasıyla dar.' Şu boğuk çıkan sesi bile delirtiyordu beni şu anda.
Hâla gel gitlere devam ederek dudağımı, dişlerinin arasına aldı. Ağzının içine inlerken, dudaklarıma gülümsüyordu.
Vucudumun titremeye başladığını hissettim ve tekrar o geçen günki his geldiğinde boşaldığımı anlamıştım.
Fazla geçmeden Aiden git gellerini yavaşlatarak içimden çıktı, ardından üzerime akan ılık bır sıvı hissettim. Üzerimi boşalmıştı!
Kendini yanıma attığında ikimizde nefeslerimizi kontrol altına almaya çalıştık.
Saatın kaç olduğunu bilmiyordum, ama fazlasıyla yorulmuştum ve sadece uyumak istiyordum.
Aiden'ın beni üzerine çektiğini hissettim, artık kaslı gövdesinin üzerinde yatıyordum. Ellerini bana sardığında, gitmek istessem bile beni bırakmayacağını anladım. Ve bu yüzden sadece başımı göğsüne yaslayıp gözlerimi kapattım.
Selamm, her gün yeni bir bölüm yayınlamakta zorlansamda elimden geleni yapıyorum. Bu arada oylarınız için çokçok teşekkür ederim. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game of Seduction | 18
Teen FictionAdım Aiden.' Diğer kulaklığımı da çıkartıp başımı adının Aiden olduğunu öğrendiğim çocuğa döndüm. 'Adını sorduğumu hatırlamıyorum.' Onu bozmaya çalışsam bile sırıtmaya devam ediyordu. 'Biliyorum, ama az sonra şu ilerideki tuvalet kabininde ihtiyacın...