Bu hataya bir daha düşemezdim. Koltuğun üzerinde geriye doğru kaydım. 'Henüz sorunun ne olduğunu bile sormadın.' Logan tekrar arkasına yaslandı. 'Çözemiyeceğim sorun yoktur, bunu en iyi senin biliyor olman gerekiyor Grace.'
'Bak benim bu oyunların için vaktim yok, bir an önce bir şeyler yapmam gerekiyor şu Benjamin'i bulmam gerekiyor!' Logan, Benjamin'in ismini duyar duymaz doğruldu. 'Benjamin Arquette?' Hafifce başımı salladığımda, keyifli bir şekilde gülmeye başladı. Ne oluyordu? Neden gülüyordu. Ortada komik olan bir şey yoktu ki. 'Senin yapacağın bir şey yok belli ki, gidiyorum ben.' Ayağa kalkıp, kapıya doğru ilerlerken arkamdan Logan'ın sesi yükseldi.
'Benji, n'aber dostum.' Lanet olsun. Tekrar ona doğru döndüğümde, telefon ile konuşuyordu. Şu an onu tanıdığına bile sevinemiyordum. Konuşma şekline bakılırsa aralarıda gayet iyiydi. Peki bunu ben kendi aleyhime nasıl çevirebilirdim?
'Seninle konuşmam gereken önemli bir konu var, bu aralar görüşelim mi?' Diğer tarafın ne söylediğine dair bir fikrim yoktu ama Logan gayet keyifliydi. 'Peki, bir saate ordayım.' Konuşmasını bitirdikten sonra yüzüme baktı. 'Bu gece sevgilini ziyarete gidiyorum güzelim.' Başımı iki yana salladım. 'Peki ya ben?'
'Sen evine gidip, uslu uslu beni bekliyorsun.' Daha neler. 'Ben de geliyorum.' Logan ayağa kalkarak üzerime doğru bir kaç adım attı. 'Hayır.'
'Logan, bak Aiden'ın ne hâlde olduğunu bilmiyorum, onun yanına gitmem gerekiyor.' Bir kaç saniye boyunca gözlerime baktıktan sonra geriledi. 'Yürü hadi, seni evine bırakıyım.' Götürmeyecekti, ona ihtiyacım olması hoşuna gidiyordu. Başka bir yol bulmam gerekiyordu. 'Gerek yok, arabam dışarda.' Henüz dış kapıdan çıkmadan bileğimi kavradı. 'Beni takip etmeni göze alamam, arabanı sonra alırsın.' Takip etmek aklımdan bile geçmemişti. Ama bu gayet iyi bir fikirdi. Daha fazla itiraz etmeden beni dışarıya yönlendirmesine izin verdim. Arabasına geldiğimizde yolcu kapısını açarak koltuğa geçmemi bekledi. Ardından kapıyı kapatarak, direksiyonun arkasına geçti. 'Galiba artık baban ile birlikte yaşamıyosun?' Hafifce kaşımı kaldırarak gözlerimin ucuyla yüzüne baktım. 'Sen sür, yolu tarif ederim.' Adresi tarif etmek dışında ona tek bir kelime etmedim. Onu nasıl takip edeceğimi düşünmeye çalışıyordum.
Sonunda evin önünde durduğunda yüzüme baktı. 'Logan lütfen, ona bir şey olmasına izin verme.' Şu an duvara karşı konuşsam daha etkili olurdu, ama çaresiz olduğumu düşünmeye devam etmesi gerekiyordu. 'Seni ararım, sadece bekle.' Arabadan indiğimde, bahçeye girmemi bekledi. Yavaş, yavaş ön kapıya ilerlerken arabayı dinledim. Hâla oradaydı. 'Grace?' Arkamı döndüğümde Hailey oradaydı. 'Ne işin var senin burda?'
'Seni bekledim, asıl sen nerdeydin.' Susmasını işaret ederek tekrar arabayı duymaya çalıştım gitmiş olmalıydı. 'Arabadaki kimdi?'
'O arabadaki beni Aiden'a götürecek, henüz haberi olmasa bile.' Hızlıca garaj'a doğru ilerleyerek kapısını kaldırdım. 'O hâlde ben de geliyorum.' Ona gelme diyemezdim, sonuçta Mason'da oradaydı.
'İyi hadi acele et, bin şuna.' Duvarda asılı olan anahtarı alarak, Aiden'ın spor arabalarından birine bindim. Onu siteden çıkmadan yakalamam gerekiyordu. Yoksa zaten kaybetmiş olurdum.
Arabayı çalıştırdıktan sonra gaza yüklenerek yola koyuldum. 'Neyle karşılaşacağımızı biliyor musun?' Başımı iki yana salladım. 'Bilmiyorum, ama her şeye hazırlıklı olmalıyız.' Sonunda Logan'ın arabasını bulduğumda, mesafeyi koruyarak takip ettim. O hızlandıkca benim de hızlanmam gerekti. Daha önce böyle bir araba kullanmamıştım. Hızı efsane bir şeydi ve şu anda buna ihtiyacımız vardı.
'Grace ben korkmaya başlıyorum.' Gözlerimi yoldan ayırmadan derin bir nefes aldım. 'Hailey, bak ben uzun zamandır onların hayatlarının içindeyim, beni kaç kez kurtardıklarını sayamam bile ama benim bunu yapmam gerekiyor. Eğer sen istemezsen anlarım, gerçekten anlarım.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game of Seduction | 18
Teen FictionAdım Aiden.' Diğer kulaklığımı da çıkartıp başımı adının Aiden olduğunu öğrendiğim çocuğa döndüm. 'Adını sorduğumu hatırlamıyorum.' Onu bozmaya çalışsam bile sırıtmaya devam ediyordu. 'Biliyorum, ama az sonra şu ilerideki tuvalet kabininde ihtiyacın...