התנגשות - פרק 81

3.5K 295 72
                                    


אומרים שהדרך לליבו של גבר היא דרך הקיבה? אני אומרת שהדרך לליבם של גבר ואישה הרי שהיא הדרך הכרוכה בספר! ורצוי עם מנה טובה... ;) תהנו מהפרק :)))))

אמה הניחה את הכלי האחרון של ארוחתם בכיור לפני שפנתה שוב לרן.

"טוב," נאנחה, "בוא נלך לחדר שלי."

זיק משועשע ריצד בעיניו של רן. אמה הרימה גבות בשאלה, "מה יש?"

"לא כלום," מלמל רן ונענע בראשו, אבל היה ברור שהיה לו מה לומר.

אמה שילבה את ידיה על חזה, "נו?"

חיוך הפציע שוב על פניו. עוד פעם החיוך הזה, חשבה אמה בעצבנות.

"זה פשוט המשמעות הכפולה של מה שאמרת. את יודעת, אחרי הכל זו רק הפעם השלישית שלי בבית שלך ואת כבר מזמינה אותי לחדר שלך שלא לומר אפילו שאנחנו לא במערכת יחסים מהסוג הזה..."

פניה של אמה האדימו באחת כשהבינה לאן כיוון. "א-אתה יודע שלא התכוונתי לזה ככה," גמגמה.

חיוכו של רן התרחב ושילח נחשול מבוכה נוסף ופיצפוצי התרגשות כאחד לשיפולי בטנה של אמה.

"הו אני יודע." היה כל שאמר.

אמה חלפה על פניו במהירות הבזק וכמעט ומעדה כשהחלה לטפס במעלה גרם המדרגות. קול צעדיו של רן התווסף לשלה.

עכשיו, משהזכיר לה רן את המשמעות הכפולה היא רצתה לבטל את ההזמנה שלו לחדרה אבל ידעה שאם תעשה זאת יצחק עליה ויבין כמה השפעה היו לדבריו עליה. והיא לא יכלה לתת גם לזה לקרות, לכן הובילה אותם בספק ריצה קלה ספק צעדים מהירים לחדרה.

כשנכנסו, אמה מהרה לשולחן העבודה שלה ושלפה את דפי החזרות ממגירתה בכדי להבהיר מיד לשם מה הגיעו ולא לאפשר לרן לתהות שוב במשמעויות כפולות.

אמה כחכחה בגרונה, "יש לך את הדפים שלך?" קולה נשמע לה קטן וצפצני באוזניה והיא שנאה את זה.

רן הנהן בחטף אבל עיניו סקרו את החדר. הוא פסע אל עבר חלון-המרפסת שלה ממנו יכלה לתצפת על שדרה הבתים ממול והדרך הקצרה לתיכונם.

"אז כאן את מבלה את רוב זמנך," קבע רן. אמה הביטה בו, לא בטוחה מה היה עליה לומר.

רן הסתובב ומבטו פגש בשלה ומיד זינק אל מאחורי גבה, עיניו נפערו. "אלוהים! מה זה?" קרא בזעזוע ומהר להיעמד לצדה. אמה הסתובבה כדי לראות מה לכד את תשומת ליבו וכמעט וצחקה כשראתה במה בהה.

רן שלח אצבע זהירה ודקר את אחד ממדפי הספרייה העמוסה ספרים שלה. "זה אמתי. כל אלו ספרים. בחיי, לא ידעתי שמייצרים כל כך הרבה."

אמה חייכה, "אני אוספת את כל הספרים האהובים עליי, יש כאן ספרים שאבא שלי נהג לקרוא לי כשהייתי קטנה ויש כאן ספרים שקראתי ממש לאחרונה." בפעם השלישית או הרבעית, הוסיפה בליבה.

התנגשותWhere stories live. Discover now