התנגשות - פרק 4

7.4K 456 17
                                    


"הי, הי, הי!" קרא רן בבהלה וכרע ברך לצד אמה.

אמה הייתה מודעת רק בקושי למתרחש סביבה ולידו של רן על גבה."את בסדר?"

העובדה שלא ראתה כלום לא סייעתה למצבה של אמה וגופה נכנס לטראנס לחץ. פרכוסים לא רצוניים החלו לעלות במעלה זרועותיה, אמה חיבקה את עצמה חזק בניסיון לשמור על כל חלקי גופה במקומם.

"יש עלייך משאף?" שאל אותה רן. אבל אמה הייתה עסוקה מדי בניסיונותיה הכושלים לנשום כראוי ולא הצליחה לענות לו. 

רן העביר את ידיו על בגדיה של אמה בחיפוש אחר משאף ולולא הייתה עסוקה מדי, אמה הייתה נהפכת כולה אדומה.  ידיו התחפרו בכיס האחורי של מכנסי הג'ינס שלה.

"מצאתי!" קרא רן והניח יד תוקפנית תחת סנטרה של אמה. בעוד ידו האחרת דחפה בעדינות את המשאף אל פיה של אמה.

פרץ אוויר מרענן נדחף לפיה של אמה והיא גמעה אותו בשקיקה.

 קצב פעימות ליבה האט וחזה חזר לעלות ולרדת בצורה נורמטיבית.

אמה נאנחה עמוקות, היא הייתה בטוחה שהפעם זה עמד להיגמר רע מאוד.

אף אחד מלבד אביה לא ידע איך לנהוג בה כשקיבלה את אחד מהתקפיה.

רן פלט נשיפה ארוכה. "אלוהים, הפחדת אותי. יותר טוב?" 

אמה שבה למציאות ומהרה להיעמד על רגליה.

 רן נעמד גם הוא מולה.

"אני בסדר," מלמלה אמה בשקט. עכשיו כשנזכרה בנוכחותו של רן היא הפכה מובכת משהו.

היא אפילו לא הכירה אותו, והוא ראה אותה. הוא ראה אותה במצבה הפגיע ביותר, היא לא יכלה להיות מבוישת יותר. 

רן פלט נחרה, "לא מגיעה לי תודה?" אמה נעצה את מבטה באזור בו ידעה שעמד, בהלם מוחלט. הוא לא יכול להיות רציני, חשבה לעצמה. הרי הוא היה הסיבה להתקף שלה מלכתחילה!

אמה גיששה אחר תיק הצד שלה ואז חיפשה את הדרך אל מחוץ לדלפק.

"חזרנו ללא לדבר?" קרא אחריה רן.

אמה יצאה מאזור הדלפק וצעדה בעיוורון אל עבר דלת הספרייה אצבעותיה לחצו את מתג האור.

 רן מצמץ כמה פעמים לפני ששב להביט בה, "מה את עושה?" קרא וסוכך על פניו בידיו.

"אני הולכת הביתה," השיבה אמה, "והייתי ממליצה לך לעשות את אותו הדבר לפני שהשוטרים יחזרו."

רן שמט את ידו ועיניו היוקדות צדו את אמה. "את מאיימת עליי?" שאל בהרמת גבות.

 אמה התאפקה שלא לגלגל את עיניה, היא? מאיימת? כן בטח, כאילו הייתה בריונית כמוהו.

 "אני הולכת," חזרה והסתובבה אל עבר הדלת, אבל דלת הספרייה הייתה עוד נעולה, והמפתח שלה היה אצל רן. אמה הסתובבה שוב, רן עמד ממש מאחוריה, מחזיק את המפתחות מול פניה.

"מחפשת את זה?" שאל בחיוך מרוצה.

התנגשותWhere stories live. Discover now