Selam arkadaşlar, sizi bukadar bekletmek zorunda kaldığım için çok üzgünüm. Şu son 3 haftadır sürekli sınavlara girip çıktım ve malesef hâla bitmedi. Universiteye gitmek öyle kolay değilmiş meğer shjhsg.
Neyse sizin için uzun bir bölüm yazmaya çalıştım umarım beğenirsiniz!♡
♡♡♡♡Korkmak istemiyordum, artık kimseden hiç birşeyden korkmak istemiyordum. Sürekli arkamı kollamak, sevdiklerim için endişelenmek istemiyordum.
'Bu saçma ortaklığı bitir Logan, benden artık uzak dur.' Sesimin titrememesi için elimden geleni yapıyordum.
'İşte bu biraz zor güzelim, çünkü sende istediğim birşey var.' Yazılımdan bahsediyordu, ama o artık bende değildi.
'Bende hiç bir şey yok, defol git burdan!' Babam aşağıda onu beklerken, Logan yatak odamdaydı.
'O yazılımı Atwell'den aldığını biliyorum, şimdi onu bana getireceksin. Sadece bir günün var Grace. Acele et.' Cevap veremeden odamdan çıktı.
Nefesimi dışarıya üfleyerek yatağımın üzerine oturdum. Bir şekilde babamı bu ortaklıktan vaz geçirmem gerekiyordu, ama nasıl? Ne diyebilirdim ki?
Yazılımı ise ona kesinlikle teslim edemezdim. Düşün Grace, bu durumu nasıl düzeltebilirdim?
Tekrar ayağa kalkıp, odamdan çıktım. Yavaşca aşağıya indiğimde Laurel ile karşılaştım. 'Logan gitti mi?' Kaşını kaldırıp yüzüne baktı. 'Logan?'
'Bay Carter.' Diye kendimi düzeltim. Başını salladı. 'Bay Carter az önce çıktı.' Bay Carter kısmının altını çizdikten sonra ise elindeki tabaklarla mutfağa ilerledi. Şimdi birde Laurel'ın dilinden kurtulmam gerekecekti.
Tekrar yukarıya çıkıp, odama girdim. Düşün Grace, bir şekilde kurtulmam gerekiyordu şu durumdan.
'Grace?' Babamın sesini duyduğumda oturduğum yerden doğruldum. 'Efendim?' Kapımı açıp, içeriye girdi. 'Biraz konuşabilirmiyiz?' İşte bunu duymak beni tedirgin etmişti.
'Bir sorun mu var?' Başını iki yana sallayarak yanıma oturdu.
'Son sınavlar artık yaklaşıyor. Üniversiteye gitmene az kaldı, bir seçim yapabildinmi?' İşte bu sorudan korkuyordum. Çünkü bütün olanlardan dolayı üniversite için hiç vakit ayıramamıştım.
Onlara gönderdiğim mektup dışında birşey yapmamıştım, ve bu gidişle alınmam zor olacaktı.
'Evet baba, Yale ve Columbia'dan cevap bekliyorum.' Gülümseyerek başını salladı. 'Yale üniversitesine girmek kolay değil.' Malesef bunun farkındaydım.
'CV'in için sana güzel bir teklif sunabilirim.' Gözlerimi kocaman açarak babama baktım. Bu teklif herneyse ihtiyacım olacaktı, çünkü cvmi düzeltmem gerekiyordu.
'Nasıl bir teklif?' Yüzümün önüne gelen saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdım. 'Benim yanımda çalışacaksın.' Ciddimiydi?
'Şu yeni projeyi senin yönetmeni istiyorum Grace.' Yeni proje, Logan ile olan proje değilmiydi bu? 'Baba ben bunu yapamam.' Başımı iki yana sallayarak ayağa kalktım. Yapamazdım.
'Sana güveniyorum, bunu yapabilirsin.' Tekrar itiraz edemeden alnıma bir öpücük kondurup, odamdan çıktı.
"Sana güveniyorum." Bunun üzerine nasıl yapmak istemiyorum diyebilirdim ki? Gerçekleri zaten hiç bir şekilde anlatamazdım. Tanrım kafayı yemek üzereydim.
Masamın üzerinde duran arabanın anahtarlarını alıp, bahçe kapısından dışarıya çıktım.
'Bayan Summers?' Bahçeden çıkmak istediğimde David'e yakalanmıştım. Hiç bir zaman yerinde durmayan adam, şimdi durmaya karar vermişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game of Seduction | 18
Teen FictionAdım Aiden.' Diğer kulaklığımı da çıkartıp başımı adının Aiden olduğunu öğrendiğim çocuğa döndüm. 'Adını sorduğumu hatırlamıyorum.' Onu bozmaya çalışsam bile sırıtmaya devam ediyordu. 'Biliyorum, ama az sonra şu ilerideki tuvalet kabininde ihtiyacın...