דבריו של דרק לאחר משחק הכדורסל רדפו את רן זמן רב, גם לאחר שהגיע לביתו והסתגר למעלה בחדרו.
דרק חשב שרן חיבב את אמה-תולעת-ספרים.
חיבב.
המילה נשמעה מוזרה אפילו בראשו של רן. באותו הרגע כשניצב מול דרק רן ידע שהיה עליו להכחיש בתוקף לא משנה מה אחרת דרק לעולם לא היה מפסיק לרדת עליו, ולמזלו זה הצליח. אבל עכשיו כשהיה זה רק הוא, המחשבה חזרה להטריד אותו.
רן לא היה בטוח שאי פעם חיבב מישהי, ולכן לא ידע גם להגיד איך זה הרגיש. הייתה כמובן את נטלי, אבל גם מה שהיה אתה.. רן לא היה בטוח שלזה התכוונו אנשים כשאמרו לחבב מישהי.
נטלי הייתה יפהפייה אמתית, גבוהה, עם עיניים כחולות ושיער בלונדיני-שטני. היה קשה שלא לחבב אותה עם איך שנראתה, חשב רן וקצות פיו התעקמו לחיוך.
חיוכו של רן התרחב אפילו יותר כשנזכר ביום בו הוכרז עליהם כזוג...
רן, דרק, דניאל, נוח ועוד כמה בנים שלא תמיד הצטרפו ליציאות שלהם, היו חבורת חברים קבועה שיצאו למשימות ליליות מאתגרות מדי פעם. והיו גם הבנות, ג'סיקה(בת זוגתו של דרק), לינדה, תמרה ונטלי.
נטלי עברה לעיירתם הקטנה לקראת תחילת שנה שעברה ובזכות יופייה המרהיב מצאה מיד את מקומה בין חבורת הבנות המקובלות של תיכון אלפרד. הבנות לא תמיד הצטרפו למשימות הבנים אבל בלילה ההוא הן הגיעו. היה זה לילה סתווי קריר כשהחבורה התגנבה אל אזור המפעל המיושן בעיירה לייצור תריסים. הם טיפסו מעל גדר הכניסה הישנה ועקפו את שאריות המפעל הסגור, מתקדמים אל עבר האגם המלאכותי.
המשימה הלילית הפעם הייתה להיכנס לאגם בבגדים תחתוניים בלבד למשך יותר מעשר שניות. משימה לא פשוטה בהתחשב בכך שמי האגם היו קפואים בעונה זו של השנה.
רן התעכב מאחור כיוון שנטלי נתקעה על הגדר ופחדה לרדת. רגליה השתלשלו משני צדי הגדר והיא נאחזה בה כאילו חייה היו תלויים בדבר. "קדימה, את יורדת או מה?" זירז אותה רן. הוא לא רצה להיות האחרון שיבצע את המשימה כי אז ידע שיזכה בתואר פחדן השבוע. מה שאומר שיהיה חייב לעשות כל מה ששאר החבורה יגידו לו במשך שבוע.
נטלי פלטה זעקת חרדה בתגובה, "אני לא יכולה. אני מפחדת מגבהים." רן נאנח והרשה לעצמו לגלגל עיניים באפלת החושך כי ידע שנטלי לא תוכל לראות זאת. מי עלה על גדרות בידיעה שפחד מגבהים? תהה רן בינו לבינו. רן נצמד לגדר בגבו ממש מתחת לאחת מרגליה המשתלשלות של נטלי. "קדימה, תיעזרי בי. שימי את הרגליים שלך על הכתפיים שלי," הורה לה רן.
נטלי עשתה כפי שאמר ולאחר דקה ירדה מכתפיו של רן בקפיצה ומעדה היישר אל תוך זרועותיו. הם עמדו כך לרגע, כשזרועותיו של רן כרוכות סביב נטלי בחיבוק ורן הבחין בחיוך קטן מסתמן בפניה, מה שגרם לו לחשוד האם כל זה היה מתוכנן מצידה.
רן החליט שהסיטואציה מחייבת אותו לנשק אותה והרכין את ראשו לכיוונה. נטלי עצמה את עינייה בציפייה... ואז, "הול! זה בינך לבין דניאל כרגע, בוא מהר עוד יש לך סיכוי, אל תאכזב אותי!" שמע רן את קולו של דרק מרחוק.
נטלי פקחה את עיניה בדיוק כשרן התרחק ממנה. "מצטער," מלמל רן בחפזות, "בפעם אחרת." והוא פצח בריצה אל מאחורי המפעל לכיוון האגם המלאכותי כשהוא פושט את בגדיו מעליו תוך כדי ריצה, מותיר אחריו שובל של בגדים.
כשהגיע רן הבחין בדרק ונוח יושבים שניהם בצידו של האגם מחוץ לו, שניהם נטפו מים. והבנות ישבו לצדם, רטובות אף הן.
"והנה הוא הגיע!" קרא דרק באושר. "כבר חשבתי שאתה תהיה המפסידן, הול."
רק דניאל עמד ממש על גדות האגם, חובק את חזהו העירום. רן נעמד לצידו של דניאל. "מה קורה דניאל? אפילו הבנות כבר נכנסו.." עקץ אותו רן.
דניאל סינן קללה מבעד לשיניו הנוקשות מקור. "אין מצב שאני נכנס לחרא הקפוא הזה, הול."
רן חייך חיוך ניצחון, אם כך הוא לא הולך להיות המפסידן הלילה. הוא צעד כמה צעדים אחורה לתפוס תנופה ורץ אל עבר האגם.
הרוח שרקה באוזניו ועורו כולו הפך ברווז. רן צעק כשגופו פגש לראשונה במים. הם היו קרים, מעקצצים וכואבים אבל הוא המשיך לרוץ פנימה עד אשר כל גופו כוסה בהם. ואז טבל את ראשו וניער אותו מצד לצד, הוא אהב את תחושת האדרנלין בכל פעם שביצע את אחת ממשימות הלילה שלהם.
רן החל לשחות לאורך האגם בעודו שומע את דרק צועק לו שהוא חתיכת משוגע מטורף ושיצא משם כבר. בתגובה רן צחק במלוא גרונו והתרחק אפילו יותר, הקור הפך להיות חלק ממנו.
רן יצא לאחר כמה דקות מהאגם והצטרף לחבורת הרועדים בצידו של האגם. דרק טפח על שכמו בהערצה, "אתה משהו, הול."
ג'סיקה ליחששה משהו באוזנו של דרק וזה פצח פתאום בשיחה. "רק רגע," קרא דרק, "למה אתה ונטלי לא ביחד בעצם?" שאל את רן.
רן העיף מבט לעברה של נטלי, אם ג'סיקה ביקשה מדרק לשאול כנראה שנטלי ביקשה ממנה, ככה זה הלך בדרך כלל עם בנות ככל הידוע לרן.
רן הרים גבה כשהשיב, "למה לא באמת?" שאל את נטלי.
"לא אמרת שום דבר." אמרה נטלי בחיוך שהלך והתרחב.
"אני אומר עכשיו," אמר רן בחיוך שובב.
דרק מחא כפיים, "מצוין, אם כך אני מכריז בזאת על הול ונטלי כזוג רשמי! ודניאל כפחדן השבועי!"
כולם צחקו, פרט לדניאל שנחר בבוז.
***
YOU ARE READING
התנגשות
Romance#מקום 1 ברומנטיקה ב 2017-2018!!! אמה היא נערה שקטה ומתבודדת, חבריה היחידים הם אינספור הספרים בספריית בית הספר שלה והספרנית סטלה הזקנה. אף אחד מעולם לא שם לב אליה כל כך, היא הרי החנונית הידועה של השכבה, עד אותו לילה בו דרכיהם של אמה ורן מצטלבות. רן...