9. yılbaşı

54.9K 1K 166
                                    

Selam arkadaşlar, lütfen bana vote ve yorumlarınız ile destek olurmusunuz? Çok çok öpüldünüz!♡

İşte 2015'deki son günümüz ve 2016'ya girişimizi koca bir parti ile kutlayacaktık. Aslında babam ile gitmem gereken bir davet vardı, ama ondan bu gençlerin katılacağı parti için Abby ile beraber izin almıştık.

Şimdi ise aynanın önünde durmuş kendime bakıyordum. Üzerimde kısa beyaz bir elbise vardı (Mülti). Saçım açık, makyajım ise hafifti. Biraz fazla sade kaçtığımı görünce dudaklarıma kırmızı rujumu sürmüştüm. İşte böyle daha iyiydi.

'Grace.' Babamın sesini duyduğumda çantamı alıp odamdan çıktım. Abby de neredeyse gelirdi zaten.

'Efendim baba?' Deyip yanına gittim. 'Küçük kızım için küçük bir hediye aldım.' Elindeki küçük süslü kutuyu daha yeni farketmiştim. 'Hem yeni yıl için, hem de okul hediyesi olarak düşün.' Gülümseyerek bana uzattığı kutuyu aldım.

Açtığımda ağzım açık kalmıştı, çünki içinde araba anahtarları vardı. Hem de en çok istediğim araba. Mercedes-Benz G-class.

'Çok teşekkür ederim babacım.' Deyip boynuna sarıldım. 'Güle güle kullan canım.' Onu tekrar bıraktığımda elimdeki anahtarlara baktım. 'Araban garajda, istediğin zaman inip bakabilirsin. Ama malesef benim artık çıkmam gerekiyor.' Başımı salladım. 'Tamam babacığım.'

Babam gittikten sonra arabayı görmek için garaja inerken telefonum çaldı. 'Efendim.'

'Hadi Grace, geç kaldık zaten acele et.' Gözlerimi devirip yönümü dışarıya doğru değiştirdim. 'Geliyorum.'

Anahtarı çantama atıp, Abby'nın arabasına bindim. 'Selam.'

Beni süzüp tekrar önüne döndü. 'Üstündekiler iyi.' Ne demek istediğini anlamamıştım. 'Aiden için diyorum.' Gözlerimi devirdim. Birde o sorun vardı değilmi.

'Merak etme halledeceğim.' Yani en azından öyle umuyordum.

Partinin verildiği eve geldiğimizde fazla oyalanmadan indik arabadan.

Eve girdiğimizde müzik son sesi ile doldu kulaklarıma. Sıkıcı bir davet yerine burda bulunmaktan mutluydum aslında. Ama bir taraftanda korkuyordum Aiden ile karşılaşacağım diye.

Girer girmez yanımıza Noah geldi. 'Hoşgeldiniz kızlar.'

Abby hemen kulağıma doğru eğildi. 'Söylemeyi unutmuşum, bu partiyş Noah veriyor.' Bu şimdimi söylenir ya.

'Hoşbulduk.' Dedim ona sarılarak. Ardından yanından geçip Abby ile beraber kalabalığa girdik.

'Ben bize hemen içecek birşeyler getireyim.' Başımı salladım ve etrafıma baktım. Çoğu kişi Abby'nın dediğine göre Harvard-westlake'e gidiyordu. Yani yakında çoğu ile bizzat tanışacaktım.

Hepsi eğlenceli tiplere benziyordu, ayak uydurmam zor olmayacaktı. Birde Abby gibi bir arkadaş edindiğim için çok mutluydum. Birbirimizi henüz yeni tanıdığımıza rağmen yakın arkadaş olmuştuk.

'İşte geldim.' Elindeki kırmızı bardaklardan birini alıp ağzıma götürdüm. Bira. Böyle gecelerin en çok içilen içkisiydi.

'E hadi, eğlenmeye gelmedikmi.' Beni kolumdan çekiştirerek dans eden bedenlerin arasına götürdü.

Müziğin ritminde dans ederken bu gece olabilecekleri düşünmemeye çalıştım. Aiden'ı daha görmemiştim bile.

Hay şu şom ağzımı. Başımı sağ tarafa çevirmem ile onunla göz göze geldim. Arkadaş grubunun içinde duruyordu. Noah ona birşeyler anlatırken o beni seyrediyordu.

Game of Seduction | 18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin